Of hieromquote:Op maandag 22 maart 2010 21:18 schreef DaMart het volgende:
Dan rijden er weer geen treinen, omdat de wissels gesmolten zijn.
lig ze flesquote:Op maandag 22 maart 2010 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ouwe Fles gaat maar weer even een kwartiertje op bed liggen.
als je moet voorkomen maakt het niet meer uit dat je als nog betaaltquote:Op maandag 22 maart 2010 21:12 schreef Nijns het volgende:
[..]
Owjee, het loopt hoog op zo.. Niet toch maar even betalen? Gaat toch niet over die kapotte lampjes he?
Minder eten alleen werkt niet echt als je echt wil afvallen
tijd om de arico's te gaan schoonmakenquote:Op maandag 22 maart 2010 21:16 schreef DaMart het volgende:
Slecht nieuws: Heetste zomer ooit op komst
quote:
Zwammerdam jaquote:Op maandag 22 maart 2010 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat is ook nog eens op het 8800-traject he.
Zou je denken? Ik dacht altijd dat al die meisjes dan in Zandvoort zaten, bij de verkoelende zeequote:Op maandag 22 maart 2010 21:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat de zomer slecht is... ik zeg dat temperaturen die langer dan 2 dagen boven de 25 graden uitkomen slecht is... dan blijven die meisjes ook wel thuis in de koelte van de schaduw of de airco namelijk.
Nee, daar zitten dan Duitsers en met oostenwind ook andere kwallen.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik dacht altijd dat al die meisjes dan in Zandvoort zaten, bij de verkoelende zee.
Wat weet jij daar nou vanquote:
Je bent me voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent me voor.
Whehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ja, nou, eh...quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]Ik gok dat ik het antwoord al kan radenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
Toch..? Bespied jij mij in de weekenden..?quote:
Of...quote:Op maandag 22 maart 2010 21:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Toch..? Bespied jij mij in de weekenden..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dit nou weer voor een wanhopige versierpoging?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:36 schreef DaMart het volgende:
Suikertaartje, Tweety!
Wie van jullie wil van de zomer in bikini naar het strand? Dan ga ik mee (niet in bikini overigens).
Niet dat ik weetquote:Op maandag 22 maart 2010 21:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Toch..? Bespied jij mij in de weekenden..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |