Er staat dan ook zondag in de TT, synoniem voor lui = toegestaan.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:47 schreef Deisyy het volgende:
Pietje, luilak![]()
Dat is toch geen waterig voorjaarszonnetje, dat is de eerste de beste zon die je tegenkwam op google
quote:Op zondag 21 maart 2010 15:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
En ik begrijp dat jij ook wel eens op 'zon' gegoogled hebt.
Beter laat dan nooitquote:Op zondag 21 maart 2010 17:29 schreef Laysa het volgende:
Ik kom er net achter dat ik een tosti app heb
Volgens Teun is dat echt iets wat we een keer moeten proberenquote:
dan moet ik de volgende keer pindasaus meenemenquote:Op zondag 21 maart 2010 17:47 schreef Deisyy het volgende:
Volgens Teun is dat echt iets wat we een keer moeten proberen
satesausquote:Op zondag 21 maart 2010 17:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan moet ik de volgende keer pindasaus meenemen
quote:
Helemaal van R'dam naar Nijmegen, ruim 100km, nog veel ookquote:Op zondag 21 maart 2010 17:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben snachts nog naar huis gereden want ik verging van de pijn
...ben helemaal niet meer mee geweest...gelukkig heeft kal het wel leuk gehad...anders had ik me helemaal schuldig gevoeld
owquote:Op zondag 21 maart 2010 17:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben snachts nog naar huis gereden want ik verging van de pijn
...ben helemaal niet meer mee geweest...gelukkig heeft kal het wel leuk gehad...anders had ik me helemaal schuldig gevoeld
meer zelfs....maar dat boeit niet...voor mn vriendinnetje zou ik heel nederland doorrijdenquote:Op zondag 21 maart 2010 17:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Helemaal van R'dam naar Nijmegen, ruim 100km, nog veel ook
quote:Op zondag 21 maart 2010 17:53 schreef D. het volgende:
[..]
ow
En je had er nog wel zo'n zin in
Gaat het nu wel een beetje beter?
ik denk dat ik dat kuurtje nog wel een paar keer moet herhalenquote:Op zondag 21 maart 2010 17:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, als ie zich niet wil gedragen dan gaat ie maar weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |