Deze quote ik even, sjezus.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:22 schreef shadowflash het volgende:
[..]
spoilerto spoil = te verklappen , te morsen = te lekken+ mannelijkheisprobleempjes =
subtiele hint dat jij een druiper hebt ?
Eerst voorverwarmen, dan flink trekkenquote:Op zondag 21 maart 2010 21:23 schreef Anarith het volgende:
kan iemand me uitleggen hoe je zo'n gitaar buigt in photoshop? best knap gedaan namelijk
Layer->Filter->Guitar Bend.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:23 schreef Anarith het volgende:
kan iemand me uitleggen hoe je zo'n gitaar buigt in photoshop? best knap gedaan namelijk
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:22 schreef shadowflash het volgende:
[..]
spoilerto spoil = te verklappen , te morsen = te lekken+ mannelijkheisprobleempjes =
Dude...quote:Op zondag 21 maart 2010 21:22 schreef shadowflash het volgende:
[..]
morfquote:Op zondag 21 maart 2010 21:23 schreef Anarith het volgende:
Vroeg ik me ook al af, dat wil ik ook wel weten!quote:Op zondag 21 maart 2010 21:23 schreef Anarith het volgende:
Hehehequote:Op zondag 21 maart 2010 21:24 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Dude...Niets beters te doen?
Word filosoof ofzo
lijkt me sterk ik heb nog geen stemmenquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Moet je er wel bij zeggen dat je de Band Hero plugin voor PS nodig heb eh!
Beetje kopieëren, plakken en een kleurfiltertje?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:27 schreef haakon het volgende:
ik vind dat 1 verdiend om te winnen, dies echt vet gedaan !
Als het goed is moet het nu wel lukken hoor!quote:Op zondag 21 maart 2010 21:28 schreef -Peppie- het volgende:
[..]
Mijn creatie kon niet op gestemd worden, maar dat was mijn eigen schuld...
Dat is een gejatte versiequote:Op zondag 21 maart 2010 21:27 schreef haakon het volgende:
ik vind dat 1 verdiend om te winnen, dies echt vet gedaan !
Geeft niks hoorquote:Op zondag 21 maart 2010 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het goed is moet het nu wel lukken hoor!
Edit: Toch niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |