quote:Op zondag 21 maart 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het al die keren dat ik er was ook nooit gedaan.
Wel in Monte geweest daar, in die tuin![]()
Maar dat gedoe over die weg in een slee, ik kan dat geluid van staal op beton slecht aan
Hoe herkenbaarquote:Op zondag 21 maart 2010 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, niet langer dan een uurtje nee
Ik ben onhandig met kinderen, ik weet niet wat ik tegen ze moet zeggen, zulke dingen zitten niet van nature in mij gebakken.
Tipsquote:Op zondag 21 maart 2010 20:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ik zat zo van![]()
![]()
![]()
Ik heb haar verteld van de ESF meet, vond ze helemaal leuk. En ik kreeg meteen wat nuttige tips mee.
Zoals?quote:Op zondag 21 maart 2010 20:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ik zat zo van![]()
![]()
![]()
Ik heb haar verteld van de ESF meet, vond ze helemaal leuk. En ik kreeg meteen wat nuttige tips mee.
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ik zat zo van![]()
![]()
![]()
Ik ben er drie keer in twee jaar geweest! En twee keer in die kabelbaan naar Monte vanuit Funchal.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik van dat geluid ook niet erg blij wordDie natuur lijkt me zo prachtig
Heb je vaak in zo'n kabelbaan gezeten? En hoe vaak ben je op Madeira geweest?
Dat wordt niet wat dan hequote:Op zondag 21 maart 2010 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, niet langer dan een uurtje nee
Ik ben onhandig met kinderen, ik weet niet wat ik tegen ze moet zeggen, zulke dingen zitten niet van nature in mij gebakken.
Leuk als in; ze gaat mee? En wat voor tips? Over scharen etc?quote:Op zondag 21 maart 2010 20:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ik zat zo van![]()
![]()
![]()
Dus.quote:
Hoezo? Krijg ik zijn kinderen er automatisch bij dan?quote:
ElisaB mee? Dat trek ik niet, teveel love in tha house.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat wordt niet wat dan he
[..]
Leuk als in; ze gaat mee? En wat voor tips? Over scharen etc?
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo? Krijg ik zijn kinderen er automatisch bij dan?
Ik hoef hem niet voor de rest van mijn leven hoor
*houdt lippen (nee, Dirk en Tombola!quote:Op zondag 21 maart 2010 20:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat wordt niet wat dan he
[..]
Leuk als in; ze gaat mee? En wat voor tips? Over scharen etc?
Leuke manquote:
Ik heb het einde alleen gezien, zag al niet zoveel natuur. Wil het programma nog wel even terugkijken, ik mis het elke week en schakel dan aan het einde in...quote:Op zondag 21 maart 2010 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben er drie keer in twee jaar geweest! En twee keer in die kabelbaan naar Monte vanuit Funchal.
Ik vond dat je in dit stukje tv veel te weinig van de natuur zag eerlijk gezegd, ze wilden duidelijk de jongeren lokken met hippe hotels en uitgaansleven
Ha, dan ga ik haar zelf wel uithoren. Charme in de strijd gooien gaat.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*houdt lippen (nee, Dirk en Tombola!) stijf op elkaar*
Meegaan hoorde trouwens niet bij het stuk leuk. Heb ik ook niet gevraagd eigk, en ze wilde toevallig zelf een weekendje weg plannen op de 15e.
Wanneer ben je jarig?quote:Op zondag 21 maart 2010 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon, alleen een hapje op mijn verjaardag?
Ipv taart!
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*houdt lippen (nee, Dirk en Tombola!) stijf op elkaar*
Van mij mag je hoor!quote:Op zondag 21 maart 2010 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon, alleen een hapje op mijn verjaardag?
Ipv taart!
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor!
Is ook beter voor de lijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |