quote:
Hmm ja maar ik denk dat deze man zijn kracht vooral kan plaatsen op hele jonge meisjes. Een 21 jarige is toch meestal al iets zelfstandiger en zelfverzekerd? Daar kan deze man zeker niet mee omgaan. Maar proberen kan altijd!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:04 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ja maar dan is het wel echt zo'n trieste maagd
Dat willen we toch!
iets doet me vermoeden dat wanneer je een extra sessie wilt dat geen probleem zal zijnquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:27 schreef Vierkantblokje het volgende:
Eigenlijk is het toch helemaal geen slimme business, want je kan hem maar eigenlijk maar een x bezoeken,
dan haalt die vent er toch niet echt winst uit
Ik weet niet hoeveel meisjes er in trappen? Ik zie hem ook nog zo zeggen "Vervelend dat het toch niet zo lekker voor je was deze keer, ik denk dat het goed is om nog een keer een sessie te doen om het nog beter te maken"..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:27 schreef Vierkantblokje het volgende:
Eigenlijk is het toch helemaal geen slimme business, want je kan hem maar eigenlijk maar een x bezoeken,
dan haalt die vent er toch niet echt winst uit
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je hier als 14-jarige intrapt dan verdien je het ook gewoon! Natuurlijke selectie voor domme schapen!
Nee, ik wil er liever mee stoppen.. ik vond het helemaal niet romantisch ofzo.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:30 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel meisjes er in trappen? Ik zie hem ook nog zo zeggen "Vervelend dat het toch niet zo lekker voor je was deze keer, ik denk dat het goed is om nog een keer een sessie te doen om het nog beter te maken"..
Gadver zeg, welk meisje doet dat nou?! Ookal denk je dat je dit hard nodig hebt, een man van 40?!
ik denk het niet, daarom moest ik nogal fronsen toen albertoooo beweerde dat hij allemaal meisjes de vernieling in heeft geholpen...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:32 schreef Vierkantblokje het volgende:
is er eigenlijk bewijs dat er iemand in getrapt is
ik denk namelijk dat die gewoon keihard faalt
Stel je voor dat er dan ook nog nooit iemand echt serieus gereageerd heeft met telefoongesprekken en al,quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik denk het niet, daarom moest ik nogal fronsen toen albertoooo beweerde dat hij allemaal meisjes de vernieling in heeft geholpen...
Ook iemand pedo noemen terwijl dit meer getuigt van efebofilie is ook niet echt journalistiek verantwoord.
Ben benieuwd wat die vent zou zeggen als het meisje had gezegd "Moet het nog even aan mijn ouders vragen, kunnen zij meekomen?"quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:32 schreef Vierkantblokje het volgende:
is er eigenlijk bewijs dat er iemand in getrapt is
ik denk namelijk dat die gewoon keihard faalt
Business? Het is gratisquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:27 schreef Vierkantblokje het volgende:
Eigenlijk is het toch helemaal geen slimme business,
het lijkt me meer een handleiding tot fisten mijn god zeg, yoni massagequote:
Dat zegt waarschijnlijk alles over de pik van dr Peter.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:55 schreef Mirjam het volgende:
lekker even dat krappe kutje wat wijder maken,
of over zijn onderarmquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat zegt waarschijnlijk alles over de pik van dr Peter.
Dat is een behandeling van 9 maandenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
lekker even dat krappe kutje wat wijder maken
Daarvan staat elders in het topic ook linkje naar picsquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat zegt waarschijnlijk alles over de pik van dr Peter.
nee, echt?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:01 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Daarvan staat elders in het topic ook linkje naar pics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |