Dat zou idd vrij epic zijn danquote:Op maandag 22 maart 2010 00:53 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik gebruik een hoogslaper, dus dat zou ik knap vinden
Tubgirlquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 01:05 schreef Lehcimus het volgende:
Klep omhoog, huishoudfolie over de pot spannen klep naar beneden doen
Jamaar daar heb ik zelf ook last vanquote:
Niet vaak, ik spaar ze op voor 1 grote fijne explosiequote:
En wanneer laat je dan die explosie?quote:Op maandag 22 maart 2010 01:28 schreef Ezio het volgende:
[..]
Niet vaak, ik spaar ze op voor 1 grote fijne explosie
Als er niemand last van heeftquote:Op maandag 22 maart 2010 01:30 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
En wanneer laat je dan die explosie?
quote:Op zondag 21 maart 2010 15:41 schreef Ezio het volgende:
Dat dus![]()
Toelichting: Ik woon nog steeds voor een paar maanden met enkele huisgenoten in een huis. Ik deel de bovenverdieping (3 kamers en een badkamer) met een meisje en sinds een paar weken, ook een andere jongen. Zijn kamer stond al een paar maanden leeg nadat een andere jongen vertrokken was, en ik was aan de stilte gewend geraakt. Dat meisje maakt verder weinig geluid, dus dat is goedMaar het gaat dus over die nieuwe jongen.
Deze jongen is niet echt dik, maar wel een beetje mollig. Hij eet ook erg ongezond, en hij rookt echt als een schoorsteen. Zo had hij vanmorgen als ontbijt 10 vissticks gefrituurdEn gisteravond nog om een uur of 11 heeft hij een hele doos bitterballen leeggeschranst.
Dit heeft tot gevolg dat ik vaak s'morgens om 5 uur wakker word aangezien hij op de WC zit en echt ziek veel lawaai maakt. Superharde scheten, blubberstront die je er gewoon uit zijn anus hoort spuiten, om vervolgens van de pot af te ketsenen vaak ook hoesten als een longkankerpatient
Dit is natuurlijk zeer onsmakelijk en ik kan er niet mee omgaan![]()
Vooral ook omdat de wcpot in de uren na zijn bezoek zo'n beetje nucleaire straling afgeeft![]()
Nu ga ik even kijken of het meisje beneden misschien van kamers wil ruilen![]()
Klacht: ranzige huisgenoot die onverantwoordelijk eet, en daardoor haast elke ochtend met onsmakelijke darmgeluiden mijn nachtrust verstoort.
Klacht: Ik weet niet echt hoe ik hem hierop moet aanspreken want volgens mij heeft ie niet door dat ik er wakker van word, en ik wil hem niet voor schut zetten ofzo![]()
Antiklacht: Op zijn 40e is die gast moddervet met afgestorven longen en kan ik hem uitlachen
Dan ligt zijn bed vol stront, dat lijkt me niet bevorderlijk voor de luchtkwaliteit hier in huisquote:Op maandag 22 maart 2010 11:32 schreef wise het volgende:
[..]
kijk, hier kan je wat mee.
men nemen een potje vloeibaar laxeermiddel en een injectie spuit. Neem met de injectiespuit wat laxeermiddel op en spuit dit in een aantal bitterballen. Hij zal nu gewoon in zijn bed schijten ipv op de plee. Jij rust, hij de ongemakken.
Je kan natuurlijk of wat gif of ander rotzooi in de bitterballen spuiten,.
even offtopic.
Wat als je een flinke lepel laxeermiddel inneemt en vlak daarna een aantal diarree-remmers?żżż
Wil ik dan wel graag dit stukje nog even bij voegen.. Damn zat hier gewoon te schaterenquote:Op zondag 21 maart 2010 21:34 schreef tarantism het volgende:
[..]
ik wil graag de TS bedanken voor dit stukje zuivere poëzie
quote:Op zondag 21 maart 2010 15:41 schreef Ezio het volgende:
r en vaak ook hoesten als een longkankerpatient
huisgenoten hebbenquote:Op maandag 22 maart 2010 11:46 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
OMG
*prijst zich ineens weer gelukkig met haar huisgenote*
Dit.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:08 schreef wise het volgende:
[..]
huisgenoten hebben
Je eigen appartement
Vrouwen die hun ex-vriendjes tampons uit hun bloederige ongestelde kut laten trekkenquote:
Waar heb je het overquote:Op maandag 22 maart 2010 12:12 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Vrouwen die hun ex-vriendjes tampons uit hun bloederige ongestelde kut laten trekken
Vind je het gek dat ze jou weggepest hebben, waardoor je nu noodgedwongen in een isolement leeft
Mja ik verdien te weinig om in A'dam ¤1000,- huur per maand te betalenquote:Op maandag 22 maart 2010 12:08 schreef wise het volgende:
[..]
huisgenoten hebben
Je eigen appartement
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |