quote:Op maandag 22 maart 2010 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of...De Nijnscam? Die had ik toch gedemonteerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
Ik versier niks... het is nog lang geen tijd voor de kerstboomquote:Op maandag 22 maart 2010 21:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een wanhopige versierpoging?
Nou scheelt het dat hij niet zo heel hard rentquote:Op maandag 22 maart 2010 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet dat ik weet....
Voor ik het weet zou ik een boze meneer Nijns achter me aan hebben...
Nouja, een openingszin ofzo dan..quote:Op maandag 22 maart 2010 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik versier niks... het is nog lang geen tijd voor de kerstboom.
Ergens denk ik dat hij voor mij iets minder lief is .........quote:Op maandag 22 maart 2010 21:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou scheelt het dat hij niet zo heel hard rentMaar voor jou zou hij wel wat extra vaart maken denk ik. Hij is lief en beschermend he?
Ja, die ene ja... maar die andere nog nietquote:Op maandag 22 maart 2010 21:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
De Nijnscam? Die had ik toch gedemonteerd?
Haha, zo erg is hij nou ook weer niet hoorquote:Op maandag 22 maart 2010 21:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ergens denk ik dat hij voor mij iets minder lief is .........
En vooral niet beschermendquote:Op maandag 22 maart 2010 21:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ergens denk ik dat hij voor mij iets minder lief is .........
'Hoi! Jij hebt een opening en ik heb zin.....'quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die ene ja... maar die andere nog niet.
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:41 schreef MPG het volgende:
[..]
'Hoi! Jij hebt een opening en ik heb zin.....'
Ik ben gewoon direct... of had ik beter kunnen vragen of zulke engelen uit de hemel waren komen vallen?quote:
Nee, doe gewoon relaxed, geen domme zinnenquote:Op maandag 22 maart 2010 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben gewoon direct... of had ik beter kunnen vragen of zulke engelen uit de hemel waren komen vallen?.
Dat dacht ik dus ook... dus ik vroeg gewoon heel relaxed of ze een keer een dagje meewillen naar het strand...quote:Op maandag 22 maart 2010 21:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee, doe gewoon relaxed, geen domme zinnen
Heel goed!quote:Op maandag 22 maart 2010 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Draai je hoofd eens 30 graden en zwaai maar even naar je publiek.
Haha, ik denk echt niet dat je bij mijn ouders in de huiskamer een Nijnscam hebt hangen, daar komen weinig spannende beelden in ieder gevalquote:Op maandag 22 maart 2010 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Draai je hoofd eens 30 graden en zwaai maar even naar je publiek.
Ja, hij was smoothquote:Op maandag 22 maart 2010 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook... dus ik vroeg gewoon heel relaxed of ze een keer een dagje meewillen naar het strand...
Maar welke jonge vrouw zat er net te zwaaien dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:45 schreef Nijns het volgende:
[..]
Haha, ik denk echt niet dat je bij mijn ouders in de huiskamer een Nijnscam hebt hangen, daar komen weinig spannende beelden in ieder geval
[..]
quote:Ja, hij was smooth
Weet ik waar jij allemaal camera's ophangt.. *draait weg van DaMart nu ze weet dat ze niet meer bijzonder is*quote:Op maandag 22 maart 2010 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar welke jonge vrouw zat er net te zwaaien dan?.
[..]
.
Ik was per ongeluk ingelogd op de Fhacam van Flesquote:Op maandag 22 maart 2010 21:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
Weet ik waar jij allemaal camera's ophangt.. *draait weg van DaMart nu ze weet dat ze niet meer bijzonder is*
Neequote:Op maandag 22 maart 2010 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was per ongeluk ingelogd op de Fhacam van Fles.
Ah, je draait weer richting mijquote:Op maandag 22 maart 2010 21:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
Weet ik waar jij allemaal camera's ophangt.. *draait weg van DaMart nu ze weet dat ze niet meer bijzonder is*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |