Alleen de herfstkamerquote:Op zondag 21 maart 2010 20:23 schreef Greys het volgende:
Walvissen
Madeira
Zagen jullie dat uberhippe hotel ook net?
Dat zien we in Landal welquote:Op zondag 21 maart 2010 20:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Hoe kan ik het goedmaken?
Jij houdt niet van andermans kinderen toch?quote:Op zondag 21 maart 2010 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat maken mij die kinderen nou uit.
Daar voel je niets van toch?
Sebastiaan Labriequote:Op zondag 21 maart 2010 20:23 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb heel even naar Ned3 gekeken. Mooi, jammer van de presentator.
Die praat alsof ie zo uit GTST komt.
Dat zal ze dan wel verdiend hebbenquote:Op zondag 21 maart 2010 20:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sebastiaan Labrie![]()
Die sloeg zn vriendin in elkaar in GTST volgens mij
en elkaar slaan heeft nooit iemand verdiend Dirkquote:
Peace.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en elkaar slaan heeft nooit iemand verdiend Dirk
Gefeliciteerd met je 2e plaats!!!!!! Wat heb je gewonnen?quote:
Hihi een canvas van 120x80quote:Op zondag 21 maart 2010 20:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je 2e plaats!!!!!! Wat heb je gewonnen?
quote:
Oh wat liefquote:Op zondag 21 maart 2010 20:30 schreef Cat22 het volgende:
Geen tijd om Madeira te kijken want telefoon.
Waar ik een verjaardagslied toegezongen kreeg door.... ElisaB.![]()
![]()
![]()
Klein detail: ik ben dinsdag pas jarig, de Beeb had wat te enthousiast op Facebook gekeken.![]()
Maar het was wel heel lief.
Oh ja, feli met je bijna-eerste plek! Wat goed! En welverdiend.quote:
hahahahaahaha, wat schattig!!!!quote:Op zondag 21 maart 2010 20:30 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
Klein detail: ik ben dinsdag pas jarig, de Beeb had wat te enthousiast op Facebook gekeken.![]()
Ieg een foto van ons samen (heeeel lang zoeken gaatquote:
Ik heb het al die keren dat ik er was ook nooit gedaan.quote:
Thnx, gunde Obli de 1e plek helemaalquote:Op zondag 21 maart 2010 20:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh ja, feli met je bijna-eerste plek! Wat goed! En welverdiend.
Heeft ElisB voor jou gezongen?quote:Op zondag 21 maart 2010 20:30 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
Nou, niet langer dan een uurtje neequote:Op zondag 21 maart 2010 20:24 schreef tombolafan het volgende:
Jij houdt niet van andermans kinderen toch?
quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het al die keren dat ik er was ook nooit gedaan.
Wel in Monte geweest daar, in die tuin![]()
Maar dat gedoe over die weg in een slee, ik kan dat geluid van staal op beton slecht aan
Hoe herkenbaarquote:Op zondag 21 maart 2010 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, niet langer dan een uurtje nee
Ik ben onhandig met kinderen, ik weet niet wat ik tegen ze moet zeggen, zulke dingen zitten niet van nature in mij gebakken.
Tipsquote:Op zondag 21 maart 2010 20:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ik zat zo van![]()
![]()
![]()
Ik heb haar verteld van de ESF meet, vond ze helemaal leuk. En ik kreeg meteen wat nuttige tips mee.
Zoals?quote:Op zondag 21 maart 2010 20:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ik zat zo van![]()
![]()
![]()
Ik heb haar verteld van de ESF meet, vond ze helemaal leuk. En ik kreeg meteen wat nuttige tips mee.
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ik zat zo van![]()
![]()
![]()
Ik ben er drie keer in twee jaar geweest! En twee keer in die kabelbaan naar Monte vanuit Funchal.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik van dat geluid ook niet erg blij wordDie natuur lijkt me zo prachtig
Heb je vaak in zo'n kabelbaan gezeten? En hoe vaak ben je op Madeira geweest?
Dat wordt niet wat dan hequote:Op zondag 21 maart 2010 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, niet langer dan een uurtje nee
Ik ben onhandig met kinderen, ik weet niet wat ik tegen ze moet zeggen, zulke dingen zitten niet van nature in mij gebakken.
Leuk als in; ze gaat mee? En wat voor tips? Over scharen etc?quote:Op zondag 21 maart 2010 20:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ik zat zo van![]()
![]()
![]()
Dus.quote:
Hoezo? Krijg ik zijn kinderen er automatisch bij dan?quote:
ElisaB mee? Dat trek ik niet, teveel love in tha house.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat wordt niet wat dan he
[..]
Leuk als in; ze gaat mee? En wat voor tips? Over scharen etc?
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo? Krijg ik zijn kinderen er automatisch bij dan?
Ik hoef hem niet voor de rest van mijn leven hoor
*houdt lippen (nee, Dirk en Tombola!quote:Op zondag 21 maart 2010 20:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat wordt niet wat dan he
[..]
Leuk als in; ze gaat mee? En wat voor tips? Over scharen etc?
Leuke manquote:
Ik heb het einde alleen gezien, zag al niet zoveel natuur. Wil het programma nog wel even terugkijken, ik mis het elke week en schakel dan aan het einde in...quote:Op zondag 21 maart 2010 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben er drie keer in twee jaar geweest! En twee keer in die kabelbaan naar Monte vanuit Funchal.
Ik vond dat je in dit stukje tv veel te weinig van de natuur zag eerlijk gezegd, ze wilden duidelijk de jongeren lokken met hippe hotels en uitgaansleven
Ha, dan ga ik haar zelf wel uithoren. Charme in de strijd gooien gaat.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*houdt lippen (nee, Dirk en Tombola!) stijf op elkaar*
Meegaan hoorde trouwens niet bij het stuk leuk. Heb ik ook niet gevraagd eigk, en ze wilde toevallig zelf een weekendje weg plannen op de 15e.
Wanneer ben je jarig?quote:Op zondag 21 maart 2010 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon, alleen een hapje op mijn verjaardag?
Ipv taart!
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*houdt lippen (nee, Dirk en Tombola!) stijf op elkaar*
Van mij mag je hoor!quote:Op zondag 21 maart 2010 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon, alleen een hapje op mijn verjaardag?
Ipv taart!
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor!
Is ook beter voor de lijn
Ik zag het ook maar toevallig idd.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het einde alleen gezien, zag al niet zoveel natuur. Wil het programma nog wel even terugkijken, ik mis het elke week en schakel dan aan het einde in...
* duimschroeven inpakt.quote:
Nou, eh... als hij al veel kinderen heeft, dan heeft ie acties zaad. Nu is het link om daar opmerkingen over te maken, maar doorgaans kan bij bevruchting de buik iets wat opzetten.quote:
Dietertje (vriend van Mr heet zo en is heel leukquote:Op zondag 21 maart 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag het ook maar toevallig idd.
Weinig van de natuur gezien. Wel grappig hoe ze precies die páár zeldzame hippe dingen lieten zien
Oh en Heer G lijkt niet op Dieter Tr. hoor
Vanmiddag plaatste je een bericht dat je vlak na mei jarig was. IVM leeftijd en songfestival liedjes.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut?
Echt hoor! Ik ben een Leeuw.
*mieuw*
tsssssssssssssquote:Op zondag 21 maart 2010 20:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, eh... als hij al veel kinderen heeft, dan heeft ie acties zaad. Nu is het link om daar opmerkingen over te maken, maar doorgaans kan bij bevruchting de buik iets wat opzetten.
Nou ja, jij vraagt hem voor je verjaardag... Dus ik dacht je wil hem houdenquote:Op zondag 21 maart 2010 20:53 schreef Greys het volgende:
Wat zitten jullie nou toch allemaal te neuzelen over kinderen
Als een man iets roept over 'dat is een lekker wijf' dan gaan we toch ook niet meteen zeggen 'ja nou ze heeft wel kinderen hoor!'
wanneer ben je jarig dan?quote:Op zondag 21 maart 2010 20:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vanmiddag plaatste je een bericht dat je vlak na mei jarig was. IVM leeftijd en songfestival liedjes.
Ik ben wel een leeuw trouwens.
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:53 schreef Greys het volgende:
Wat zitten jullie nou toch allemaal te neuzelen over kinderen
Als een man iets roept over 'dat is een lekker wijf' dan gaan we toch ook niet meteen zeggen 'ja nou ze heeft wel kinderen hoor!'
Nee, ik vroeg me af of het songfestival toen óók al in mei gehouden werd.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vanmiddag plaatste je een bericht dat je vlak na mei jarig was. IVM leeftijd en songfestival liedjes.
Ik ben wel een leeuw trouwens.
Ik wil welpjesquote:Op zondag 21 maart 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg me af of het songfestival toen óók al in mei gehouden werd.
If so, dan ben ik daarna jarig. Hoeveel daarna hebben we het niet over gehad.
Ik heb 2 augustus jarig. Echt.
En ook een leeuw dus.
Ik ook een leeuwquote:Op zondag 21 maart 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg me af of het songfestival toen óók al in mei gehouden werd.
If so, dan ben ik daarna jarig. Hoeveel daarna hebben we het niet over gehad.
Ik heb 2 augustus jarig. Echt.
En ook een leeuw dus.
* mompelt iets over 2 walletjes *quote:
RRRRRRRROOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Manen schudt!
Recht gaat staan. Wraaaaaaughh
FF liggen
Geloof je in horoscopen?quote:
Jij bent toch geen leeuw?quote:
Ja dat heb ik ookquote:Op zondag 21 maart 2010 21:00 schreef Greys het volgende:
Hola Ll!
[..]
Geloof je in horoscopen?
Ik officieel niet, maar ik lees ze wel altijd en pik er alleen uit wat me aanstaat
Nee dus jullie zijn engquote:
hahahahaha, ik ookquote:Op zondag 21 maart 2010 21:00 schreef Greys het volgende:
Hola Ll!
[..]
Geloof je in horoscopen?
Ik officieel niet, maar ik lees ze wel altijd en pik er alleen uit wat me aanstaat
Het is maar goed dat dat geen live pootje wasquote:Op zondag 21 maart 2010 21:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Pootje uitsteekt, struikel, opraapt: En waar denken wij heen te gaan mevrouwtje?
nee, dan was het TEGEN het raam gegooid toch?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
Bij Wegmisbruikers volgen ze er eentje die een beker drinken uit het raam heeft gegooid geloof ik
Het was vast Sprite.
Aikido mutsje afpaktquote:Op zondag 21 maart 2010 21:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is maar goed dat dat geen live pootje was
Beentje beetpakt, mannetje omtrekt. Wat wil je nou..
Ik zou jou NOOIT opetenquote:
Nopequote:Op zondag 21 maart 2010 21:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahaha, ik ook
zal wel een leeuwentrekje zijn
Altijd zeker?quote:
Dan zal je ascendant wel heeeel anders zijn. Ofzoquote:Op zondag 21 maart 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
Er klopt trouwens niet veel van de 'algemene leeuwenbeschrijving' als ik het op mezelf betrek in elk geval.
Ze zeggen altijd dat leeuwen zich erg thuisvoelen in de schijnwerpers, op een podium ofzo. Nou, zet mij op een podium en ik zak er het liefst doorheen
Niks te aikido-enquote:
En daar kom je nooit meer van af he...quote:
Leeuwen staan graag in het middelpunt van de belangstelling. Dat lukt je anders (niet negatief) prima.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
Er klopt trouwens niet veel van de 'algemene leeuwenbeschrijving' als ik het op mezelf betrek in elk geval.
Ze zeggen altijd dat leeuwen zich erg thuisvoelen in de schijnwerpers, op een podium ofzo. Nou, zet mij op een podium en ik zak er het liefst doorheen
Ach gossie tochquote:
Dát is pas voor schut als dat echt gebeurt voor een volle zaal.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
Wel schattig he...quote:
Maar dan sta je dus wel in het middelpunt van de belangstelling... Dus toch leeuwigquote:Op zondag 21 maart 2010 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dát is pas voor schut als dat echt gebeurt voor een volle zaal.
Yepquote:Op zondag 21 maart 2010 21:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dan sta je dus wel in het middelpunt van de belangstelling... Dus toch leeuwig
quote:
Ik? Niks.quote:
Ja, maar er staat dat leeuwen daar dan erg van genieten. Altijd.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Leeuwen staan graag in het middelpunt van de belangstelling. Dat lukt je anders (niet negatief) prima.
En ik was even achter wat prijswinnaars aan om adressen te verzamelen.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee ik heb gewoon niks te zeggen op dit moment.
Ik had tot de ESF SC ook een redelijk sociaal leven, dat heb ik nu toch ook aan de kant gegooid.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
Er zijn mensen met wél een sociaal leven Dirkh, dat moeten we ook respecteren
Maar het werd nu ineens wel heel stil hoor...quote:Op zondag 21 maart 2010 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
Er zijn mensen met wél een sociaal leven Dirkh, dat moeten we ook respecteren
Ze heeft mijn PM geblocked.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik? Niks.Vanwaar de vraag?
Ze is aan de koffie gegaan met haar beeb. Misschien dat die wat gedaan heeft....
wat was je vroeger voor sterrenbeeld dan?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat! Wat lief van Elies![]()
![]()
En verder ben ik weer wakkert en tweeling
quote:
kan dat?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:17 schreef Cat22 het volgende:
Ram hier. Maar een paar weken te laat geboren en ik heb veel vissigs in mijn karakter. Denk ik.
*blub*
Nog 2 minuten en ik had mijn telefoon gepakt.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar het werd nu ineens wel heel stil hoor...
Dan gaan mensen zich zorgen maken
Die was echt geweldig.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
Ing, ik moet wéér lachen om je sig
Terwijl ik hem al honderd keer gelezen heb. En honderd keer er om gelachen heb.
Ik zie het steeds voor me namelijk, Elies aan die bar bij Dierenthuis, ik er naast, en dan aan die trommel peuteren om vervolgens tot de conclusie te komen dat het een urn is. En dan dat gezicht.![]()
![]()
Maagdquote:Op zondag 21 maart 2010 21:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat was je vroeger voor sterrenbeeld dan?
Het was ook hilarischquote:Op zondag 21 maart 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
Ik zie het steeds voor me namelijk, Elies aan die bar bij Dierenthuis, ik er naast, en dan aan die trommel peuteren om vervolgens tot de conclusie te komen dat het een urn is. En dan dat gezicht.![]()
![]()
Ik lees de sigs van mensen vaak niet eens meer, maar elke keer dat jij het noemt zie ik het weer voor me idd...quote:Op zondag 21 maart 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
![]()
Olifantendrachtquote:
Ja. Als de moeder is uitgerekend op datum X en het kind wordt 3 weken na datum X geboren ben je best wel laat. Mijn arme mamma. Ik was een 10 ponder.quote:
Ik was twee weken over tijd.quote:
Dat dacht ik alquote:Op zondag 21 maart 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog 2 minuten en ik had mijn telefoon gepakt.
quote:
Ik weet heus wel wat te laat geboren isquote:Op zondag 21 maart 2010 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja. Als de moeder is uitgerekend op datum X en het kind wordt 3 weken na datum X geboren ben je best wel laat. Mijn arme mamma. Ik was een 10 ponder.![]()
Oh ik moet eigenlijk het overzichtstopic en uitzendschematopic bijwerken maar ik heb er echt geen zin inquote:Op zondag 21 maart 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik was even achter wat prijswinnaars aan om adressen te verzamelen.
Ik doe ook nog wel eens iets nuttigs
Als ik 2 weken overtijd ben, dan raak ik in paniekquote:
Tegenwoordig wel ja...gelukkigquote:Op zondag 21 maart 2010 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet heus wel wat te laat geboren is
Maar ik dacht dat het maximaal 2 weken "mocht"
Nee, dan ben je blij blij blijquote:Op zondag 21 maart 2010 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik 2 weken overtijd ben, dan raak ik in paniek
quote:
In the olden daysquote:Op zondag 21 maart 2010 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet heus wel wat te laat geboren is
Maar ik dacht dat het maximaal 2 weken "mocht"
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik moet eigenlijk het overzichtstopic en uitzendschematopic bijwerken maar ik heb er echt geen zin in.
M'n oudere broer had al een weggetje gebaand: 9,5 pond.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja...gelukkig![]()
10 pond lijkt me best wel auw...euh...zwaar
Ik moet niks.quote:
Klap es in je handjesquote:Op zondag 21 maart 2010 21:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]![]()
Ik zie paddo echt al voor me: Schat, ik ben zwanger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spring spring spring spring
Blij blij blij
Nou ja, op dit moment is het niet echt heel handig hoorquote:
Ik heb geen idee of ik vroeg of laat wasquote:Op zondag 21 maart 2010 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
En for the record; ik kwam 2 weken te vroeg.
Da's tevens de enige keer in m'n leven geweest dat ik te vroeg was
Ja nou Cat, ik vind eigenlijk OOK (sorryquote:Op zondag 21 maart 2010 21:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, te laat.
Jawel, dat moet wel.
GREYSSSS Hellup
Ik heb het wel meegemaakt bij de gyn.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In the olden daysmocht het tot drie weken. En moest je maar wonderolie slikken want dat hielp de zaak op gang. Nou, er kwam vaak wat op gang, maar niet de weeën.
![]()
Tegenwoordig laten ze het niet veel langer lopen dan 2 weken over tijd. Kind is dan volgroeid en als je langer wacht wordt de bevalling alleen maar zwaarder en omdat de placenta dan ook zijn houdbaarheid heeft gehad kan het kindje zelfs het risico lopen op zuurstof- en voedselgebrek.
[/college obstetrie]
Oh, dit moet ik vertellen.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Klap es in je handjes
Blij Blij Blij
Op je boze bolletje allebei
Daar istie van
That's it?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou Cat, ik vind eigenlijk OOK (sorry) dat je hier niet kunt gaan roepen dat je leuke tips hebt gekregen voor onze ESF meet, maar die vervolgens niet vertellen.
Dat kán gewoon niet. Ik zal vast een passende straf gaan bedenken...
Och getver en het dan nog geboren moeten laten wordenquote:Op zondag 21 maart 2010 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb het wel meegemaakt bij de gyn.
42 weken zwanger en doorgestuurd voor serotiniteitscontrole.
CTG aangehangen en al geen hartactie meer.
Echt vreselijk lijkt me dat
Ik stuurde een pm met een post uit dit topic. De post die jij slim negeerde tot ik PM-dequote:
quote:
Ben je een laatbloeier als je het op je 15e deed?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, dit moet ik vertellen.
Mijn eerste vriendinnetje, ik was een laatbloeier, vertelde op een gegeven moment
"Dirk, ik ben zwanger van je."
"Dan ga ik emigreren! Ik ga weg!"
[/15-16 jaar]
Bezwanger jij jonge meisjes en vervolgens loop je weg voor je verantwoordelijkheden?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendinnetje, ik was een laatbloeier, vertelde op een gegeven moment
[/15-16 jaar]
Ik ken mijn ESF users al langer dan vandaag.quote:
Dan ben je keurig gemiddeld volgens de meest recente cijfers.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je een laatbloeier als je het op je 15e deed?
Oh
Of deed je het uberhaupt niet met dat vriendinnetje?
In dat geval is het nog grappiger namelijk
Dat vroeg ik me ook af..Dirkh?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Laatbloeier, niet dom.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
In welk land woonde je vroeger dan?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[/15-16 jaar]
Chocolade enzo..en als dat niet helpt kaasquote:Op zondag 21 maart 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ken mijn ESF users al langer dan vandaag.
Sommigen moet je met zachte hand overreden
Lijkt me echt drama.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Och getver en het dan nog geboren moeten laten worden
Daar staat de line-up per halve finale enzo.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er met het uitzendschema dan?
Ik ga nog eens kijken in dat topic...
Is dat laat dan?quote:
Eej! Greys had het over zachte hand!quote:Op zondag 21 maart 2010 21:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Chocolade enzo..en als dat niet helpt kaas
In Dirks tijd lag dat anders he?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan ben je keurig gemiddeld volgens de meest recente cijfers.
Je hebt nu dus een kind van eh...quote:
Ik ga nu flink de rem zetten op mijn openbaringen.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bezwanger jij jonge meisjes en vervolgens loop je weg voor je verantwoordelijkheden?![]()
![]()
Wat vind die Paddo daar van?
Jeetje daar sta je danquote:Op zondag 21 maart 2010 21:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lijkt me echt drama.
Een kennis van me is haar kindje tijdens de bevalling verloren. Alles ging goed tot ze erachter kwamen dat de navelstreng om zijn nek zat.
Ja chocoladequote:
Eerste vriendinnetje op je 15-16 de? Dat is toch vrij laat?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In Dirks tijd lag dat anders he?
Toen diende je zsm gehoor te geven aan je oerdriften om de mensch weer een stukje verder te laten evolueren
Jij was toch 21?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hebt nu dus een kind van eh...
27?
* MAM!!!! KEN JIJ DIRKH? *
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In Dirks tijd lag dat anders he?
Toen diende je zsm gehoor te geven aan je oerdriften om de mensch weer een stukje verder te laten evolueren
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ga nu flink de rem zetten op mijn openbaringen.
Paddo is not amused over mijn escapades uit het verleden. Maar ik ben echt heel erg veranderd
Nou, dat is niet geheel denkbeeldig, behalve de leeftijd.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hebt nu dus een kind van eh...
27?
* MAM!!!! KEN JIJ DIRKH? *
Echt?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Eerste vriendinnetje op je 15-16 de? Dat is toch vrij laat?
He, openbaar forum en prive dingen lopen erg door elkaar, tot een bepaalde hoogte.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dirkh mag je erg ver bij de tafelpoot vandaan?
En dat vond ik al reuze-engquote:Op zondag 21 maart 2010 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zoende alleen met mijn eerste verkering hoor
Ja, toen ik nog geen brommer mocht rijden, had iedereen al een vriendinnetje om me heen. Ik kreeg de tweedehandse.quote:
Nou eh...quote:Op zondag 21 maart 2010 21:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, dat is niet geheel denkbeeldig, behalve de leeftijd.
Jij zoent anders vrij snel hoor.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zoende alleen met mijn eerste verkering hoor
Mijn eerste vriendje waar ik mee zoende was 21... En ik 14...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Op de wang, jaquote:
ja, en hij rookte...quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou eh...
je was 15/16 toch?
+ 27 (tombolafan)
= 42 (dirkh)
Dusssssssssss
Hihi dat is geen antwoordquote:Op zondag 21 maart 2010 21:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, openbaar forum en prive dingen lopen erg door elkaar, tot een bepaalde hoogte.
Das niet gek ik heb een hekel aan zoenenquote:Op zondag 21 maart 2010 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Op de wang, ja![]()
Je bent dit weekend al de tweede die het zegt, trouwens.
Ml-etje zei het ook al vrijdag op de borrel
zeg eh, pa?quote:
Oh, en ik jou maar blij gedag zoenenquote:Op zondag 21 maart 2010 21:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Das niet gek ik heb een hekel aan zoenen
Gatver, het is een kutvraag. Ik hou zowaar rekening met gevoelens van een ander en dan heb ik in eens een ketting om mijn nek.quote:
Nou heb het meer bij mannen [/doos is].quote:
Ikke niet en ik ga jou zoenenquote:Op zondag 21 maart 2010 21:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Das niet gek ik heb een hekel aan zoenen
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gatver, het is een kutvraag. Ik hou zowaar rekening met gevoelens van een ander en dan heb ik in eens een ketting om mijn nek.
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, je krijgt geen zakgeld met terugwerkende kracht.
Dan laat ik niet de Aikido op je los maar die andere sportquote:Op zondag 21 maart 2010 21:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ikke niet en ik ga jou zoenenOp je giechel!
Voor de 9e/10e ook al handigquote:Op zondag 21 maart 2010 21:42 schreef Cat22 het volgende:
Effe praktisch voor de 15e: wie wil er wél en wie wil er niet gezoend worden?
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Verkeerde keuze MI-etje. Op zoek naar pijnpuntje gaat.
Ik wil gezoend worden.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:42 schreef Cat22 het volgende:
Edit: en wáár wil men wel of niet gezoend worden?![]()
Oke.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:
Dirkh is mijn vader
Ml-etje is mijn dochter
Dirkh... JE BENT OPA!!!!
Hoeft niet per se, maar ik sta er ook weer niet heel negatief tegenoverquote:Op zondag 21 maart 2010 21:42 schreef Cat22 het volgende:
Edit: en wáár wil men wel of niet gezoend worden?![]()
Als ik 'm mag houdenquote:Op zondag 21 maart 2010 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Voor de 9e/10e ook al handig
Buttons doen? Rood = Rot op; niet zoenen en Groen = Graag zoenen?
Sorry, maar turnen zal me niet weerhoudenquote:Op zondag 21 maart 2010 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan laat ik niet de Aikido op je los maar die andere sport
eh, het is handiger als je m zelf meeneemt... Anders moet je eerst roepen wat je wilt tot je een button hebtquote:
quote:
Doen we allebei een rode op: zijn we meteen klaar.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Voor de 9e/10e ook al handig
Buttons doen? Rood = Rot op; niet zoenen en Groen = Graag zoenen?
Cool.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:Dirkh is mijn vader
Ml-etje is mijn dochter
Dirkh... JE BENT OPA!!!!
Goh dat ik dat nou zelf niet had kunnen verzinnenquote:Op zondag 21 maart 2010 21:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Sorry, maar turnen zal me niet weerhouden
Ik wil een groenequote:Op zondag 21 maart 2010 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doen we allebei een rode op: zijn we meteen klaar.
Daar ging ik al van uit hoor.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet door de mannen en ook niet door Erik
Dat jij geen man was?quote:
Zolang je je maar gedraagt in de auto.quote:
Maakt niet uit, daarvoor zit ik hier.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Goh dat ik dat nou zelf niet had kunnen verzinnen
Mijquote:
quote:
Uhm... tja... waar zal ik beginnen?quote:
Ja, dat was inderdaad vrij voorspelbaar natuurlijk.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Meer dat én DirkH mij geen man vindt, en dat ie ook niet door mannen gezoend wil worden.
Dan kruip ik lekker tegen 'm aanquote:Op zondag 21 maart 2010 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou dat spontaan vergeten als ik jou was, die afspraak, de 15e!
nu wel:quote:Op zondag 21 maart 2010 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Mij
En we hebben een coole header boven ons lijstje
Tombola, staat het lijstje al in dit topic eigenlijk?
Ik gedraag me altijdquote:
quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dat was inderdaad vrij voorspelbaar natuurlijk.
Jou heb ik ook gemistquote:Op zondag 21 maart 2010 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Mij
En we hebben een coole header boven ons lijstje
Tombola, staat het lijstje al in dit topic eigenlijk?
Ja daaaaag, ik ga niet alles teruglezen hoorquote:
Witte neger jongetje?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:55 schreef Greys het volgende:
Dat kleintje in dat blauwe overhemd zingt wel weer bizar goed zeg...
Make my dayquote:
Ah, niet boos zijn.quote:
Hihi dat doet me denken aan ne-gerenquote:
Snap je nu ook het in stukken scheuren part?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja.
Wel wat lange uithalen. Maar wel goed!
Ingetje!quote:Op zondag 21 maart 2010 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben ook niet zo zoenerig![]()
En knuffelig![]()
Haaaai GB![]()
Oh, en Greys is niet m'n zus...da's Elies
Niet zoenenquote:Op zondag 21 maart 2010 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben ook niet zo zoenerig![]()
En knuffelig![]()
Haaaai GB![]()
Oh, en Greys is niet m'n zus...da's Elies
Zwabber natuurlijkquote:Op zondag 21 maart 2010 21:57 schreef Goodbye het volgende:
Die headerwie heeft die gemaakt?
En Greys, no waaaay dat we mudkipz binnen laten
Ik ook!!!!quote:Op zondag 21 maart 2010 21:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ingetje!
Ik ben wel zoenerig en knuffelig, hoe moet dat dan
quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook!!!!
Zal aan de leeftijd liggen... 21 he
Gelukkig, want ElisaB vind iedereen een peperkoeken hartje hebben.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, niet boos zijn.![]()
Ik heb bij Elisa mijn vermoedens getoetst en zij bevestigde dat jij een peperkoeken hartje hebt.
Stommen doender!quote:Op zondag 21 maart 2010 21:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gelukkig, want ElisaB vind iedereen een peperkoeken hartje hebben.
IK BEN ER NOG!quote:Op zondag 21 maart 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zwabber natuurlijk
Waar is ie eigenlijk
En Ll echt naar bed?
De jonge jongens het eerst te bed!
Op 15 mei ben ik inmiddels 22quote:Op zondag 21 maart 2010 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook!!!!
Zal aan de leeftijd liggen... 21 he
Bleef er bijna inquote:Op zondag 21 maart 2010 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Négeren!
Dat zegt ie echt elke keer tegen me.
Je négert me!
Hihi heb al leuke plaatjes van de huizen van buren gezien ookquote:Op zondag 21 maart 2010 22:01 schreef Dirkh het volgende:
Voor de FF-ers ff tussendoor. Google Streetview
Klik op deze link
quote:
15 mei ben ik ook geen 21 meer hoorquote:
Ik welquote:Op zondag 21 maart 2010 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Anders was alleen mn vader er nog
[..]
15 mei ben ik ook geen 21 meer hoor
lezen dquote:Op zondag 21 maart 2010 22:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi heb al leuke plaatjes van de huizen van buren gezien ook
Nu ook al lang niet meerquote:Op zondag 21 maart 2010 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Anders was alleen mn vader er nog
[..]
15 mei ben ik ook geen 21 meer hoor
Ah, we zitten nog dicht bij elkaar qua leeftijdquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:01 schreef Dirkh het volgende:
Voor de FF-ers ff tussendoor. Google Streetview
Klik op deze link
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nu ook al lang niet meer![]()
Oh, aangezien ik net jarig ben geweest als jullie naar mij en Greys toekomen in Landal verwacht ik wel verjaardagscadeautjes natuurlijk
ssssssssssssssst!quote:Op zondag 21 maart 2010 22:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, aangezien ik net jarig ben geweest als jullie naar mij en Greys toekomen in Landal verwacht ik wel verjaardagscadeautjes natuurlijk
ik dacht al, waar heb je het overquote:
Mijn aanwezigheid is al het ultieme kado.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
ik was even pizza eten bij de italiaanquote:Op zondag 21 maart 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zwabber natuurlijk
Waar is ie eigenlijk
En Ll echt naar bed?
De jonge jongens het eerst te bed!
Heb je een wishlist?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En mijne ook...en jij krijgt dan wel speciaal 3 zoenen en een knuffel.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid is al het ultieme kado.
Je neemt maar weer zo'n doos meequote:Op zondag 21 maart 2010 22:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid is al het ultieme kado.
Waaaaaaauuuwquote:Op zondag 21 maart 2010 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En mijne ook...en jij krijgt dan wel speciaal 3 zoenen en een knuffel.
Mooi he?
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik was even pizza eten bij de italiaan![]()
hai
Nee joh, zo moeilijk ben ik nietquote:
Met zoenen-niet zoenen buttons?quote:
Ah nou, de mensen die niet van zoenen houden die moeten maar heel overdreven zo hun hand ver voor hun uitsteken bij een begroeting. Dat werkt ook primaquote:
Nou dan zijn de mannen en ik wel in het nadeel.quote:
Niet als je van badderen houdtquote:Op zondag 21 maart 2010 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou dan zijn de mannen en ik wel in het nadeel.
nou komen we daar niet vaak, maar wel al langquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou komen we daar niet vaak, maar wel al lang
we zitten daar, en hij noemde meteen onze bestelling op
Ah, the ellbow lock.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah nou, de mensen die niet van zoenen houden die moeten maar heel overdreven zo hun hand ver voor hun uitsteken bij een begroeting. Dat werkt ook prima
Ik weet dat ik spijt ga krijgen van deze uitspraak maar: mijn doos was ook heel geschikt voor mannen.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou dan zijn de mannen en ik wel in het nadeel.
Zo is dat. En meestal helpt een schop in mijn ballen ook vrij goed (inkoppertje voor MI-etje)quote:Op zondag 21 maart 2010 22:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah nou, de mensen die niet van zoenen houden die moeten maar heel overdreven zo hun hand ver voor hun uitsteken bij een begroeting. Dat werkt ook prima
aan/uitquote:Op zondag 21 maart 2010 22:11 schreef Cat22 het volgende:
Ik weet dat ik spijt ga krijgen van deze uitspraak maar: mijn doos was ook heel geschikt voor mannen.
Nope geen geschop en ook geen gekopquote:Op zondag 21 maart 2010 22:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zo is dat. En meestal helpt een schop in mijn ballen ook vrij goed (inkoppertje voor MI-etje)
REMMEN!quote:Op zondag 21 maart 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
Erik, ik ben vast begonnen met aanvullen/wijzigen in je overzicht.
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
Erik, ik ben vast begonnen met aanvullen/wijzigen in je overzicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |