Haha, dan houdt het op. Zal straks als ik thuis ben nog even een kritische blik op mijn stash werpen, misschien zie ik nog iets voor jequote:Op donderdag 8 april 2010 10:43 schreef samsuus het volgende:
Mooie kleuren, maar ik pak eigelijk nooit paars of blauw. Dus mag van mezelf ook niet nog meer in huis halen
I´ll keep it in mindquote:Op donderdag 8 april 2010 14:21 schreef DeltaCephei het volgende:
Als je Blue Sparrow, Flying Dragon, FYI niet geruild krijgt wil ik ze eventueel wel overnemen
Ok, ik heb geduld (dat zou dan ook voor het eerst zijnquote:Op donderdag 8 april 2010 15:16 schreef IJsdraakje het volgende:
@ Mirannie - Moet er nog even over nadenken, maar ik heb wel interesse in Blue Sparrow voor DV8. Geef me nog even en ik weet het zeker.
Heb ze alle 3 nog! Dus vertel, wat heb je te ruilen!quote:Op donderdag 8 april 2010 13:02 schreef Tammymara het volgende:
Suus, Als je Grape pop niet kwijtraakt, daar heb ik ook wel interesse in!
Hou je het nog uit?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:18 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ok, ik heb geduld (dat zou dan ook voor het eerst zijn)
Ooeeh, Meteor Shower!quote:Op donderdag 8 april 2010 14:07 schreef mirannie het volgende:
Even met een kritische blik naar mijn lakjes gekeken en het volgende mag allemaal geruild worden
[ afbeelding ]
Blue Sparrow, Flying Dragon, FYI, Meteor Shower, Cosmic, Anklets of Amethyst
[ afbeelding ]
Golden Halo, You don´t know Jacques, Gasoline, Pink Orchid, I only drink champagne, Ice Princess, Sweet as candy, zilver DA glitter lakje
Mijn wensenlijst is groot, maar sta voor meer open hoor, alleen als je iets hebt van mijn wishlist, dan wel voorrang uiteraard![]()
Nubar violet sparkle
Nubar gem
Nubar absolute
Nubar Lavender (of andere lila/lavendel kleurtje)
OPI ds illuminate
OPI ds classic
CG mahoganie
CG nova
CG polar ice
CG tinsel
CG sunshine
CG sour apple
CG dv8
Orly sky blue pink
Orly fantasea
OPI at your quebec & call
OPI reflecting pool
CG lemon fizz (of soortgelijk lemon achtig lakje, Orly bijvoorbeeld)
CG refresh mint (of andere mint groene)
CG grape pop
Zoya zara
Zoya adina
Nfu Oh 51
Sally Hansen Magicals blue aura
Die heb ik al...quote:Op donderdag 8 april 2010 16:34 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ooeeh, Meteor Shower!
Zou je die willen ruilen voor ChG Awaken?
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hou je het nog uit?
Ik wil ruilen!!
Die had je toch uit de swapdoosquote:Op donderdag 8 april 2010 16:34 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ooeeh, Meteor Shower!
Zou je die willen ruilen voor ChG Awaken?
Ik heb de jouwe net gepost, inderdaad hopen op morgenquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:28 schreef mirannie het volgende:
De lakjes voor IJsdraakje en Miss-Moana zijn sinds een paar uur de deur uit, hoop dat jullie ze morgen hebben
Flying Dragon zou ik best willenquote:Op donderdag 8 april 2010 14:07 schreef mirannie het volgende:
Even met een kritische blik naar mijn lakjes gekeken en het volgende mag allemaal geruild worden
[ afbeelding ]
Blue Sparrow (geswapt met IJsdraakje), Flying Dragon, FYI, Meteor Shower, Cosmic, Anklets of Amethyst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |