Nou je mag bij mij nog wel de witte was komen ophangenquote:
als je een vrouw was had je nog een kans.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:41 schreef cybermans het volgende:
[..]
Nou je mag bij mij nog wel de witte was komen ophangen
of de afwas doen
of strijken
of me schoenen poetsen
die afwasmachine komt er absoluut in me volgende cribquote:Op zondag 21 maart 2010 19:44 schreef z80 het volgende:
[..]
als je een vrouw was had je nog een kans.
op afwassen na, altijd al een hekel aan gehad.
en vanaf het moment dat ik op me zelf woon een afwasmachine.
Hey! Oh en nee, ik zal hem even uit de krantenbak vissen!quote:Op zondag 21 maart 2010 19:41 schreef golfer het volgende:
Hey Sunnie!
Heb je dat artikel over die whiskyclub nog gelezen in het Volkskrant Magazine?
Viel mij een beetje tegen.quote:
Zitten een paar users van het whisky-topic bij die club.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Hey! Oh en nee, ik zal hem even uit de krantenbak vissen!
Hoi!quote:Op zondag 21 maart 2010 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
@PdeHoog: ik vind de Olympus E-620 een mooie camera en vind het wel leuk dat je allerhande andere lenzen dmv een adapterring op je 4/3 mount kunt schroeven.
En ik heb net m'n belastingaangifte gedaan. Hebben jullie nou ook dat jullie werkelijk *geen idee* hebben of je alles wel goed hebt ingevuld
Hoeveel kosta ongeveer?quote:Op zondag 21 maart 2010 19:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hoi!
Nee, ik laat het doen (ondanks onze vrij standaard aangifte. Allebei een baan, eigen huisje, geen bijzonderheden verder) en vertrouw onze financiele man volledig.
Ja zo iets begreep ik al! Grappig!quote:Op zondag 21 maart 2010 19:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Zitten een paar users van het whisky-topic bij die club.
Voor ons niets, omdat hij onze hypotheek beheert en ons verzekeringen verkoopt, maar als je niet klant bent kost het 40 euro. Ik kan je zijn gegevens pm-en als je wil!quote:
Gaarne.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Voor ons niets, omdat hij onze hypotheek beheert en ons verzekeringen verkoopt, maar als je niet klant bent kost het 40 euro. Ik kan je zijn gegevens pm-en als je wil!
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja zo iets begreep ik al! Grappig!
Ja dat is helemaal waar....... Heerlijk relaxen thuis!quote:Op zondag 21 maart 2010 20:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee maar er gaat niks boven mn eigen plekje en bedje enzo
Dat kun je wel zeggen jaquote:Op zondag 21 maart 2010 19:34 schreef Sunnythesun het volgende:Ben er weer!! Topweekendje gehad. Veel whisky
Mooie kamer?quote:Op zondag 21 maart 2010 20:53 schreef cybermans het volgende:
hmmz voor mij morgen weer hotelkamer sweet home :S
had heerlijk dit weekend geen afspraken buiten de deurquote:
nee heel standaard....kosten van de baas enzo. Niet eens een deluxe kamer. kleine klote tv die ook nog piept. minder fijn hotel-restaurant (iets anders word niet vergoed, na 2 maanden kan ik de menu kaart dromen, incl de daghappen)quote:Op zondag 21 maart 2010 20:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mooie kamer?
Ik vind hotelkamers wel iets hebben. Zeker als ze een bad hebben.
dit was mijn bestequote:Op zondag 21 maart 2010 21:02 schreef Den_Haag het volgende:
Het beste tot nu toe was de suite van het Radisson in Oman
Ja, in periodes van maanden én met hetzelfde voedselquote:Op zondag 21 maart 2010 21:01 schreef cybermans het volgende:
[..]
nee heel standaard....kosten van de baas enzo. Niet eens een deluxe kamer. kleine klote tv die ook nog piept. minder fijn hotel-restaurant (iets anders word niet vergoed, na 2 maanden kan ik de menu kaart dromen, incl de daghappen)
@DH zit er nu 2,5 maand en nog 3,25 maand minimaal te gaan
ik mis de xboxquote:Op zondag 21 maart 2010 21:05 schreef cybermans het volgende:
[..]
dit was mijn beste
http://www.hotelatoldtown.com/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TV kastje was vervangen en stond een 37" philips HD tv op
Jacuzzi kan je leuke dingen in doen![]()
![]()
geen idee, geen gebruik van gemaakt... Drankkaart was weinig speciaal dus maar zlef bij de slijter belgisch bier en champagne ingeslagen (icm aardbeienquote:Op zondag 21 maart 2010 21:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik mis de xbox
wel goede roomservice?
(in Oman, Thaise keuken en tot 03:00 in de piano-bar Indonesische rijsttafel![]()
)
Het zou me verbazenquote:Op zondag 21 maart 2010 19:42 schreef golfer het volgende:
En zou er al iets moois opbloeien tussen Windigo en Alexxxx?
Oman ben ik echt verliefd op geworden. heerlijk eten, goede drank en 24h keuken. Midden in de nacht wakker worden met trek en een Chinese kippensoep bestellenquote:Op zondag 21 maart 2010 21:09 schreef cybermans het volgende:
[..]
geen idee, geen gebruik van gemaakt... Drankkaart was weinig speciaal dus maar zlef bij de slijter belgisch bier en champagne ingeslagen (icm aardbeien)
Kost zeker ook geen drol? Was bij mij in wichita wel anders ($200 per nacht (en ja dat was op eigen kosten))quote:Op zondag 21 maart 2010 21:14 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Oman ben ik echt verliefd op geworden. heerlijk eten, goede drank en 24h keuken. Midden in de nacht wakker worden met trek en een Chinese kippensoep bestellen
Ach... zou je nog terugwillen?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:08 schreef Tezz het volgende:
Helaas, ook voor mij niet (meer) weggelegd. Tijdens mijn vorige baan wel, regelmatig leuke uitstapjes! Maar toen wilde ik mama worden en toen heb ik mijn carierre aan de wilgen gehangen....
steeds iets minder merk ik maar ik ga straks lekker onder de wol met luisterboek in de hoop dat dat wat ontspant.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ben je 'n beetje rustig voor morgen?
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hey horizontale DE
Morgen wordt een positieve dag.
geen idee, ze duiken meestal ineens op om je te halen voor dingenquote:
Ja, zo plots van onder je bed.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:24 schreef DarkElf het volgende:
geen idee, ze duiken meestal ineens op om je te halen voor dingen
Vooral als je al 'voorhanden' bent en verder toch geen afspraken hebt kunnen ze je overal tussen duwenquote:Op zondag 21 maart 2010 21:24 schreef DarkElf het volgende:
geen idee, ze duiken meestal ineens op om je te halen voor dingen
ja idd jaquote:Op zondag 21 maart 2010 21:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, zo plots van onder je bed.Ik ken ze wel...
![]()
idd dat zal t zijnquote:Op zondag 21 maart 2010 21:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vooral als je al 'voorhanden' bent en verder toch geen afspraken hebt kunnen ze je overal tussen duwen
nachtquote:Op zondag 21 maart 2010 21:30 schreef DarkElf het volgende:
tijd om wat te lezen en straks te luisteren
bye liefjens, tot morgen (hoop ik, *grin, nee geintje hoor)
Nee,. Het is een hele bewuste keuze geweest destijds en ik geniet nu op en top van mijn semi-huisvrouwenbestaan. Ik heb een leuke baan, maar ook voldoende tijd voor andere dingen. Mijn tijd komt wel weer.... (of niet).quote:Op zondag 21 maart 2010 21:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach... zou je nog terugwillen?
Ik heb vanavond 5x2 km gerend, en nu doen mijn longen pijn
tot morgen!quote:Op zondag 21 maart 2010 21:30 schreef DarkElf het volgende:
tijd om wat te lezen en straks te luisteren
bye liefjens, tot morgen (hoop ik, *grin, nee geintje hoor)
Fijn dat je kleinkind weer gezien hebt Bluezz! Ik heb vanmiddag met mijn moeder zitten raden naar de naam van haar kleinkind nummer twee wat op komst is (niet bij mijquote:Op zondag 21 maart 2010 21:55 schreef Bluezz het volgende:
Elf, sterkteEn wie heeft Japin eigenlijk ingesproken?
Lekker middagje gehad in RW, nog een uurtje gewandeld in het bos, bij de naald achter hun flat, ziet er leuk uit met die kinderboerderij. Kleine Jess heeft niet veel van de dieren gezien, of het moet met zijn ogen dicht zijn geweest
Ja dat bedoel ik! Ik geniet er gewoon van! Ik heb gewoon de luxe dat ik gewoon iedere dag twee uur in de keuken kan staan! En een hele vrijdag kan besteden aan het poetsen van mijn huis, zodat ik op zaterdag en zondag werkelijk niets hoeft te doen.........quote:Op zondag 21 maart 2010 22:04 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, Japin heeft Japin ingesprokenFijn dat het leuk was met je kleinzoon.
En Tezz, volgens mij gaat het met de meeste vrouwen zo, wanneer ze kinderen krijgen. De prioriteiten verschuiven, geheel vrijwillig. Enne, als ik soms lees over jouw rommelmiddagjes in de keuken, ben ik wel jaloers, hoor
Oh wat leuk dat hij het zelf heeft ingesproken! Hij heeft een prettige stem.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:04 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, Japin heeft Japin ingesprokenFijn dat het leuk was met je kleinzoon.
Ik hou ervanquote:Op zondag 21 maart 2010 21:59 schreef Tezz het volgende:
Fijn dat je kleinkind weer gezien hebt Bluezz! Ik heb vanmiddag met mijn moeder zitten raden naar de naam van haar kleinkind nummer twee wat op komst is (niet bij mij. Mijn schoonzus is zwanger
).
Maar we komen er niet uit. Dus maar rustig afwachten..... Ik gok op een krachtige, korte, Nederlandse naam (Jip, Sam, Kas, Bas, Max, Mees dat soort werk).
Ik moet er niet aan denkenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:06 schreef Tezz het volgende:
Ja dat bedoel ik! Ik geniet er gewoon van! Ik heb gewoon de luxe dat ik gewoon iedere dag twee uur in de keuken kan staan! En een hele vrijdag kan besteden aan het poetsen van mijn huis, zodat ik op zaterdag en zondag werkelijk niets hoeft te doen.........
Ik vind het wel even prima zo. Af en toe denk ik wel terug aan 'vroeger': weken van 50 uur, verantwoordelijkheid, hoog salaris en 's avonds met manlief moe maar voldaan op de bank ploffen met een pizza op schoot en dan tegen elkaar in slaap vallen op de bank........
jawoor, ben vandaag nog wezen role-playen met o.a. hoopjes leuke vrouwenquote:Op zondag 21 maart 2010 21:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hoi! Nog iets leuks te vertellen? (ik verveel me)
Oh das balen voor je Braam, beginnen met havo en dan meteen met het lastigste vak uber voor jouquote:Op zondag 21 maart 2010 22:34 schreef Braamyo het volgende:
Ben met me havo begonnen, maar eerste hoofdstukken zijn gramatica nederlands, ben ik echt heul slecht in !
dus ben nog ff motivatie aan het verzamelen![]()
jah, maar morgen gaat de tv en laptop uit en ga ik maximaal werken ! dan wil ik minimaal een hoofdstuk afhebben !quote:Op zondag 21 maart 2010 22:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh das balen voor je Braam, beginnen met havo en dan meteen met het lastigste vak uber voor jou
24 maandenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat, die HAVO, Braam?
duifjequote:
O lol weer wat geleerdquote:Op zondag 21 maart 2010 22:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
duifje
Oh over dieren gesproken, met wandelen vanmiddag zagen we enorme nesten in hele hoge bomen. Zaten er reigers in![]()
![]()
Gek, ik dacht altijd dat die langs de waterkant zouden broeden of zo![]()
Grappig, ik heb me eigenlijk nooit afgevraagd waar een reiger broedquote:Op zondag 21 maart 2010 22:40 schreef Bluezz het volgende:
duifje
Oh over dieren gesproken, met wandelen vanmiddag zagen we enorme nesten in hele hoge bomen. Zaten er reigers in![]()
![]()
Gek, ik dacht altijd dat die langs de waterkant zouden broeden of zo![]()
quote:Broedgedrag
Blauwe reigers bouwen een groot rommelig, maar wel stevig nest in bomen in de buurt van water. De reigers broeden meestal in kolonies. Soms broeden verschillende reigers bij elkaar. In de Wieden broeden 3 soorten reigers vlak bij elkaar. Vanaf maart t/m mei worden de grote blauwgroene eieren gelegd. Beide ouders broeden voor 25-30 dagen. De jonge reigers kunnen na ongeveer 50 dagen vliegen.
Ik hoorde vorige zomer een enorm lawaai 2 tuinen verderop, zat er een reiger met zijn dikke kont in het kleine vijvertje van de buurvrouwquote:Op zondag 21 maart 2010 22:58 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb omwille van reigers geen vis in mn vijvers. Er staat regelmatig een reiger bij de vijver te loeren maar er zit toch niets in. Ik kon wel Koi vissen krijgen via-via, mja dan moet je ook in de weer met pompen, filters, voeding, schimmels, netten tegen de reigers, etc. etc.pff laat maar
Ook daar is fok heel handig voorquote:Op zondag 21 maart 2010 22:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Braamyo, ik wil mezelf geen expert noemen, maar als je hulp nodig hebt met Nederlands...? Ik studeer het.
ik ga er morgen uitgebreid voor zitten, en hopelijk ga ik dan de basis eens een keertje snappenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Braamyo, ik wil mezelf geen expert noemen, maar als je hulp nodig hebt met Nederlands...? Ik studeer het.
Hahaha, don't blame the catquote:Op zondag 21 maart 2010 23:02 schreef Bluezz het volgende:
Ik hoorde vorige zomer een enorm lawaai 2 tuinen verderop, zat er een reiger met zijn dikke kont in het kleine vijvertje van de buurvrouw![]()
Die viste dus uit dezelfde vijver als XenaOf zij de leftovers soms naar binnen sleepte weet ik niet, maar het was wel verdacht
Ik vind het ook leuk. Taal, lezen, nederlands alleen die d's en t's zal ik nooit helemaal onder de knie krijgenquote:Op zondag 21 maart 2010 23:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb taal altijd leuk gevondenAlleen merk ik de laatste paar jaar dat ik er steeds slordiger mee om ga. Zo stom
Zij heeft nu in ruim een uur tijd de 2e muis naar binnen gesleept..hoezo is ze weer aardig aan de beterende (achter-) handquote:
Voor het slapen gaan nog even niet hoorquote:Op maandag 22 maart 2010 00:10 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het ook leuk. Taal, lezen, nederlands alleen die d's en t's zal ik nooit helemaal onder de knie krijgen
Durf je al wat pijnstilling af te bouwen ies?
Das met elke cam hoorquote:Op zondag 21 maart 2010 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
@PdeHoog: ik vind de Olympus E-620 een mooie camera en vind het wel leuk dat je allerhande andere lenzen dmv een adapterring op je 4/3 mount kunt schroeven.
Ja soort vanquote:Op zondag 21 maart 2010 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
En ik heb net m'n belastingaangifte gedaan. Hebben jullie nou ook dat jullie werkelijk *geen idee* hebben of je alles wel goed hebt ingevuld
quote:Op maandag 22 maart 2010 06:38 schreef Windigo het volgende:
Goedemorgen!![]()
Gisteren met Alexxx gemeet, en wij vinden elkaar nu heel leuk!![]()
![]()
Sterkte!quote:Op maandag 22 maart 2010 06:37 schreef cybermans het volgende:
Goede morgen, zijn jullie ziek? maar 3 posts.. geen 3 pages vol :S
Mijn dag begon gewoon K*t, koppijn en gal braken![]()
Vast wel! Ze was gister toch vrolijk?quote:Op maandag 22 maart 2010 06:56 schreef Tezz het volgende:
Ik zal maar eens gaan douchen en mijn dochter uit bed gaan trekken. Ze gaat weer naar school vandaag en hopelijk gaat het goed!
Ja, maar tegen de avond begon haar oor weer zeer te doen.... Maar vannacht goed geslapen en geen paracetamol of iets dergelijks, dus zal inderdaad vast wel goedkomen!quote:Op maandag 22 maart 2010 06:57 schreef Windigo het volgende:
[..]
Vast wel! Ze was gister toch vrolijk?
Wat tofquote:Op maandag 22 maart 2010 06:38 schreef Windigo het volgende:
Goedemorgen!![]()
![]()
Ach, ik heb het behoorlijk druk dus de dag zal wel om vliegen. Maandag is de enigste dag van de week dat ik een hele dag werk en dat valt me altijd een beetje zwaar (hihi, ik luie semi-huisvrouw).quote:Op maandag 22 maart 2010 08:06 schreef SeaOfLove het volgende:
succes met je tentamen straks aure! en tezz succes met je werkdag doorkomen dan maar
Morguh!quote:Op maandag 22 maart 2010 07:56 schreef Aure het volgende:
Goedemorgen!
ik ben lekker duf op weg naar rotterdamvanmiddag weer een tentamen..
Leuk hè, kinderenquote:Op maandag 22 maart 2010 07:57 schreef Tezz het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik er al een halve dag op heb zitten en mijn werkdag moet nog beginnen, dat beloofd wat!
Barendrecht leuk! Mn broer gaat vandaag de papieren tekenen voor zn huisje in barendrechtquote:Op maandag 22 maart 2010 08:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Morguh!
Ik mag weer om Rotterdam heen naar het schitterende Barendrecht
Euh, heb je dequote:Op maandag 22 maart 2010 08:26 schreef SeaOfLove het volgende:
loop je niet te hard van stapel windigoik nu in bus richting school. milou gelukkig op tijd beneden gekregen, ik was om 5 over 7 al gedouched en aangekleed, terwijl die smurf tot half 8 heeft liggen slapen
Haha wat schattigquote:Op maandag 22 maart 2010 08:18 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook hééél blij, en 20.000 vlindertjes met mij![]()
Ja dat was een leuke toevalstrefferquote:Op maandag 22 maart 2010 08:27 schreef SeaOfLove het volgende:
alex heeft zijn doel wel snel bereikt: hier een vrouw vinden die lekker kan koken
euh heb jij gemist dat denhaag t was die reageerde op dat kinderengedoequote:Op maandag 22 maart 2010 08:28 schreef Windigo het volgende:
[..]
Euh, heb je desmiley bij het woord kinderen gemist?
En nee, ik loop zeker niet harder van stapel dan Alexxx zelf
Lol sorry ik ben net wakker en heb mn hoofd in de wolkenquote:Op maandag 22 maart 2010 08:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
euh heb jij gemist dat denhaag t was die reageerde op dat kinderengedoegeniet lekker van je vlinders meis
Ik ben 22, en ik heb gezegd dat ik daar nú geen behoefte aan heb, maar dat leek hem ook wel logischquote:Op maandag 22 maart 2010 08:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Voor zover ik weet heeft Alex wel een kinderwens, hoor.. Ik had al gehoord dat jullie date heel leuk was, leuk om jou ook zo enthousiast te horen Windigo.
.
Lolquote:Op maandag 22 maart 2010 08:54 schreef borisz het volgende:
Moggevoor Aledigo
.
Zo even mijn wetboek prepareren voor het tentamen van morgen.
Windexxxx klinkt leuker :pquote:Op maandag 22 maart 2010 08:54 schreef borisz het volgende:
Moggevoor Aledigo
.
Zo even mijn wetboek prepareren voor het tentamen van morgen.
Windexxx? Dat klinkt als een windows programma voor op de computerquote:Op maandag 22 maart 2010 09:03 schreef Aure het volgende:
[..]
Windexxxx klinkt leuker :p
Ik heb mn wetboek ook weer geprepareerdnu heb ik tentamenzenuwen.
Whehequote:Op maandag 22 maart 2010 09:04 schreef Windigo het volgende:
[..]
Windexxx? Dat klinkt als een windows programma voor op de computer![]()
Helpt het als ik zeg dat het wel goed komt met je tentamen?
Kan ookquote:Op maandag 22 maart 2010 09:03 schreef Aure het volgende:
[..]
Windexxxx klinkt leuker :p
Ik heb mn wetboek ook weer geprepareerdnu heb ik tentamenzenuwen.
Kunnen we hieruit concluderen dat Alexxxx ook zo'n playah is?quote:Op maandag 22 maart 2010 08:18 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook hééél blij, en 20.000 vlindertjes met mij![]()
alexxx:quote:Op maandag 22 maart 2010 09:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kunnen we hieruit concluderen dat Alexxxx ook zo'n playah is?
Hahahaha, eh nee niet bepaaldquote:Op maandag 22 maart 2010 09:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kunnen we hieruit concluderen dat Alexxxx ook zo'n playah is?
Als ik hoteldebotel ben zie ik ook geen bomen meerquote:Op maandag 22 maart 2010 09:51 schreef Windigo het volgende:
[..]
Hahahaha, eh nee niet bepaald![]()
Wat heb jij een positieve insteek, Steer!
Ik begrijp dat je Alexxx niet kent?quote:Op maandag 22 maart 2010 10:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als ik hoteldebotel ben zie ik ook geen bomen meer![]()
![]()
Al had je een date met borisz gehad, dan had ik waarschijnlijk nog hetzelfde gezegd.quote:
Haha okquote:Op maandag 22 maart 2010 10:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Al had je een date met borisz gehad, dan had ik waarschijnlijk nog hetzelfde gezegd.
Verder wat SOL zegt en ik ga werken![]()
jaloerschquote:Op maandag 22 maart 2010 10:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie vlindertjes vladderen hier in de SC![]()
![]()
Op een maandag vrij, dat is lang geleden, wat een héérlijk gevoel![]()
Dat is dan heel fijn ja! Nog leuke plannen Bluezz?quote:Op maandag 22 maart 2010 10:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie vlindertjes vladderen hier in de SC![]()
![]()
Op een maandag vrij, dat is lang geleden, wat een héérlijk gevoel![]()
Nee hoor, geen bijzondere plannen.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:09 schreef Windigo het volgende:
Dat is dan heel fijn ja! Nog leuke plannen Bluezz?
Zo'n player opmerking is een typische Steer opmerkingquote:Op maandag 22 maart 2010 10:04 schreef Windigo het volgende:
[..]
Haha okPositief kijken! Het glas is half vol!
Succes met werken
Ja goede zaakquote:Op maandag 22 maart 2010 10:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik hoop dat het nieuwe zorgstelsel er echt gaat komen in Amerika, yay voor Obama
Omdat tonijn aan t uitsterven is, en daarom veel duurder isquote:Op maandag 22 maart 2010 10:19 schreef cybermans het volgende:
Heeft een van jullie een idee waarom je nergens meer diepvries tonijnsteaks kan krijgen?
Zoals de waard is..quote:Op maandag 22 maart 2010 10:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Zo'n player opmerking is een typische Steer opmerking.
[..]
Ik ben ook voor! Fijn dat het zo leuk was, Windigo!quote:
Succes! En borisz ook!quote:Ik heb mn wetboek ook weer geprepareerdnu heb ik tentamenzenuwen.
Dan kan het wel eens vreemd overkomen, maar Steer prikkelt alleen maarquote:Op maandag 22 maart 2010 10:22 schreef Windigo het volgende:
Zoals de waard is..![]()
Ik ben een SC-noob, dus ik ken nog niet iedereen even goed
Helemaal nergens meer? Al bij een viswinkel geweest?quote:Op maandag 22 maart 2010 10:19 schreef cybermans het volgende:
Heeft een van jullie een idee waarom je nergens meer diepvries tonijnsteaks kan krijgen?
Een vriend? Vriendje!quote:Op maandag 22 maart 2010 10:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan kan het wel eens vreemd overkomen, maar Steer prikkelt alleen maar
Leuk dat je er iig een vriend bij hebt.
Wat voor leuks hebben jullie allemaal gedaan of gewoon kletsen en borrelen?
die moet ik in Deventer nog vinden op een bereikbare plaats. Haalde ze normaal altijd bij AH danwel Lidl maar tegenwoordig kan je alleen nog 10x zo dure verse krijgen bij appiequote:Op maandag 22 maart 2010 10:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Helemaal nergens meer? Al bij een viswinkel geweest?
Klinkt heel fijn hoor Bluezzquote:Op maandag 22 maart 2010 10:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee hoor, geen bijzondere plannen.
Ik maak eigenlijk nooit echt plannen voor mijn (extra) vrije dagen om weg te gaan of zo, ik ben nogal een huismus die het heerlijk vind om lekker thuis te rommelen. Straks eens even de tuin in, hopelijk gaat de zon schijnen en dan nog wat boodschapjes en een lekker stukkie fietsen en nog 2 katernen krant lezen.
Heerlijk
Ja, dat komt dus omdat de tonijn aan t uitsterven is.. Schaars = duur.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:38 schreef cybermans het volgende:
[..]
die moet ik in Deventer nog vinden op een bereikbare plaats. Haalde ze normaal altijd bij AH danwel Lidl maar tegenwoordig kan je alleen nog 10x zo dure verse krijgen bij appie
kom je gezellig een bakkie doen?quote:Op maandag 22 maart 2010 08:27 schreef Aure het volgende:
[..]
Barendrecht leuk! Mn broer gaat vandaag de papieren tekenen voor zn huisje in barendrecht
quote:Op maandag 22 maart 2010 10:35 schreef ColdFeet het volgende:
SMS van DE: het is allemaal goed gegaan!
Dat klinkt helemaal leukquote:Op maandag 22 maart 2010 10:36 schreef Windigo het volgende:
[..]
Een vriend? Vriendje!![]()
![]()
![]()
We zijn eerst gaan lunchen in een eetcafé hier, en toen heb ik alex een rondleiding door Amersfoort gegeven (heb als toeristengids gewerkt), en daarna zijn we gaan wandelen op de Soesterduinen. Toen naar mijn huis gereden en samen op de bank uitgepuft met bubbels en hapjes
Dat ijsje niet, maar de rest mss wel. Het is hier nog erg bewolkt alleenquote:Op maandag 22 maart 2010 10:38 schreef Windigo het volgende:
Misschien even een wandelingetje door het lokale natuurschoon maken en een ijsje halen? Dat ga ik doen vandaag, t is zulk mooi weer
Mooi! Fijn dat te horen, t was best een eng idee..quote:Op maandag 22 maart 2010 10:35 schreef ColdFeet het volgende:
hulp nodig?quote:Op maandag 22 maart 2010 09:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Kan ook.
Ik heb zo'n geen zin in inleiding vermogensrecht. Morgen poging III Ik spring een figuurlijk gat door het dak als ik het nu voldoende heb. Het vak ligt mij totaal niet
quote:Op maandag 22 maart 2010 10:35 schreef ColdFeet het volgende:
Whehe ik heb een tentamen, anders was ik vandaag wel in barendrecht te vinden jaquote:
Tofquote:Op maandag 22 maart 2010 10:35 schreef ColdFeet het volgende:
Jammer! succes met je tentamen!!!!quote:Op maandag 22 maart 2010 11:00 schreef Aure het volgende:
[..]
Whehe ik heb een tentamen, anders was ik vandaag wel in barendrecht te vinden ja
Bedankt voor alle succeswensen![]()
Je hebt je handen vol gehad zekerquote:Op maandag 22 maart 2010 11:38 schreef SeaOfLove het volgende:
hier een heerlijke ochtend gehad in het bos met dat tuigHad 4 kinderen met down in ons groepje, wat een heerlijke ongeleide projectielen
We hebben maar 1 sexy kerel en dat is de toetsenist/dirigent/arrangeurquote:Op maandag 22 maart 2010 11:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hebben jullie wel een sexy kerel in het koor om Fire te zingen, Bluezz?.
ja!quote:Op maandag 22 maart 2010 11:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je hebt je handen vol gehad zeker![]()
![]()
Ik heb hier even in een uur tijd 9 nummers van het koor erin zitten stampen
En er is er wel altijd eentje bij waarvan ik de tekst maar niet kan onthouden
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:47 schreef SeaOfLove het volgende:
ja!Komt ook omdat ze allemaal het concentratievermogen hebben van een poffertje
Maar merkte toch wel groot verschil met een jaar geleden, echt zo goed! 9nrs in 1uur tijd
![]()
Oe, bespeur ik hier wat jaloezie MeMoquote:Op maandag 22 maart 2010 11:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Ho wacht na 1 date iemand al je vriendje noemen???! desondanks hoop ik dat het leuk uitpakt en lang stand houdt maar serieus jullie hebben elkaar 1 keer gezien
Mijn vriend en ik wisten na de eerste date ook al direct dat we bij elkaar wilden blijven hoor. Vandaar dat de eerste date in plaats van alleen samen een hapje eten ook twee dagen duurde, misschien.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Ho wacht na 1 date iemand al je vriendje noemen???! desondanks hoop ik dat het leuk uitpakt en lang stand houdt maar serieus jullie hebben elkaar 1 keer gezien
Jaloersquote:Op maandag 22 maart 2010 11:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Wat zei het restaurant toen ze wilden sluiten?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik wisten na de eerste date ook al direct dat we bij elkaar wilden blijven hoor. Vandaar dat de eerste date in plaats van alleen samen een hapje eten ook twee dagen duurde, misschien..
GMTAquote:Op maandag 22 maart 2010 11:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe, bespeur ik hier wat jaloezie MeMoWeest blij voor ze
Na golfer 1x gezien te hebben op een echte date was het ook meteen 'aan' heur
neuh ik begrijp t gewoon niet. kan toch?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe, bespeur ik hier wat jaloezie MeMoWeest blij voor ze
Na golfer 1x gezien te hebben op een echte date was het ook meteen 'aan' heur
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat zei het restaurant toen ze wilden sluiten?
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neuh ik begrijp t gewoon niet. kan toch?
lijkt me knap lastig nog, maargoed met mijn zangkwaliteiten krijg ik alleen maar zalen leegquote:Op maandag 22 maart 2010 11:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou heel veel nummers zing je als koor maar 1 partij d.w.z. een paar regels van het refrein of je moet een paar dingen 'roepen' (op toon dat wel)
Mijn eigen nummer ben ik flink aan het bijschaven, vooral het tussen de regels van het refrein dingen 'roepen' zoals Bob Marley himself doet moet ik nog aan werken
wat weet je na een eerste date nou van elkaar? als je nou al maaanden contact hebt met elkaar vooruit maar dat is hier ook niet het geval, dus ik begrijp t gewoon niet. niks met jaloezie te makenquote:
Waarom heb jij nooit door als iemand je probeert te stangen?quote:Op maandag 22 maart 2010 12:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat weet je na een eerste date nou van elkaar? als je nou al maaanden contact hebt met elkaar vooruit maar dat is hier ook niet het geval, dus ik begrijp t gewoon niet. niks met jaloezie te maken
t zal wel niks zeggen maar ik zou zelf er wat voorzichtiger mee zijn, vooral om t als officieel naar buiten te brengen maarja het ligt weer aan mij geloof ikquote:Op maandag 22 maart 2010 12:01 schreef Aure het volgende:
Ik snap je ergens wel hoor MeMo. Maar het zegt eigenlijk niksMet mn ex was het na 1 date ook al vriendje-vriendinnetje en veeel te klef allemaal en we hebben het 3 jaar volgehouden
En met een andere dude heb ik 3 maanden gedate voordat het officieel iets was en toen was het na 1 week weer over
Ja met het officieel naar buiten brengen heb ik destijds ook wel ff gewacht, maargoed iedereen had het vrij snel doorquote:Op maandag 22 maart 2010 12:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
t zal wel niks zeggen maar ik zou zelf er wat voorzichtiger mee zijn, vooral om t als officieel naar buiten te brengen maarja het ligt weer aan mij geloof ik
Vet dat het zo goed gaat !quote:Op maandag 22 maart 2010 12:09 schreef DarkElf het volgende:
hallo!!
Behandeling goed gegaan: 3 aneurismas aangepakt dus ik kan niet zomaar meer doodbloeden...
toen vroeg ik de dr: luister, ik heb zo een honger kan de sondevoeding niet zwaarder? Daar gaan ze naar kijkenen toen vroeg ik de dr: als mijn situatie bij binnenkomst 0 was, en naar huis gaan is 10, waar ziten we nu dan? Toen zei ze: rond de 7-8.
dus das allemaal ok nietwaar?
verder is week 6 begonnen wat inhoudt dat het meeste er echt wel op zit nu en zover we nu weten zijn er geen enge complicaties meer dus nu is het een vooruitschuifel/beter wordt/met blik op huis van 3 weken....
zie je wel dat ik een positief mens kan zijn?
Oh ja liefjes: dat luisterboek is echt ideaal om te relaxen![]()
Nu de rest van de dag platliggen aangezien ze in mijn liesslagader gewroet hebben maar goed, het is voorbij en goed gegaan dus ik ben een tevreden DE
Ik sluit me hier gewoon bij aanquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 12:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
lijkt me knap lastig nog, maargoed met mijn zangkwaliteiten krijg ik alleen maar zalen leeg
Goed zo DE!quote:Op maandag 22 maart 2010 12:09 schreef DarkElf het volgende:
hallo!!
Behandeling goed gegaan: 3 aneurismas aangepakt dus ik kan niet zomaar meer doodbloeden...
toen vroeg ik de dr: luister, ik heb zo een honger kan de sondevoeding niet zwaarder? Daar gaan ze naar kijkenen toen vroeg ik de dr: als mijn situatie bij binnenkomst 0 was, en naar huis gaan is 10, waar ziten we nu dan? Toen zei ze: rond de 7-8.
verder is week 6 begonnen wat inhoudt dat het meeste er echt wel op zit nu en zover we nu weten zijn er geen enge complicaties meer dus nu is het een vooruitschuifel/beter wordt/met blik op huis van 3 weken....
Nu de rest van de dag platliggen aangezien ze in mijn liesslagader gewroet hebben maar goed, het is voorbij en goed gegaan dus ik ben een tevreden DE
Goed bezig! wees alleen voorzichtig met de advent kalender... als er straks iets aan tijd bijkomt is de teleurstelling zo ontzettend mega groot. Nog veel muziek bij je waar je de hele zaal mee verblijd?quote:Op maandag 22 maart 2010 12:09 schreef DarkElf het volgende:
hallo!!
Ik heb mijn beste relatie gehad met iemand die ik net 2 dagen kende en die toen mn vriendje was. Hield drie jaar stand. Het kan dus wèlquote:Op maandag 22 maart 2010 12:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat weet je na een eerste date nou van elkaar? als je nou al maaanden contact hebt met elkaar vooruit maar dat is hier ook niet het geval, dus ik begrijp t gewoon niet. niks met jaloezie te maken
Lol, miste je me, Steer?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:57 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
klinkt goedquote:Op maandag 22 maart 2010 11:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]. We hebben weinig van het restaurant gezien.
.
Tofquote:
Dat is een soort running gag hier. Als je 4 posts op een rij hebt, kan je in je 4e post 4 keer het zelfde usericon posten.quote:
heerlijk he, heb ook genoten van alles wat er weer in bloei aan het komen isquote:Op maandag 22 maart 2010 13:03 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz is lekker in de tuin bezig geweest, oude troep wat verwijderd en in bijna alle struiken zitten gewoon nieuwe knoppen
Nieuwe knoppen zijn goedquote:Op maandag 22 maart 2010 13:03 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz is lekker in de tuin bezig geweest, oude troep wat verwijderd en in bijna alle struiken zitten gewoon nieuwe knoppen
Eerst klaagt iedereen over de lange winter, en nu is de eerste er al die klaagt over de lente.. Ach, wat leven we toch in een vreselijk landquote:Op maandag 22 maart 2010 13:13 schreef z80 het volgende:
en mij kan de lente niet snel genoeg weer afgelopen zijn.
ik wordt gek van de hooikoorts.
geef mij maar een lange hete droge zomer.
Maar ik had heul geen vier posts op een rijquote:Op maandag 22 maart 2010 13:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat is een soort running gag hier. Als je 4 posts op een rij hebt, kan je in je 4e post 4 keer het zelfde usericon posten.
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:42 schreef golfer het volgende:
En zou er al iets moois opbloeien tussen Windigo en Alexxxx?
*Ik* had 4 posts op een rij.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:26 schreef Windigo het volgende:
[..]
Maar ik had heul geen vier posts op een rijTenminste, ik zie ze niet
Je wordt helderziend! Gauw naar Jomanda voor een vervolgcursusquote:Op maandag 22 maart 2010 13:26 schreef golfer het volgende:
Goedenmiddag!
Weer een halve werkdag verder.
En DE, wat goed om te lezen dat het allemaal voorspoedig verlopen is vanochtend.
En Windigo en Alexxx: ik voelde het gisteren dus al gewoon aan:
[..]
*proest*quote:Op maandag 22 maart 2010 13:28 schreef Windigo het volgende:
Maar volgens mij heb jij gewoon levenservaring, en keek je me eens aan op de meet, en kon je wel inschatten dat ik niet zo'n verlegen type ben dat afwachtend is bij dit soort situaties..
Ik draag ook regelmatig een blauwe jurk.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:28 schreef Windigo het volgende:
Je wordt helderziend! Gauw naar Jomanda voor een vervolgcursus![]()
Maar volgens mij heb jij gewoon levenservaring, en keek je me eens aan op de meet, en kon je wel inschatten dat ik niet zo'n verlegen type ben dat afwachtend is bij dit soort situaties..
Je moet het toch op een of andere manier verklaren hè..quote:
Lol ik was toen helemaal naar niemand op zoek, serieusquote:Op maandag 22 maart 2010 13:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik draag ook regelmatig een blauwe jurk.
Maar inderdaad, op die meet heb ik je al een beetje ingeschat en zag ik hoe wanhopig je op zoek was naar een Alex.
Wellus, je besprong bijna iedere man die aanwezig was.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:33 schreef Windigo het volgende:
Lol ik was toen helemaal naar niemand op zoek, serieus
Ik kan gewoon beter met mannen opschieten dan met vrouwenquote:Op maandag 22 maart 2010 13:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Wellus, je besprong bijna iedere man die aanwezig was.![]()
eens even kijken of Alexxx jaloers is aangelegd.![]()
Ik slik al vanaf febr. 1 hooikoorts tabletje per dag en nergens last van, mijn histamine spiegeltje is opgebouwdquote:Op maandag 22 maart 2010 13:13 schreef z80 het volgende:
en mij kan de lente niet snel genoeg weer afgelopen zijn.
ik wordt gek van de hooikoorts.
geef mij maar een lange hete droge zomer.
Daar moet ik volgend jaar aan denken! Dat plannetje klinkt slim!quote:Op maandag 22 maart 2010 13:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik slik al vanaf febr. 1 hooikoorts tabletje per dag en nergens last van, mijn histamine spiegeltje is opgebouwd
Boodschappen doen in het zonnetje
gefeliciteerdquote:Op maandag 22 maart 2010 06:38 schreef Windigo het volgende:
Goedemorgen!![]()
![]()
Voor je het weet sta je op die ene lijst en post je in OUDquote:Op maandag 22 maart 2010 13:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
gefeliciteerd![]()
![]()
Waar FOK! toch allemaal niet goed voor is he
Ik ben 22 hoor, dacht het even nietquote:Op maandag 22 maart 2010 13:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Voor je het weet sta je op die ene lijst en post je in OUD.
De neuk-lijstquote:Op maandag 22 maart 2010 13:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Voor je het weet sta je op die ene lijst en post je in OUD.
absoluut wel, heb ik ook met de Mr nu precies zoquote:Op maandag 22 maart 2010 11:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neuh ik begrijp t gewoon niet. kan toch?
Wat leuk! Ik vind het juist zo mooi, als het zo gaatquote:Op maandag 22 maart 2010 13:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
absoluut wel, heb ik ook met de Mr nu precies zo
Na 1 date helemaalecht zo van Kaboem toen ik hem zag
Was ik trouwens ook goed van slag van, gekke vlinders.
http://wiki.fok.nl/index.php/Boebiedoe_lijstenquote:Op maandag 22 maart 2010 14:00 schreef borisz het volgende:
De Boe's neuklijst. Ik was de naam Boe even kwijt.
Bedankt, erg verhelderend over de relaties hier op fokquote:Op maandag 22 maart 2010 14:02 schreef golfer het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Boebiedoe_lijsten
Hey ik sta niet op die lijst heur (naar mijn weten danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Nee, erg nuttig was t ook niet hèquote:Op maandag 22 maart 2010 14:04 schreef borisz het volgende:
Het laatste deeltje is dus Boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" Deel 23 en een nieuwe is niet geopend.
Weet je ook meteen wat zijn hobby's zijnquote:Op maandag 22 maart 2010 14:17 schreef Stereotomy het volgende:
D_H staat er met erodome en kinkycouple
mij hoor je niet klagen over de winter.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:25 schreef Windigo het volgende:
[..]
Eerst klaagt iedereen over de lange winter, en nu is de eerste er al die klaagt over de lente.. Ach, wat leven we toch in een vreselijk land
Ik snap het overigens wel hoor, ik heb namelijk ook hooikoorts![]()
quote:Alexxxxx en Sandraugiga
quote:Atrimar en Isabeau
Atrimar en Sweetie
Wousje en Isabeau
quote:Bluezz en Golfer
Ik ben gelukkig uit t lijstje verwijderd, ik heb twee exen op Fok maar ze staan er mooi niet meer tussenquote:
Mja, mijn exxen zitten niet op fokquote:Op maandag 22 maart 2010 14:36 schreef golfer het volgende:
Steer staat op geen enkel lijstje.
Zielig he?
Logisch dat het dan niks kon worden natuurlijkquote:Op maandag 22 maart 2010 14:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, mijn exxen zitten niet op fok
Volgens mij is het wel een goede zaak en een enorme doorbraak in dat, qua sociale voorzieningen lichtjaren op Europa achterlopende land:quote:Op maandag 22 maart 2010 14:43 schreef Stereotomy het volgende:
Kan iemand me uitleggen of die verzekeringswet voor ziektekosten in de VS een goed idee is of niet? Ik had ergens gelezen dat de echt arme mensen er niets mee opschieten omdat ze straks opgezadeld zitten met een 'leeg omhulsel-verzekering' wat niks dekt, en dat het alleen maar in naam is dat ze verzekerd zijn.
Dat laatste was namelijk nogal gebruikelijk in de USA.quote:Onder de nieuwe wetgeving wordt het de meeste Amerikanen verplicht een zorgverzekering af te sluiten. Als ze dit niet doen, kunnen ze een boete krijgen. In de wet is een voorziening opgenomen om gezinnen met een inkomen tot 88 duizend dollar financieel te ondersteunen. Tevens zal Medicaid, een federaal gezondsheidszorgprogramma voor de armen, worden uitgebreid.
Verzekeraars zullen ook te maken krijgen met nieuwe wetgeving. Het wordt verboden om een maximum aan polissen te stellen. Ook mogen de verzekeraars geen polissen weigeren aan zieke mensen en mogen ze geen polissen stopzetten als de verzekerde ziek wordt.
Als je een baan had was er meestal niets aan de hand, maar als je je baan kwijt raakte was je ook direct je goede verzekering kwijt. Nu mogen verzekeraars je er niet zomaar meer uitgooienquote:Op maandag 22 maart 2010 14:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel een goede zaak en een enorme doorbraak in dat, qua sociale voorzieningen lichtjaren op Europa achterlopende land:
[..]
Dat laatste was namelijk nogal gebruikelijk in de USA.
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:46 schreef SeaOfLove het volgende:
jeuh alleen nog even pindasaus maken en dan is het eten klaar voor straks
bami goreng met gebakken eitje, sate ajam, gebakken uitjes en kroepoek. oh en pindasaus dusquote:
Klinkt goedquote:Op maandag 22 maart 2010 15:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
bami goreng met gebakken eitje, sate ajam, gebakken uitjes en kroepoek. oh en pindasaus dus
Nu ben ik jaloersquote:Op maandag 22 maart 2010 15:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
bami goreng met gebakken eitje, sate ajam, gebakken uitjes en kroepoek. oh en pindasaus dus
Er mist veel in die lijsten en er klopt ook veel nietquote:
en nog steeds,quote:Op maandag 22 maart 2010 14:17 schreef Stereotomy het volgende:
D_H staat er met erodome en kinkycouple
A kan claimen op de bezittingen van voor het faillissement. Zijn vordering is de geleden schade, wat hij kan ontvangen is een ander verhaalquote:Op maandag 22 maart 2010 14:46 schreef borisz het volgende:
Rechtenvraagje aangezien er hier veel meer rechtenspecialisten zitten. Ik ben maar een simpele econoom
.
F is failliet
Een week voor het faillissement sloeg hij schuldeiser A in elkaar(Schade 5000,-) De schuld was 3000.
Een week na het faillissement sloeg hij schuldeiser B in elkaar(Schade 25000,-). De schuld voor het faillissement was 1500.
Vraag is kunnen A en B de vorderingen op de boedel verhalen en ja voor hoeveel?
Ik twijfel te veel, hopelijk kan iemand meer zekerheid geven.
bvd.
dat dusquote:Op maandag 22 maart 2010 16:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er mist veel in die lijsten en er klopt ook veel nietHet zijn ook heel veel roddels en geruchten.
Ja, jouw lijst is net als die van D_H incompleet.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:41 schreef Isabeau het volgende:
Er mist veel in die lijsten en er klopt ook veel nietHet zijn ook heel veel roddels en geruchten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |