quote:Op zondag 21 maart 2010 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In Dirks tijd lag dat anders he?
Toen diende je zsm gehoor te geven aan je oerdriften om de mensch weer een stukje verder te laten evolueren
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ga nu flink de rem zetten op mijn openbaringen.
Paddo is not amused over mijn escapades uit het verleden. Maar ik ben echt heel erg veranderd
Nou, dat is niet geheel denkbeeldig, behalve de leeftijd.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hebt nu dus een kind van eh...
27?
* MAM!!!! KEN JIJ DIRKH? *
Echt?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Eerste vriendinnetje op je 15-16 de? Dat is toch vrij laat?
He, openbaar forum en prive dingen lopen erg door elkaar, tot een bepaalde hoogte.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dirkh mag je erg ver bij de tafelpoot vandaan?
En dat vond ik al reuze-engquote:Op zondag 21 maart 2010 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zoende alleen met mijn eerste verkering hoor
Ja, toen ik nog geen brommer mocht rijden, had iedereen al een vriendinnetje om me heen. Ik kreeg de tweedehandse.quote:
Nou eh...quote:Op zondag 21 maart 2010 21:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, dat is niet geheel denkbeeldig, behalve de leeftijd.
Jij zoent anders vrij snel hoor.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zoende alleen met mijn eerste verkering hoor
Mijn eerste vriendje waar ik mee zoende was 21... En ik 14...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Op de wang, jaquote:
ja, en hij rookte...quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou eh...
je was 15/16 toch?
+ 27 (tombolafan)
= 42 (dirkh)
Dusssssssssss
Hihi dat is geen antwoordquote:Op zondag 21 maart 2010 21:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, openbaar forum en prive dingen lopen erg door elkaar, tot een bepaalde hoogte.
Das niet gek ik heb een hekel aan zoenenquote:Op zondag 21 maart 2010 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Op de wang, ja![]()
Je bent dit weekend al de tweede die het zegt, trouwens.
Ml-etje zei het ook al vrijdag op de borrel
zeg eh, pa?quote:
Oh, en ik jou maar blij gedag zoenenquote:Op zondag 21 maart 2010 21:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Das niet gek ik heb een hekel aan zoenen
Gatver, het is een kutvraag. Ik hou zowaar rekening met gevoelens van een ander en dan heb ik in eens een ketting om mijn nek.quote:
Nou heb het meer bij mannen [/doos is].quote:
Ikke niet en ik ga jou zoenenquote:Op zondag 21 maart 2010 21:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Das niet gek ik heb een hekel aan zoenen
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gatver, het is een kutvraag. Ik hou zowaar rekening met gevoelens van een ander en dan heb ik in eens een ketting om mijn nek.
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, je krijgt geen zakgeld met terugwerkende kracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |