Of was het de tactische zet die de zwakte van Twente blootlegde?quote:Op donderdag 25 maart 2010 07:20 schreef Incolumis het volgende:
[..]
daar ben ik het niet mee eens, goed spel liet Feyenoord niet zien, het was meer de zwakte van Twente in de 2e helft dat Feyenoord kon scoren, de 1e helft was Feyenoord echt klaar voor de slachtbank.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 07:08 schreef Keltie het volgende:
Maar zodra je hem poetst, begint'ie te glimmen.
Kan me andere uitspraken herinneren in 2006 toen Ajax de beker paktequote:Op donderdag 25 maart 2010 07:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Prijs is prijs. Snap het wel hoor, als je ieder jaar denkt dat je de CL nog gaat winnen dat de beker dan weinig voorstelt.. Maar zodra je hem poetst, begint'ie te glimmen.
Zielig gedoe toch altijd over die bekert.
Dat is knap want ik laat mij praktisch nooit negatief uit over de beker.quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:04 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Kan me andere uitspraken herinneren in 2006 toen Ajax de beker pakte
'quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat is knap want ik laat mij praktisch nooit negatief uit over de beker.
Alleen als ik het joodjes hoor doen en die na een eventuele winst blij lopen te wezen.
Je lijkt m'n manager wel. Zit vol met aannames, maar zodra je om feiten en bewijzen vraagt haakt ze af.quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:18 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
'
Dat zeggen vele zoals jou, maar dat is nu makkelijk gezegd.
Dan heb jij gelijk, jouw feestje.quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:18 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
'
Dat zeggen vele zoals jou, maar dat is nu makkelijk gezegd.
Ik niet. Mulder heeft misschien nog wel wat goede reddingen gehad, maar ik had niet anders verwacht van die gozert.quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:17 schreef ursel het volgende:
Gezellig hier..
Overigens Keltie, om nu te gaan zeggen dat er geen angst was de 1e helft. Twente walste er bijna overheen en ik was soort van verbaast dat ut nog maar 0-1 was.
2e helft was Feyenoord beduidend beter, maar dat bij elkaar opgeteld zou een gelijkspel op moeten leveren.
Nee in de ArenA zijn het gelukkig allemaal lieve mensenquote:Op donderdag 25 maart 2010 06:50 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Toch eens je ogen open doen. Als de scheids een terechte beslissing neemt zie ik van vele hoofden het gezicht weer op onweer staan en grote armbewegingen door de lucht. Ook verschillende middelvingers en scheldwoorden zie/hoor je ... de frustratie druipt er dan vanaf.
Gedraag je is... 100.000 varkens doen het netter.
Dat heeft niks met de kuip of Feyenoord te maken. Dat is supporter eigen. Kom eens bij een volleybalwedstrijd kijken zie je precies hetzelfde, zijn alleen wat minder supportersquote:Op donderdag 25 maart 2010 06:50 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Toch eens je ogen open doen. Als de scheids een terechte beslissing neemt zie ik van vele hoofden het gezicht weer op onweer staan en grote armbewegingen door de lucht. Ook verschillende middelvingers en scheldwoorden zie/hoor je ... de frustratie druipt er dan vanaf.
Gedraag je is... 100.000 varkens doen het netter.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 07:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
Of was het de tactische zet die de zwakte van Twente blootlegde?
Op het goal momentje van Ruiz na geen moment onder de indruk geweest van Twente
quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:42 schreef FJD het volgende:
Rot lekker op naar VBL SC als je moeite hebt om een normale conversatiepartner te zijn zeg.
Is goed. Sorry Ferquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:42 schreef FJD het volgende:
Rot lekker op naar VBL SC als je moeite hebt om een normale conversatiepartner te zijn zeg.
Vet! Ik wilde ook nog maar heb verstandig het geld in mijn portemonnee gehoudenquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Oh 3 april trouwens naar Jiskefet in de HMH![]()
Door Biseswar te wisselen voor Makaay kwamen er 2 spitsen te staan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nogmaals ik heb niks gezien en ga enkel af op de geluiden die ik gehoord heb, maar het schijnt dat Twente gewoon beter was.
Ik zeg niet dat ze slecht waren ofzo.quote:Wat dan wel weer voor je pleit is dat je gewoon een echt Feijenoord hart hebt
quote:Oh 3 april trouwens naar Jiskefet in de HMH![]()
Nah, niets tegen verticaal gehandicapten maar Frank is te klein om mij te verwerkenquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:59 schreef FJD het volgende:
Ik heb nog pijn in m'n arie van het fietsen dus vraag Frank maar
Als je dan deze pijn even ondergaat zal je zien dat je daarna nooit meer last heb bij het fietsenquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:59 schreef FJD het volgende:
Ik heb nog pijn in m'n arie van het fietsen dus vraag Frank maar
Heeft dat klein zijn toch nog een voordeelquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nah, niets tegen verticaal gehandicapten maar Frank is te klein om mij te verwerken
Bij Joden hoef je helemaal geen moeite te doen, kwestie van het op gebiedende wijs zeggen ipv vragen. Dan doen ze alles.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heeft dat klein zijn toch nog een voordeel
Neem Diamond, al moet je wel wat moeite doen gok ik want hij zeurt nogal veel
Toch opvallend hoe vaak je me naam noemt. En dan lees ik niet eens alles. Alleen na voetbalwedstrijden af en toequote:Op donderdag 25 maart 2010 09:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heeft dat klein zijn toch nog een voordeel
Neem Diamond, al moet je wel wat moeite doen gok ik want hij zeurt nogal veel
't Fustquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:36 schreef FJD het volgende:
Spare-ribs
Pils
Kijken of ze ergens nog onbeperkt doen
Ik wilde eigenlijk Frank voor zijnquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:29 schreef staticdata het volgende:
[..]
werkt wel om van het voetbal gelul af te komen
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Krijg je nou elke keer een harde als je dat typt?
Kan ook maar bij 't Fust is het iig onbeperkt!quote:
't Fust zit toch op stadhuisplein?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kan ook maar bij 't Fust is het iig onbeperkt!
Robben is een ego tripper van het eerste uur. Had makkelijk kunnen afspelen, maar neemt hier het risico om zelf te schieten. Gelukkig stond zijn poot recht.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ah het gaat niet meer over voetbal...
Ik heb die goal van Robben gezien en het eerste dat mij opviel was dat iedereen blij is behalve Ribery... Zou die jaloers zijn
Heb je geen geluid? Hij heeft al een paar keer voorgezet en daar kwam niks uit, dus in deze tijd van de strijd ga je dan gewoon zelf. Kan ik me heel goed voorstellen, zeker als je zo goed in je vel zit.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:56 schreef staticdata het volgende:
[..]
Robben is een ego tripper van het eerste uur. Had makkelijk kunnen afspelen, maar neemt hier het risico om zelf te schieten. Gelukkig stond zijn poot recht.
Kan wel, kom er nooit want hou niet zo van Spareribsquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:55 schreef staticdata het volgende:
[..]
't Fust zit toch op stadhuisplein?
Zullen we ut maar met 10 egotrippers doen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Heb je geen geluid? Hij heeft al een paar keer voorgezet en daar kwam niks uit, dus in deze tijd van de strijd ga je dan gewoon zelf. Kan ik me heel goed voorstellen, zeker als je zo goed in je vel zit.
Overigens heb je helemaal gelijk dat het een ego tripper is. Maar ik zou het niet erg vinden om met 11 ego trippers het WK te winnen
Als hij hem er vervolgens in schiet vind ik het bestquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Zullen we ut maar met 10 egotrippers doen.
Zo lullig, een keeper die de bal niet wil afspelen.
het probleem met robben is, hij had zulke acties al 10x verknald voordat ie scoorde. als ie toch eens vaker afspeelde...quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:56 schreef staticdata het volgende:
[..]
Robben is een ego tripper van het eerste uur. Had makkelijk kunnen afspelen, maar neemt hier het risico om zelf te schieten. Gelukkig stond zijn poot recht.
Ik heb gewoon gisteren een stukkie gekekenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Heb je geen geluid? Hij heeft al een paar keer voorgezet en daar kwam niks uit, dus in deze tijd van de strijd ga je dan gewoon zelf. Kan ik me heel goed voorstellen, zeker als je zo goed in je vel zit.
Overigens heb je helemaal gelijk dat het een ego tripper is. Maar ik zou het niet erg vinden om met 11 ego trippers het WK te winnen
'Fust, klinkt goed, doen ze ook aan onbeperkt drinkenquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:50 schreef FJD het volgende:
T Fust doet idd de onbeperkte spareribs
Eten we vrijdag eerst daar en kijken we wel hoe laat het wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |