Nou je mag bij mij nog wel de witte was komen ophangenquote:
als je een vrouw was had je nog een kans.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:41 schreef cybermans het volgende:
[..]
Nou je mag bij mij nog wel de witte was komen ophangen
of de afwas doen
of strijken
of me schoenen poetsen
die afwasmachine komt er absoluut in me volgende cribquote:Op zondag 21 maart 2010 19:44 schreef z80 het volgende:
[..]
als je een vrouw was had je nog een kans.
op afwassen na, altijd al een hekel aan gehad.
en vanaf het moment dat ik op me zelf woon een afwasmachine.
Hey! Oh en nee, ik zal hem even uit de krantenbak vissen!quote:Op zondag 21 maart 2010 19:41 schreef golfer het volgende:
Hey Sunnie!
Heb je dat artikel over die whiskyclub nog gelezen in het Volkskrant Magazine?
Viel mij een beetje tegen.quote:
Zitten een paar users van het whisky-topic bij die club.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Hey! Oh en nee, ik zal hem even uit de krantenbak vissen!
Hoi!quote:Op zondag 21 maart 2010 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
@PdeHoog: ik vind de Olympus E-620 een mooie camera en vind het wel leuk dat je allerhande andere lenzen dmv een adapterring op je 4/3 mount kunt schroeven.
En ik heb net m'n belastingaangifte gedaan. Hebben jullie nou ook dat jullie werkelijk *geen idee* hebben of je alles wel goed hebt ingevuld
Hoeveel kosta ongeveer?quote:Op zondag 21 maart 2010 19:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hoi!
Nee, ik laat het doen (ondanks onze vrij standaard aangifte. Allebei een baan, eigen huisje, geen bijzonderheden verder) en vertrouw onze financiele man volledig.
Ja zo iets begreep ik al! Grappig!quote:Op zondag 21 maart 2010 19:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Zitten een paar users van het whisky-topic bij die club.
Voor ons niets, omdat hij onze hypotheek beheert en ons verzekeringen verkoopt, maar als je niet klant bent kost het 40 euro. Ik kan je zijn gegevens pm-en als je wil!quote:
Gaarne.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Voor ons niets, omdat hij onze hypotheek beheert en ons verzekeringen verkoopt, maar als je niet klant bent kost het 40 euro. Ik kan je zijn gegevens pm-en als je wil!
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja zo iets begreep ik al! Grappig!
Ja dat is helemaal waar....... Heerlijk relaxen thuis!quote:Op zondag 21 maart 2010 20:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee maar er gaat niks boven mn eigen plekje en bedje enzo
Dat kun je wel zeggen jaquote:Op zondag 21 maart 2010 19:34 schreef Sunnythesun het volgende:Ben er weer!! Topweekendje gehad. Veel whisky
Mooie kamer?quote:Op zondag 21 maart 2010 20:53 schreef cybermans het volgende:
hmmz voor mij morgen weer hotelkamer sweet home :S
had heerlijk dit weekend geen afspraken buiten de deurquote:
nee heel standaard....kosten van de baas enzo. Niet eens een deluxe kamer. kleine klote tv die ook nog piept. minder fijn hotel-restaurant (iets anders word niet vergoed, na 2 maanden kan ik de menu kaart dromen, incl de daghappen)quote:Op zondag 21 maart 2010 20:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mooie kamer?
Ik vind hotelkamers wel iets hebben. Zeker als ze een bad hebben.
dit was mijn bestequote:Op zondag 21 maart 2010 21:02 schreef Den_Haag het volgende:
Het beste tot nu toe was de suite van het Radisson in Oman
Ja, in periodes van maanden én met hetzelfde voedselquote:Op zondag 21 maart 2010 21:01 schreef cybermans het volgende:
[..]
nee heel standaard....kosten van de baas enzo. Niet eens een deluxe kamer. kleine klote tv die ook nog piept. minder fijn hotel-restaurant (iets anders word niet vergoed, na 2 maanden kan ik de menu kaart dromen, incl de daghappen)
@DH zit er nu 2,5 maand en nog 3,25 maand minimaal te gaan
ik mis de xboxquote:Op zondag 21 maart 2010 21:05 schreef cybermans het volgende:
[..]
dit was mijn beste
http://www.hotelatoldtown.com/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TV kastje was vervangen en stond een 37" philips HD tv op
Jacuzzi kan je leuke dingen in doen![]()
![]()
geen idee, geen gebruik van gemaakt... Drankkaart was weinig speciaal dus maar zlef bij de slijter belgisch bier en champagne ingeslagen (icm aardbeienquote:Op zondag 21 maart 2010 21:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik mis de xbox
wel goede roomservice?
(in Oman, Thaise keuken en tot 03:00 in de piano-bar Indonesische rijsttafel![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |