quote:Op zondag 21 maart 2010 20:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Manen schudt!
Recht gaat staan. Wraaaaaaughh
FF liggen
Geloof je in horoscopen?quote:
Jij bent toch geen leeuw?quote:
Ja dat heb ik ookquote:Op zondag 21 maart 2010 21:00 schreef Greys het volgende:
Hola Ll!
[..]
Geloof je in horoscopen?
Ik officieel niet, maar ik lees ze wel altijd en pik er alleen uit wat me aanstaat
Nee dus jullie zijn engquote:
hahahahaha, ik ookquote:Op zondag 21 maart 2010 21:00 schreef Greys het volgende:
Hola Ll!
[..]
Geloof je in horoscopen?
Ik officieel niet, maar ik lees ze wel altijd en pik er alleen uit wat me aanstaat
Het is maar goed dat dat geen live pootje wasquote:Op zondag 21 maart 2010 21:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Pootje uitsteekt, struikel, opraapt: En waar denken wij heen te gaan mevrouwtje?
nee, dan was het TEGEN het raam gegooid toch?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
Bij Wegmisbruikers volgen ze er eentje die een beker drinken uit het raam heeft gegooid geloof ik
Het was vast Sprite.
Aikido mutsje afpaktquote:Op zondag 21 maart 2010 21:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is maar goed dat dat geen live pootje was
Beentje beetpakt, mannetje omtrekt. Wat wil je nou..
Ik zou jou NOOIT opetenquote:
Nopequote:Op zondag 21 maart 2010 21:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahaha, ik ook
zal wel een leeuwentrekje zijn
Altijd zeker?quote:
Dan zal je ascendant wel heeeel anders zijn. Ofzoquote:Op zondag 21 maart 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
Er klopt trouwens niet veel van de 'algemene leeuwenbeschrijving' als ik het op mezelf betrek in elk geval.
Ze zeggen altijd dat leeuwen zich erg thuisvoelen in de schijnwerpers, op een podium ofzo. Nou, zet mij op een podium en ik zak er het liefst doorheen
Niks te aikido-enquote:
En daar kom je nooit meer van af he...quote:
Leeuwen staan graag in het middelpunt van de belangstelling. Dat lukt je anders (niet negatief) prima.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
Er klopt trouwens niet veel van de 'algemene leeuwenbeschrijving' als ik het op mezelf betrek in elk geval.
Ze zeggen altijd dat leeuwen zich erg thuisvoelen in de schijnwerpers, op een podium ofzo. Nou, zet mij op een podium en ik zak er het liefst doorheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |