quote:Op zondag 21 maart 2010 20:19 schreef AdvancedPower het volgende:wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn laatste, nu weer serieus.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:19 schreef AdvancedPower het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn laatste, nu weer serieus.![]()
![]()
Ik heb ooit bij die acteur uit Frasier lopen klagen dat ik iets niet kon kijken omdat ik "buitenland" was. Bood hij ook nog zijn excuses aan .. briljantquote:
Frasierquote:Op zondag 21 maart 2010 20:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb ooit bij die acteur uit Frasier lopen klagen dat ik iets niet kon kijken omdat ik "buitenland" was. Bood hij ook nog zijn excuses aan .. briljant
Ik heb iets langer en donker ja.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat langer haar, maar niet zo lang als die gast. en zwart
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb ooit bij die acteur uit Frasier lopen klagen dat ik iets niet kon kijken omdat ik "buitenland" was. Bood hij ook nog zijn excuses aan .. briljant
Lekker warm?quote:Op zondag 21 maart 2010 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
CyprusEn ik kan ook geen Grieks, dus zou Koos sowieso niet verstaan
Ben bier vergeten te halenquote:
+ tijd voor bier.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:23 schreef Doler12 het volgende:
Bijna tijd voor Andre en KOOOOS!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |