Het origineel: http://images.longc.at/local/longcat.jpgquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:32 schreef HaJee het volgende:
Toch 9 gestemd. Mooi gedaan, ook met die schaduw.
quote:
was ook een vrij girly fendertje gewordenquote:Op zondag 21 maart 2010 21:37 schreef HaJee het volgende:
[..]
![]()
Had dit keer al wel door dat 'ie van jou was maar vond sowieso dat 'ie wel een stem verdiende.
Thanx !quote:Op zondag 21 maart 2010 21:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
was ook een vrij girly fendertje geworden![]()
dat en ik verklapte het ook al! maar lief.
hamsterband is ook leuk
Ja ik kijk ook South Park hoor!quote:Op zondag 21 maart 2010 21:59 schreef Neroje het volgende:
[ afbeelding ]
Kent niemand deze ofzo? Maar 1 stem
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:59 schreef Neroje het volgende:
[ afbeelding ]
Towelee, een aan wiet verslaafde handdoek die, geloof ik, door het leger ontwikkeld was om mensen TE droog te maken!quote:
Ik ken 'm wel maar vind hem als enige uit de serie totaal niet grappig.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:59 schreef Neroje het volgende:
[ afbeelding ]
Goed punt wel, dat ding is echt niet grappig...quote:Op zondag 21 maart 2010 22:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ken 'm wel maar vind hem als enige uit de serie totaal niet grappig.
Je hebt niet meer stemmen omdat iedereen dacht dat 'ie van mij was. Er zit namelijk een tekstballonnetje inquote:Op zondag 21 maart 2010 21:59 schreef Neroje het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga het zo uitleggen... ben net me kleine aan het eten geven. Anders posten jullie wat plaatjes. Dan kies ik er zo een uitquote:Op zondag 21 maart 2010 22:05 schreef ToT het volgende:
Maar Maringo, ga je nog picslingeren?
En hoe heb je die gitaar gedaan joh?
Ow, en ik maar denken dat dat een positieve uitwerking zou hebben...quote:Op zondag 21 maart 2010 22:05 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je hebt niet meer stemmen omdat iedereen dacht dat 'ie van mij was. Er zit namelijk een tekstballonnetje in
Nein !quote:Op zondag 21 maart 2010 22:08 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ow, en ik maar denken dat dat een positieve uitwerking zou hebben...
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:11 schreef HaJee het volgende:
[..]
Mooie voor Maringo. Kan 'ie er één maken over anti-constipatiepillen.
Ik stem ook ervoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |