Gaat 'm niet worden, had 't al aan mike gevraagdquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:45 schreef Quir het volgende:
TVR!
Nee, we hebben liever een aanvraag in drievoud naar de admins, keuren zij het goed dan kan het naar de FA's, stemmen zijn er ook mee in dan ligt de bal bij ons. Ja, we zijn omkoopbaar, dus doe je best!quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:35 schreef Cothen het volgende:
We zullen de volgende keer eerst een PM-sturen om aan te kondigen dat de SC gaat bewegen
quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:39 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nee, we hebben liever een aanvraag in drievoud naar de admins, keuren zij het goed dan kan het naar de FA's, stemmen zijn er ook mee in dan ligt de bal bij ons. Ja, we zijn omkoopbaar, dus doe je best!
Mja.... sinds mijn shredder actie negeert Yvonne mijn mails...quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:39 schreef Dubbeldrank het volgende:
Nee, we hebben liever een aanvraag in drievoud naar de admins, keuren zij het goed dan kan het naar de FA's, stemmen zijn er ook mee in dan ligt de bal bij ons. Ja, we zijn omkoopbaar, dus doe je best!
quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:35 schreef Cothen het volgende:
We zullen de volgende keer eerst een PM-sturen om aan te kondigen dat de SC gaat bewegen
quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:35 schreef Cothen het volgende:
Het is dat jij 't bent, anders was ik heel triest in mn bed gaan liggenquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:25 schreef NanKing het volgende:
ja hoi
Wat let je?quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:33 schreef zquing het volgende:
[..]
Het is dat jij 't bent, anders was ik heel triest in mn bed gaan liggen
nee, je bent in de snelstlopende sc van FOK! beland.quote:
na 5 dagenquote:Op dinsdag 20 april 2010 07:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, je bent in de snelstlopende sc van FOK! beland.
Het kan zijn dat we al een deeltje verder zijn als je dit leest..
quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:35 schreef willmuij het volgende:
[..]
Waar zie je staan dat het om illegale software gaat Semafoor?
quote:De pc kan met Office 2007 Adobe CS4 Suite en andere software geīnstalleerd te krijgen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |