Tuurlijk niet. De 100 cols tocht rules.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
Je zou de andere volgorde verwachten.
Dat dus!quote:
Zeker zo hoog.. ik weet best dat als je in een ziekenhuis komt te liggen je na 2 dagen er al doorheen bentquote:Op donderdag 1 april 2010 06:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Eigen risico zorg naar 775 euro?
Ik kan alleen maar hopen dat dit een 1 april grap is. Verplichte eigen risico
Ik ben juist weggegaan mede doorquote:Op donderdag 1 april 2010 08:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nooit voor een collega blijven, die hufters gaan ook gewoon als ze het ergens anders beter kunnen krijgen
Maar gefeliciteerd!
Fuck je baas, dan moeten ze je maar een aanbod doen die je niet kan weigerenquote:Op donderdag 1 april 2010 17:29 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik ben juist weggegaan mede door
Maar het zit behoorlijk diep, wilde al langer weg alleen niet de stap durven nemen en de gedachte van ''het is wel goed zo''
Zijn vertrek maakte mij echt wakker en dan zou alles op mij aankomen terwijl de rest zou profiteren, over my dead body!![]()
Overigens was mn huidige baas not amused, wat ik me ook wel voor kan stellen natuurlijk
Er stond toch ook ergens dat je al eerder wegwilde/ met de gedachte speelde maar dat je voor je collega's/ een collega daar niets mee hebt gedaan?quote:
had ik ook gelezenquote:Op vrijdag 2 april 2010 07:31 schreef Keltie het volgende:
[..]
Er stond toch ook ergens dat je al eerder wegwilde/ met de gedachte speelde maar dat je voor je collega's/ een collega daar niets mee hebt gedaan?
nog meer dan andersquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:55 schreef FJD het volgende:
MogguhHoe laat vanmiddag Puni? M'n huis is nog wel een pestbende maar ja fietsen ging voor gister
Nee, is spam. Goed van Viro dat hij het zelf heeft weggehaald.quote:
200quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:48 schreef FJD het volgende:
Gister al gefietst en maandag staat er een 200+ tocht op de agenda dus vanavond maar even rust hèIk ben om half 5 thuis.
Fietsenquote:
Respectquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:44 schreef RudyCarell het volgende:
Bijna het einde der week!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:34 schreef jpjedi het volgende:
Zondag DE RONDEMorgen voor amateurs en die wordt ook op tv uitgezonden.
[ afbeelding ]
En de winnaar wordt:
[ afbeelding ]
zondag lekker kijken en hopelijk
maandag zelf weer een stukje kunnen fietsen
Flanken, uitroken, wapens keuze, snelheid van handelenquote:Op zaterdag 3 april 2010 09:32 schreef staticdata het volgende:
IDD
Voor mario kart heb je nog skills nodig
Dat wordt soppen JPquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:34 schreef jpjedi het volgende:
Zondag DE RONDEMorgen voor amateurs en die wordt ook op tv uitgezonden.
[ afbeelding ]
En de winnaar wordt:
[ afbeelding ]
Fietsenquote:
Soestquote:
Gisteren en eergisteren was ut ook goed te doen op de fiets hoor..quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Vandaag hartstikke mooi weer om te fietsen, maar wat denk je, last van mij knie, omdat ik zondagochtend vanuit de stad naar huis ben gelopen, omdat de bus naar mijn huis pas 45min na de eerste trein rijdt
Oh en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |