quote:Op zondag 21 maart 2010 17:44 ANP
UTRECHT - Een taxiritje van station Utrecht CS naar het Universitair Medisch Centrum (UMC) in Utrecht is een taxichauffeur zondag duur komen te staan.
De man maakte zo veel overtredingen dat hij na afloop een rijontzegging opgelegd kreeg, zo maakte de politie bekend.
Een agent in burger maakte een 'mystery rit' om chauffeurs te controleren. Dat gebeurt ongeveer eens per maand. Bij dit ritje reed de nietsvermoedende chauffeur elf keer door rood licht, ging hij een keer over de busbaan en bleek zijn rijbewijs verlopen.
De taxibestuurder kreeg een boete opgelegd van 992 euro, ook mag hij zijn werk niet meer doen.
Je behoort helemaal geen overtreding te maken zoals de meeste mensen. Dus lijkt me helemaal de eigen schuld van die mensen.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:48 schreef Repeat het volgende:
Wat een naaierij zeg. Ook pas achteraf een optelsom maken van alle boetes
Netzoals die vuilakken van wegmisbruikers die je na een overtreding nog 20km blijven volgen in de hoop dat je nog een overtreding maakt.
quote:
Say what?quote:Bij dit ritje reed de nietsvermoedende chauffeur elf keer door rood licht, ging hij een keer over de busbaan en bleek zijn rijbewijs verlopen.
Als ik tijdens één rit in mijn auto twintig keer geflitst word bij twintig verschillende stoplichten dan moet ik ook gewoon betalen. Netzoals iedere andere Nederlander dat moet. Ik zie niet in waarom voor een taxichauffeur andere regels zouden moeten gelden.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:48 schreef Repeat het volgende:
Wat een naaierij zeg. Ook pas achteraf een optelsom maken van alle boetes
Ik weet niet naar welk programma jij kijkt, maar in het programma 'wegmisbruikers' waar ik naar kijk laat de politie juist vaak een aantal overtredingen zitten en krijgt de overtreder juist alleen een bekeuring voor de grootste overtreding. Dit in tegenstelling tot wat ze dus blijkbaar bij taxichauffeurs doen.quote:Netzoals die vuilakken van wegmisbruikers die je na een overtreding nog 20km blijven volgen in de hoop dat je nog een overtreding maakt.
Fiets?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:50 schreef Nobu het volgende:
Ik hoop dat de andere taxichauffeurs zich hier niet door laten afschrikken, als je je aan de verkeersregels houdt kom je nooit ergens in Utrecht.
Bazenactie van de wouten!quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:48 schreef Repeat het volgende:
Netzoals die vuilakken van wegmisbruikers die je na een overtreding nog 20km blijven volgen in de hoop dat je nog een overtreding maakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |