Slotjequote:Op zondag 21 maart 2010 23:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
KAK!
Het Grote BoF! Topic: Waar we maar één regel hebben
Gecondoleerd.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:38 schreef Viro het volgende:
Tvp.
Het leven is zo onvoorspelbaar. Vandaag weer een dierbare verloren. Kan het niet geloven, het wil niet bezinken.
Ja! Kan de demo ook co-op? Zoja, vanavond eens proberen?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:17 schreef FJD het volgende:
Net alsof de middag daarop gaat zitten wachten![]()
Mogguh![]()
Vanmiddag denk ik nog even een klein stukje fietsenMet deze temperaturen kun je niet vaak genoeg gaan
![]()
Splinter Cell demo is trouwens ook wel geinig. Ben er nog wel heel slecht in maar ach. Hoe werkt coop daar eigenlijk in? Iemand een idee, als je dan met z'n tweeen door de missiestructuur loopt dan moeten we deze echt kopen Frank
Spannend trouwensquote:Op zondag 21 maart 2010 21:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ah hier is het topic!
9 april krijg ik de sleutel
Dank je, kan je hem weer open doen tegen de tijd dat deze vol isquote:
Wie zegt dat ik verder niet op vroeg op was.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:46 schreef staticdata het volgende:
[..]
Tssss gewoon lekker vroeg beginnen jonguh
Had je maar niet zo gierig moeten zijn en gewoon een condoompie moeten kopen (en gebruiken)quote:Op maandag 22 maart 2010 12:03 schreef ursel het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik verder niet op vroeg op was.
Loopt nog een klein mormel rond dat nar school moet
Ik zie nergens een aanname dat ik dat zegquote:Op maandag 22 maart 2010 12:03 schreef ursel het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik verder niet op vroeg op was.
Loopt nog een klein mormel rond dat nar school moet
Bijna alle wapens en dergelijke (MP) unlockedquote:
Mensen die altijd zeggen dat ze het druk hebbenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:43 schreef Keltie het volgende:
Collega I tegen collega II: "Hoe is het?"
Collega II: "Druk, druk".
Collega I: "En op het werk?"!
Moet nog wel aardig wat guns en ben al level 19...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
Bijna alle wapens en dergelijke (MP) unlocked
Zit mij nog even stuk te bijten op de Assault-klasse, maar zodra die gedaan is gaat het hard (moet nog wat dingen bij de Medic en Engineer)
Krijg je nou elke keer een harde als je dat typt?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:50 schreef RudyCarell het volgende:
BC2!
Nou, als ik het lees vol ik 'em kopjes gevenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Krijg je nou elke keer een harde als je dat typt?
Gisteren Level 15 bereikt, meen ik. Vind die guns belangrijker/ leuker dan m'n level (al zitten daar ook wel wat unlockables aan verbonden).quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:04 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Moet nog wel aardig wat guns en ben al level 19...
Misschien hebben ze het ook gewoon druk?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
Mensen die altijd zeggen dat ze het druk hebben
Levellen gaat automatisch... Moet voor de sniper alleen nog veel halen...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gisteren Level 15 bereikt, meen ik. Vind die guns belangrijker/ leuker dan m'n level (al zitten daar ook wel wat unlockables aan verbonden).
Nee 50 euro! En jij?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Krijg je nou elke keer een harde als je dat typt?
Ik? Niksquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Levellen gaat automatisch... Moet voor de sniper alleen nog veel halen...
[..]
Nee 50 euro! En jij?
Spelletjes zijn beter dan een mooie meid.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik? NiksAls het nou om een mooie meid ging maar nee het is een computer spelletje
Deze reactie had ik wel verwachtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Spelletjes zijn beter dan een mooie meid.
Als ik zin heb in een spelletje, wil het spelletje altijd.. Die mooie meid daarentegen
Eigenlijk zeg jij in je ondertitel ook elke post: Chuck!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik? NiksAls het nou om een mooie meid ging maar nee het is een computer spelletje
Omstandigheden tellen ook nog meequote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Deze reactie had ik wel verwachtBeter je best doen misschien?
Dat is andersquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:44 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg jij in je ondertitel ook elke post: Chuck!
Zoals?quote:
Het hele fijne weet ik er ook niet precies van, maar zo weet ik wel dat m'n vriendin oa een lager libido heeft doordat er vroeger een neef was die z'n klauwen niet thuis kon houden.quote:
Zet jij toch gewoon BFBC2quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:48 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Das waar... Maar probeerde er voor mij nog een positieve draai aan te geven...
Done... Met stats linkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zet jij toch gewoon BFBC2in je sign?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |