Er staat dan ook zondag in de TT, synoniem voor lui = toegestaan.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:47 schreef Deisyy het volgende:
Pietje, luilak![]()
Dat is toch geen waterig voorjaarszonnetje, dat is de eerste de beste zon die je tegenkwam op google
quote:Op zondag 21 maart 2010 15:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
En ik begrijp dat jij ook wel eens op 'zon' gegoogled hebt.
Beter laat dan nooitquote:Op zondag 21 maart 2010 17:29 schreef Laysa het volgende:
Ik kom er net achter dat ik een tosti app heb
Volgens Teun is dat echt iets wat we een keer moeten proberenquote:
dan moet ik de volgende keer pindasaus meenemenquote:Op zondag 21 maart 2010 17:47 schreef Deisyy het volgende:
Volgens Teun is dat echt iets wat we een keer moeten proberen
satesausquote:Op zondag 21 maart 2010 17:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan moet ik de volgende keer pindasaus meenemen
quote:
Helemaal van R'dam naar Nijmegen, ruim 100km, nog veel ookquote:Op zondag 21 maart 2010 17:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben snachts nog naar huis gereden want ik verging van de pijn
...ben helemaal niet meer mee geweest...gelukkig heeft kal het wel leuk gehad...anders had ik me helemaal schuldig gevoeld
owquote:Op zondag 21 maart 2010 17:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben snachts nog naar huis gereden want ik verging van de pijn
...ben helemaal niet meer mee geweest...gelukkig heeft kal het wel leuk gehad...anders had ik me helemaal schuldig gevoeld
meer zelfs....maar dat boeit niet...voor mn vriendinnetje zou ik heel nederland doorrijdenquote:Op zondag 21 maart 2010 17:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Helemaal van R'dam naar Nijmegen, ruim 100km, nog veel ook
quote:Op zondag 21 maart 2010 17:53 schreef D. het volgende:
[..]
ow
En je had er nog wel zo'n zin in
Gaat het nu wel een beetje beter?
ik denk dat ik dat kuurtje nog wel een paar keer moet herhalenquote:Op zondag 21 maart 2010 17:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, als ie zich niet wil gedragen dan gaat ie maar weg
Hopelijk niet iedere keer op deze manierquote:Op zondag 21 maart 2010 17:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik denk dat ik dat kuurtje nog wel een paar keer moet herhalen
Met je dikke katerquote:
Nee ben gewoon moe, ik word hier toch echt te oud voorquote:
quote:
Doe dat jezelf maar niet aanquote:
ja dat waren wel spannende uurtjesquote:Op zondag 21 maart 2010 18:12 schreef Kally het volgende:
En ja het was best leuk, niet zo leuk als met Laysa maar ja, o en ik kon pas echt gaan genieten toen ik de sms had dat ze thuis was
Dat was voor jou, om te glurenquote:Op zondag 21 maart 2010 18:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe dat jezelf maar niet aanzie eruit alsof ik gefeest heb vannacht
quote:
Dat je ze alleen de weg op hebt laten gaanquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat je ze alleen de weg op hebt laten gaan?
Ja kutvriendin ben ik he, jammer johquote:Op zondag 21 maart 2010 18:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat je ze alleen de weg op hebt laten gaan?
welnee mops...jij bent de allerbeste vriendin ter wereld...ik ben gewoon net iets te eigenwijsquote:
Was ook niet van plan hier verantwoording af te leggen, jij en ik weten hoe of wat dus datquote:Op zondag 21 maart 2010 18:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
welnee mops...jij bent de allerbeste vriendin ter wereld...ik ben gewoon net iets te eigenwijs![]()
quote:
Ik heb deze week al pizza gehad. al was ie wel lekkerquote:Op zondag 21 maart 2010 18:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik weet het nog niet...het wordt of pizza...of friet/patat...net de frietenpan schoongemaakt
eet smakelijkquote:Op zondag 21 maart 2010 18:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb deze week al pizza gehad. al was ie wel lekker
Ik ga maar ff overleggen
Tot 'zo'
Jaquote:Op zondag 21 maart 2010 18:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jammer Laysa, je had je er zo op verheugd![]()
Afijn, ik ga maar eens koken, krijg een mee-eter![]()
Nee D, niet zo eentje op m'n neus of zo
'das om de spanning op te bouwenquote:Op zondag 21 maart 2010 19:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Prima, al duurt 't nog wel een half jaar.
D_K is vannacht nog in zn auto gesprongen om half 1 om naar mij te komenquote:Op zondag 21 maart 2010 19:26 schreef Deisyy het volgende:
Jammer Laysa, van je avondje stappen![]()
Wordt er nu wel een beetje voor je gezorgd?
Dan heeft ie een aflaat verdiend.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
D_K is vannacht nog in zn auto gesprongen om half 1 om naar mij te komen![]()
Dank jequote:Op zondag 21 maart 2010 20:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan heeft ie een aflaat verdiend.![]()
Hopen maar dat je je snel weer wat beter voelt.
Waarom zou ik een aflaat moeten verdienen? Ik verleen zelf absolutie mijn zoon!quote:Op zondag 21 maart 2010 20:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan heeft ie een aflaat verdiend.![]()
Hopen maar dat je je snel weer wat beter voelt.
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik verleen zelf absolutie mijn zoon!
Hey Bongquote:Op zondag 21 maart 2010 21:18 schreef BONG4002 het volgende:
Goedeavond
Het is een beetje rustig nu volgens mij
Bongquote:Op zondag 21 maart 2010 21:18 schreef BONG4002 het volgende:
Goedeavond
Het is een beetje rustig nu volgens mij
Ja perfect hier, en daar?quote:
Ja blijf dan niet zo lang wegquote:
Het is hier soms ook een beetje saaiquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is hier soms ook een beetje saai
quote:
Volgende keer beterquote:Op zondag 21 maart 2010 21:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja perfect hier, en daar?Je was niet op de meet geweest weet ik iig
quote:
Iets metquote:Op zondag 21 maart 2010 21:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgende keer beter
Ik verveel me de pleuris hier, ik wil weer naar Nederland Klundert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil zeker eens een volgende meet komen als jij ook komt natuurlijk
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Iets metUiteraard "iets met Mera"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil zeker eens een volgende meet komen als jij ook komt natuurlijk
![]()
En ik vind Meets geniaal dus ik neem aan dat ik er de volgende keer gewoon weer bij ben![]()
Tofquote:Op zondag 21 maart 2010 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uiteraard "iets met Mera"![]()
En ik vind Meets geniaal dus ik neem aan dat ik er de volgende keer gewoon weer bij ben
En dan alsnog relmof op z'n smoel slaan.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
TofZie ook FOK! meet inzake 10 jarig bestaan? die heb ik geopend en ja, als die meet komt ben ik er zeker bij ffcourse
Idd, al heb ik geen tent maargoed dan slaap ik wel bij iemand andersquote:
Nou en ofquote:Op zondag 21 maart 2010 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan alsnog relmof op z'n smoel slaan.
Ik niet want dat stihinkt!quote:Op zondag 21 maart 2010 21:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik wil een tent dicht bij het toiletgebouw
tvp gezetquote:Op zondag 21 maart 2010 21:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
TofZie ook FOK! meet inzake 10 jarig bestaan? die heb ik geopend en ja, als die meet komt ben ik er zeker bij ffcourse
Vooral als we dronken zijnquote:
quote:
Prima hoorquote:
Voor zover mijn meetervaring gok ik op een supermeet.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat wordt echt knallen!![]()
[..]
Prima hoorhoe meer users hoe beter
Ajax ook, en ik heb de programma's ff vergeleken, ik zie mogelijkhedenquote:
Ik heb wel users horen zeggen dat het beter is om het eerder aan te kondigen zodat er meer mensen kunnen komen dus misschien is mei/juni zoals remlof aankondigde wellicht iets te vroeg, maargoed we zullen het vanzelf wel merkenquote:Op zondag 21 maart 2010 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voor zover mijn meetervaring gok ik op een supermeet.![]()
Tegen Ajax?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ajax ook, en ik heb de programma's ff vergeleken, ik zie mogelijkheden
voor Ajax dan he
Haha nee die moet nog, ik wacht op mooi weer voor de BBQ.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:43 schreef Gert het volgende:
Eej Caro hoe was de![]()
[ afbeelding ]
Al gedweild en gestofzuigd?
Ik de healthcare-bill te volgen, dan zijn miljoenen mensenquote:Op zondag 21 maart 2010 21:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
"Ons MBO", binnen enkele minuten op Zembla (Ned 2). Kunnen jullie kijken hoe de toekomst van leerlingen (eventueel jullie kinderen) om zeep geholpen wordt.
De meeste ouders kunnen dat prima zelf, daar heb je geen MBO voor nodig!quote:Op zondag 21 maart 2010 21:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
"Ons MBO", binnen enkele minuten op Zembla (Ned 2). Kunnen jullie kijken hoe de toekomst van leerlingen (eventueel jullie kinderen) om zeep geholpen wordt.
Had je wel je rode kapje op?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:46 schreef Noek het volgende:
Ik heb op mijn donder van de boswachter gehad vandaag.
Dat voelde echt zo:!
En netjes op de wegen blijven, mevrouw!
ja natuurlijk, meneer.![]()
En toen gaf die een tip voor de vindplaats van een groot zwijn en hij had gelijk!
Oh man, aan het spit met dat ding!
Wees ie naar je manquote:Op zondag 21 maart 2010 21:46 schreef Noek het volgende:
Ik heb op mijn donder gehad van de boswachter vandaag.
Dat voelde echt zo:!
En netjes op de wegen blijven, mevrouw!
ja natuurlijk, meneer.![]()
En toen gaf die een tip voor de vindplaats van een groot zwijn en hij had gelijk!
Oh man, aan het spit met dat ding!
En duizenden kilometers ver wegquote:Op zondag 21 maart 2010 21:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik de healthcare-bill te volgen, dan zijn miljoenen mensen.
Die ging opeens naar zijn kaart kijken. Alsof die me nog nooit gezien had.quote:
Wij hebben hier geen offtopicquote:Op zondag 21 maart 2010 21:50 schreef BONG4002 het volgende:
[offtopic]@PietjePuk: Speel je nog weleens MarioKart?[/offtopic]
Nee, heb laatst Virtua Tennis gekocht maar dat is zo afzichtelijk moeilijk dat ik er gefrustreerd van raak en op alle spelers ga scheldenquote:Op zondag 21 maart 2010 21:50 schreef BONG4002 het volgende:
[offtopic]@PietjePuk: Speel je nog weleens MarioKart?[/offtopic]
Heb ik erbij gezet omdat het ehh...nouja de meeste users hier spelen niet op de Wii daaromquote:Op zondag 21 maart 2010 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij hebben hier geen offtopic![]()
Lang leve de SC, hoera hoera hoera!
Verrek, je hebt gelijkquote:Op zondag 21 maart 2010 21:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De meeste ouders kunnen dat prima zelf, daar heb je geen MBO voor nodig!
De lange muur van mijn woonkamer is klaar, er zijn 3 stopcontacten verlegd, toen begon de cv te lekken, binnen een half uur stond er een stortingsmonteur voor de deur en de helft van de vloer van de woonkamer is zojuist geëgaliseerd.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Die ging opeens naar zijn kaart kijken. Alsof die me nog nooit gezien had.![]()
Tot zover, mijn kleuteravonturen.
Hoe was jullie dag?
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, heb laatst Virtua Tennis gekocht maar dat is zo afzichtelijk moeilijk dat ik er gefrustreerd van raak en op alle spelers ga schelden. Na 3 avonden schelden ben ik er mee gekapt, binnenkort maar weer eens proberen.
Dat heb ik altijd dus maak maar aantekeningenquote:
Okej, dat spel heb ik niet gespeeld, wel Grand Slam tennis, maargoed had je Friendcode wel ergens maar gedelete volgens mij dus als je weer eens wil spelen hoor ik het graagquote:Op zondag 21 maart 2010 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, heb laatst Virtua Tennis gekocht maar dat is zo afzichtelijk moeilijk dat ik er gefrustreerd van raak en op alle spelers ga schelden. Na 3 avonden schelden ben ik er mee gekapt, binnenkort maar weer eens proberen.
Ja gaat weer beterquote:Op zondag 21 maart 2010 21:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Hé Bong!
Hoe is het? Gaat het weer beter met je?
Als ik alleen ben, tegen een computer. Je moest eens wetenquote:
Lekker, de ene helft van de dag Millennium liggen lezen op de bank en toen ik dat zat werd op bed Six Feet Under gekekenquote:Op zondag 21 maart 2010 21:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Die ging opeens naar zijn kaart kijken. Alsof die me nog nooit gezien had.![]()
Tot zover, mijn kleuteravonturen.
Hoe was jullie dag?
Wan jedoe. Hoelang duurt het eigenlijk nog?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De lange muur van mijn woonkamer is klaar, er zijn 3 stopcontacten verlegd, toen begon de cv te lekken, binnen een half uur stond er een stortingsmonteur voor de deur en de helft van de vloer van de woonkamer is zojuist geëgaliseerd.
But who gives damn
ik ben nogal verbaal in de autoquote:Op zondag 21 maart 2010 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als ik alleen ben, tegen een computer. Je moest eens weten.
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als ik alleen ben, tegen een computer. Je moest eens weten.
Vast niet alleen als je alleen bentquote:
Ik onthoud het wel, 't komt goed, je hebt mijn aandachtquote:Op zondag 21 maart 2010 21:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd dus maak maar aantekeningen
En ik op de fietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En ik op de fietsIk gewoon hardopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verjaardag was ontzettend leuk en mn zusje kon gratis kaarten krijgen, dus we gaan als totaal niet voetbal kenners naar Twente. En dan ook echt NIET voetbalkennersquote:Op zondag 21 maart 2010 21:53 schreef Noek het volgende:
[..]
HaHa!![]()
Hoe was de verjaardag en waarom ga je naar Twente?
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Wan jedoe. Hoelang duurt het eigenlijk nog?
We care.
Ah mooi. Heb je inmiddels al zicht op een nieuwe baan of niet?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:55 schreef BONG4002 het volgende:
Ja gaat weer beterDankje
Ik post dan wel niet veel maar zit wel goed in mijn vel
En om speculaties te voorkomen laat ik zo nu en dan mijneven zien om te laten weten dat "bongetje" nog springlevend is
Je weet dat kardinalen alleen op knullekes vallen hè? Volgens mij heb jij al pluis op je rimpelzakjequote:Op zondag 21 maart 2010 21:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik onthoud het wel, 't komt goed, je hebt mijn aandacht
Me2 hoorquote:
Owwww lekker dan heb je je huis weer normaalquote:Op zondag 21 maart 2010 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
1 april komt de keuken en het weekend erna mijn vloer![]()
Dan kan ik eerst mijn hele huis schoonmaken voordat het weer van mij is
Gaaf man! Vak P, daar zitten de hooligans. Daar moet je zijn.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Verjaardag was ontzettend leuk en mn zusje kon gratis kaarten krijgen, dus we gaan als totaal niet voetbal kenners naar Twente. En dan ook echt NIET voetbalkenners![]()
Als het goed is krijgt ze de kaarten van de week, ze kreeg ze via een loting dus tis nog even afwachten of het werkelijk zo is.
Wel lachen, denk ik. Of we worden in elkaar geslagen door hooligans!
Neen, ik ben gestopt met het zoeken naar een betaalde baan omdat ik niet fulltime kan werken en in het verleden is er iets misgegaan bij het UWV waardoor ik een vordering heb gekregen van ruim 3000 EUR en mede daarom (omdat er zoveel misgaat) heb ik besloten geen betaalde baan meer te zoeken maar gewoon vrijwilligerswerk of een zogenaamde "onkostenvergoedingsregeling" d.w.z. 1 EUR per uur, tot een max van 120 EUR per maand wat je mag verdienen zonder consequenties voor je uitkeringquote:Op zondag 21 maart 2010 22:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah mooi. Heb je inmiddels al zicht op een nieuwe baan of niet?
Geen flauw idee hoe het nu met de vacatures ook is momenteel maar is het überhaupt alweer wat?
Ja dat weet ik maar daar kom je als gewone sterveling niet in hequote:Op zondag 21 maart 2010 22:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Gaaf man! Vak P, daar zitten de hooligans. Daar moet je zijn.![]()
Die snappen ook niks van voetbal, die komen om de sfeer te proeven.
Ik zit me er helemaal op te verheugenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Owwww lekker dan heb je je huis weer normaal
Wel ff voor en na foto's!quote:Op zondag 21 maart 2010 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit me er helemaal op te verheugen![]()
We zouden de eerste week van mei naar Frankrijk, maar eigenlijk zou ik gewoon veel liever die vrije week thuis blijven, lekker in mijn eigen huis. Maar ze verwachten ons al
Ow das zo lekker he...om in een mooie keuken te koken....ik kan nu ook weer meer koken....voor een anderquote:Op zondag 21 maart 2010 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit me er helemaal op te verheugen![]()
We zouden de eerste week van mei naar Frankrijk, maar eigenlijk zou ik gewoon veel liever die vrije week thuis blijven, lekker in mijn eigen huis. Maar ze verwachten ons al
Is dat in de Grolsch veste nog steeds vak P dan?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Gaaf man! Vak P, daar zitten de hooligans. Daar moet je zijn.![]()
Die snappen ook niks van voetbal, die komen om de sfeer te proeven.
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wel ff voor en na foto's!
Lekker als alles achter de rug is. Maar een weekje Frankrijk is ook wel lekker, ik zou het zeker niet afzeggen!
Voor een ander koken is zoveel leuker dan alleen voor jezelf, lust hij wel een beetje alles?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ow das zo lekker he...om in een mooie keuken te koken....ik kan nu ook weer meer koken....voor een ander
Wat? Gezinsuitbreiding?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Tegen die tijd is mijn nieuwe keuken alweer gewoon en de gezinsuitbreiding proberen we dan ook een weekje later te plannen.
God, wat een gedoe. Wat voor vrijwilligerswerk wil je gaan doen?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Neen, ik ben gestopt met het zoeken naar een betaalde baan omdat ik niet fulltime kan werken en in het verleden is er iets misgegaan bij het UWV waardoor ik een vordering heb gekregen van ruim 3000 EUR en mede daarom (omdat er zoveel misgaat) heb ik besloten geen betaalde baan meer te zoeken maar gewoon vrijwilligerswerk of een zogenaamde "onkostenvergoedingsregeling" d.w.z. 1 EUR per uur, tot een max van 120 EUR per maand wat je mag verdienen zonder consequenties voor je uitkering
Ja, 't was lekker, goed heet ookquote:Op zondag 21 maart 2010 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was het lekker?![]()
Scheelt wel weer een keuken
Ja joh, ik meen dat vak te hebben gezien in het stadion laatst.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dat in de Grolsch veste nog steeds vak P dan?![]()
Wat goed! Bij de k-neuzen hebben ze nu vak 423 in plaats van vak F.
Ouwe zwienezoekert kikkerlikker koehaas!
Hij is volgens miij wel een makkelijke eter...aardappels en groente en vleesquote:Op zondag 21 maart 2010 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor een ander koken is zoveel leuker dan alleen voor jezelf, lust hij wel een beetje alles?
Anders kan je hem nog inruilen misschien
Lekker! Nu nog een beetje mooi weer maar dat zit daar wel goed, vaak.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Frankrijk is ook wel leuk, we gaan naar mijnn schoonzus en zijn daar nog nooit geweest, dus is wel eens leuk om te zien hoe ze wonen enzo. Tegen die tijd is mijn nieuwe keuken alweer gewoon en de gezinsuitbreiding proberen we dan ook een weekje later te plannen.
Heel lang verhaal allemaal maargoed, ik ga in eerste instantie bij een zogenaamd "AC" werken (Activiteiten Centrum) en daar kan je dus met allerlei functies 1 EUR per uur verdienen, dit is ook aangesloten bij de GGZ, ik ben daar ook cliënt ivm mijn autismequote:Op zondag 21 maart 2010 22:11 schreef Noek het volgende:
[..]
God, wat een gedoe. Wat voor vrijwilligerswerk wil je gaan doen?
Ja, ook dat wordt echt in de gaten gehouden hè. Gelukkig dat je je gewoon weer beter voelt, dat is toch het belangrijkste!
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij is volgens miij wel een makkelijke eter...aardappels en groente en vlees...Dus dat komt ook mooi uit
quote:
We willen toch wel weer graag een poesje en het liefst eigenlijk 2quote:Op zondag 21 maart 2010 22:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Lekker! Nu nog een beetje mooi weer maar dat zit daar wel goed, vaak.
Leuk, nieuw kitten?
Een pappa bakprakquote:Op zondag 21 maart 2010 22:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij is volgens miij wel een makkelijke eter...aardappels en groente en vlees...Dus dat komt ook mooi uit
Dat zegt me dan weer nietsquote:
doe dan een toepkequote:Op zondag 21 maart 2010 22:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zegt me dan weer nietsBen meer van de vage dance enzo
Blijf anders ff van die wijn afquote:
Die heb ik helaas nietquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Blijf anders ff van die wijn af.
Het is zo stil in huis zonder poes en toen dachten we waarom niet 2, dan hebben ze elkaar als wij er niet zijn en misschien blijven ze dan ook meer thuis (rare redenatie, maar jaquote:
Je bent iig gevoelig voor alcquote:Op zondag 21 maart 2010 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
1 biertje en die deel ik nog met die Griek
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
welneeeeeeeeeeee ik drink jou zo onder tafel
blufquote:Op zondag 21 maart 2010 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
welneeeeeeeeeeee ik drink jou zo onder tafel
Ex en ik hebben er toen om die reden ook 2 genomen. Vond het ook altijd een prettige gedachte, als we niet thuis waren, dat ze elkaar hadden. Toen ik hier ging wonen heb ik er ook vrij snel een kitten bij genomen, ook gezellig voor Baloe dacht ik. Alleen Baloe wordt wel eens een beetje moe van Bumba-Spinvisquote:Op zondag 21 maart 2010 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is zo stil in huis zonder poes en toen dachten we waarom niet 2, dan hebben ze elkaar als wij er niet zijn en misschien blijven ze dan ook meer thuis (rare redenatie, maar ja).
Ik kan ook bijna niet wachten tot het zover is![]()
Binnen één uur heb ik die al gewonnen denk ikquote:
Jij als die hard RLS SC'er kan het beter weten dan ikquote:Op zondag 21 maart 2010 22:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Desnoods maak ik er zelf eentje. Fann wordt al dronken als ze langs de Mitra loopt.
Hebben jij en je ex ieder een poes genomen toen je uit elkaar ging?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ex en ik hebben er toen om die reden ook 2 genomen. Vond het ook altijd een prettige gedachte, als we niet thuis waren, dat ze elkaar hadden. Toen ik hier ging wonen heb ik er ook vrij snel een kitten bij genomen, ook gezellig voor Baloe dacht ik. Alleen Baloe wordt wel eens een beetje moe van Bumba-Spinvis
Dus beter neem je er gelijk 2, broertjes of zusjes zou misschien nog wel het leukst zijn.
wil je mannetjes of vrouwetjes?
Zet die eurocent dan in op Bong.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Desnoods maak ik er zelf eentje. Fann wordt al dronken als ze langs de Mitra loopt.
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zet die eurocent dan in op Bong.
Nee, die heeft al problemen met het UWV, de ene cent gaat 'm nekkenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zet die eurocent dan in op Bong.
Scherp +10quote:Op zondag 21 maart 2010 22:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, die heeft al problemen met het UWV, de ene cent gaat 'm nekken
Hhier maakt het idd weinig uit met kroelen 2 katten, en de kater is wel een stuk aanhankelijker jaquote:Op zondag 21 maart 2010 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben jij en je ex ieder een poes genomen toen je uit elkaar ging?
Baloe wist natuurlijk niet wat hem overkwam, inene zo'n drukteschopper in huis, daarom willen we ook 2 kittens uit hetzelfde nest. Het lijkt me gewoon leuk 2 poezen, ook omdat dat ze elkaar dan hebben. Eerst was ik bang dat ze dan meer aandacht voor elkaar zouden hebben dan voor ons, maar ik hoor van verschillende kanten dat dat wel meevalt.
Het worden of 2 poesjes of 2 katertjes, zodat we geen incestieuze misstanden krijgenEn eigenljik maakt het geslacht me verder niet veel uit, al schijnen katertjes toch iets aanhankelijker te zijn
Ja, dat was wel zielig om ze uit elkaar te halenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben jij en je ex ieder een poes genomen toen je uit elkaar ging?
Baloe wist natuurlijk niet wat hem overkwam, inene zo'n drukteschopper in huis, daarom willen we ook 2 kittens uit hetzelfde nest. Het lijkt me gewoon leuk 2 poezen, ook omdat dat ze elkaar dan hebben. Eerst was ik bang dat ze dan meer aandacht voor elkaar zouden hebben dan voor ons, maar ik hoor van verschillende kanten dat dat wel meevalt.
Het worden of 2 poesjes of 2 katertjes, zodat we geen incestieuze misstanden krijgenEn eigenljik maakt het geslacht me verder niet veel uit, al schijnen katertjes toch iets aanhankelijker te zijn
Zo zijn mannenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Hhier maakt het idd weinig uit met kroelen 2 katten, en de kater is wel een stuk aanhankelijker ja
Tjaquote:
slaap lekkerquote:Op zondag 21 maart 2010 22:43 schreef Kally het volgende:
Ik ga maar eens op bed aan, morgen weer vroeg dagslaap lekker voor straks
Slaap lekker Kallyquote:Op zondag 21 maart 2010 22:43 schreef Kally het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zondag 21 maart 2010 22:43 schreef Kally het volgende:
Dat lijkt me ook heel moeiljk om ze uit elkaar te moeten halen, maar soms heb je geen keus. Zie je die andere poes nog weleens? Mijn buurman en zijn ex hebben een co-ouderschap voor hun hond geregeldquote:Op zondag 21 maart 2010 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, dat was wel zielig om ze uit elkaar te halen
Maar Baloe heb ik nog helemaal met flesjes en kruiken groot gebracht en was altijd al echt mijn kat die altijd bij mij lag, terwijl de andere kat en ex veel meer met elkaar hadden. En ze waren niet echt dikste vrienden, accepteerden elkaar in huis maar lagen nooit echt bij elkaar ofzo.
Ze zullen ongetwijfeld wat meer met elkaar spelen, maar dat is dan weer handig als in dat ze dan niet in jouw benen hangen.Maar tegen aaien enzo kan een andere kat niet op.
Wij hadden, en ik heb nu dus weer twee mannetjes, die schijnen inderdaad wat aanhankelijker te zijn, maar ik kan niet uit ervaring spreken natuurlijk.
Slaap lekker Kallyquote:Op zondag 21 maart 2010 22:43 schreef Kally het volgende:
Slaapzequote:Op zondag 21 maart 2010 22:43 schreef Kally het volgende:
trusten mopsquote:Op zondag 21 maart 2010 22:43 schreef Kally het volgende:
Moet jij niet morgen werkenquote:
Neen, ik lees niet echt mee eerlijkgezegdquote:Op zondag 21 maart 2010 22:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee....deze week niet...haha lees je mee normaal?
Ik werk maar 4 uur in de week.....quote:Op zondag 21 maart 2010 22:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Neen, ik lees niet echt mee eerlijkgezegdWel losse stukken maar niet het gehele plaatje zegmaar
Laat mij d'r effe buiten jah!!!quote:Op zondag 21 maart 2010 22:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jullie lullen sowieso allemaal teveel, kijk maar naar de postcounts
Dat is erg relaxedquote:
Ik ben 100% afgekeurd...die 4 uur is omdat ik gewoon zelf iets te doen wilde hebbenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is erg relaxed
Verder uitkering? Of je man/vriend die het geld verdiend?
Wij hebben gewoon nog een leven!!!quote:
quote:
Mag ik vragen waarom je 100% bent afgekeurd? (mag ook per mail/pm)? Wil zelf ook werken om bezig te kunnen zijn dus die motivatie kan ik heel goed begrijpenquote:Op zondag 21 maart 2010 23:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben 100% afgekeurd...die 4 uur is omdat ik gewoon zelf iets te doen wilde hebben
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook heel moeiljk om ze uit elkaar te moeten halen, maar soms heb je geen keus. Zie je die andere poes nog weleens? Mijn buurman en zijn ex hebben een co-ouderschap voor hun hond geregeld![]()
Edison was dus een poes en niet echt aanhankelijk, mevrouw hield helemaal niet van op schoot liggen maar was wel altijd graag bij ons in de buurt.
O, dan ben je een dag te laat want Teun plaatste een paar fragmenten gisteren hier in de SC.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik mis soms weleens de radiouitzendingen van de PPPS, dat waren nog eens tijden
[..]
Mag ik vragen waarom je 100% bent afgekeurd? (mag ook per mail/pm)? Wil zelf ook werken om bezig te kunnen zijn dus die motivatie kan ik heel goed begrijpen
Ik heb een chronische ziekte, waardoor ik niet meer kan werken zoals gezonde mensen...maar het gaat op dit moment wel goedquote:Op zondag 21 maart 2010 23:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik mis soms weleens de radiouitzendingen van de PPPS, dat waren nog eens tijden
[..]
Mag ik vragen waarom je 100% bent afgekeurd? (mag ook per mail/pm)? Wil zelf ook werken om bezig te kunnen zijn dus die motivatie kan ik heel goed begrijpen
Tof, heb ik dan gemistquote:Op zondag 21 maart 2010 23:05 schreef Coos het volgende:
[..]
O, dan ben je een dag te laat want Teun plaatste een paar fragmenten gisteren hier in de SC.
Ok, i understandquote:Op zondag 21 maart 2010 23:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb een chronische ziekte, waardoor ik niet meer kan werken zoals gezonde mensen...maar het gaat op dit moment wel goed
Nee Heidi zien we nog maar zelden in de SC.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tof, heb ik dan gemistHeb wel bijna alle uitzendingen destijds opgeslagen op mijn PC mede dankzij HiDiHo
Komt die nog weleens? Zie hem nooit meer eigenlijk
Like me dus....heb nog niet op zijn history geklikt maar ik heb zomaar het gevoel dat ie al een tijdje FOK! af isquote:Op zondag 21 maart 2010 23:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee Heidi zien we nog maar zelden in de SC.
Jij zit anders nu wel mooi op mijn bank schatjequote:Op zondag 21 maart 2010 23:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
En dat zit daar dan op de bank van mijn belastingcenten!
Moet ze op de grond zitten dan??quote:Op zondag 21 maart 2010 23:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
En dat zit daar dan op de bank van mijn belastingcenten!
Ja.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:05 schreef BONG4002 het volgende:
@Liesje1979: Bevalt het modschap een beetje?
Dat StudioVlemmix gedoe zegt me nietsquote:Op zondag 21 maart 2010 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.
Hidi heeft het erg druk met StudioVlemmx geloof ik
Nog effe snel dan.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Van de mijne, want hij studeert volgens mij nog
Bye Coos, zou tof zijn je een keer te meetenquote:Op zondag 21 maart 2010 23:13 schreef Coos het volgende:
Ik ga douchen en scheren.
Scheren omdat ik morgen pasfoto's moet laten maken.
En ik wil geen last met de coördinator terrorismebestrijding, vandaar.![]()
slaap ze allemaal![]()
en Bong see you létâh
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat StudioVlemmix gedoe zegt me niets
Leuk dat je modschap jouw bevaltErgens wilde ik vroeger ook mod worden maar eigenlijk past dat niet bij mij, ik ben te lief denk ik
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Moet ze op de grond zitten dan??![]()
van jou belastingcenten![]()
Op wiens centen zit jij op de bank?
Die van Teun dusquote:Op zondag 21 maart 2010 23:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Van de mijne, want hij studeert volgens mij nog
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het soms ook lastig hoor, streng zijn.
Slaap lekker Coos.
Nu is het eigenlijk wel zo dat mijn baan ook voor het grootste deel betaald wordt door belastingcentenquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat past helemaal niet bij jouw, daarom vind ik het ook zo ehh...apart dat je mod bent geworden(ok, wel op SEX en dat is niet zo'n moeilijk forum maartoch)
Tof toch?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik doe gewoon mijn best, meer kan ik niet doen, en ik vind het leuk.
Staat toch wel iets op wat je leuk vindt?quote:Op maandag 22 maart 2010 00:24 schreef BONG4002 het volgende:
Helaas heb ik geen youtubes anders zou ik die posten maar mijn muziek is daar jammer genoeg niet op te vinden
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit op YT links klikquote:Op maandag 22 maart 2010 00:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Staat toch wel iets op wat je leuk vindt?
Nee maar je kan zelf toch wel iets vinden wat je leuk vindt?quote:Op maandag 22 maart 2010 00:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit op YT links klik
Wat ik al eerder zei, ik klik niet zo snel, is meer een gewoonte, zal heus wel wat bijstaan maar ik gebruik het nietquote:Op maandag 22 maart 2010 00:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee maar je kan zelf toch wel iets vinden wat je leuk vind?
Je zegt dat er niks voor je op staat, maar dat kan ik me haast niet voorstellen.
quote:
Tof wijvennummer! Slaap lekkerquote:
Het zonnetje schijnt, 't is heerlijk fris buiten, geen dag om te klagenquote:Op maandag 22 maart 2010 07:59 schreef liesje1979 het volgende:
Weer werken na 10 dagen vrij
Goedemorgen.
Een puike dag om te zuipen; het is tenslotte maandag!!quote:Op maandag 22 maart 2010 08:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het zonnetje schijnt, 't is heerlijk fris buiten, geen dag om te klagen
Ook dat kan nogquote:Op maandag 22 maart 2010 08:02 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Een puike dag om te zuipen; het is tenslotte maandag!!
Ik bepaal zelf wel wanneer ik klaag.quote:Op maandag 22 maart 2010 08:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het zonnetje schijnt, 't is heerlijk fris buiten, geen dag om te klagen
Oh hoi, en welkomquote:Op maandag 22 maart 2010 08:02 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Een puike dag om te zuipen; het is tenslotte maandag!!
Wat zei je?quote:Op maandag 22 maart 2010 02:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik scheer me nooit meer, ik zie d'r vet ruig uit nu
En vindt Mera dat ook?quote:Op maandag 22 maart 2010 02:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik scheer me nooit meer, ik zie d'r vet ruig uit nu
Wat ik mij dan afvraag is waarom ze in die bus blijven zitten. Omdat ze betaald hebben of zo? Of gewoon omdat ze boos zijn en toch verder vervoerd willen worden...quote:Touringcar rijdt in sloot
RIJSBERGEN - Een touringcar is maandagochtend aan de Boomkensevaart in het Brabantse plaatsje Rijsbergen in een sloot gereden. Volgens de politie zitten er nog vijftien personen in, maar is er niemand gewond geraakt.
Ja, sorry hoor, maar dood aan degene die de mannen van tegenwoordig wijs heeft gemaakt dat een ongeschoren kop tof is!quote:
Brandplek op je kin?quote:Op maandag 22 maart 2010 10:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, sorry hoor, maar dood aan degene die de mannen van tegenwoordig wijs heeft gemaakt dat een ongeschoren kop tof is!![]()
Dood aan de halve vrouwenpopulatie?quote:Op maandag 22 maart 2010 10:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, maar dood aan degene die de mannen van tegenwoordig wijs heeft gemaakt dat een ongeschoren kop tof is!![]()
Jij denkt dat wij dat geprik collectief lekker vinden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |