Jullie hebben het er maar druk mee, ik vind het helemaal top.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik dus nog regelen...
Ik heb net zo'n tuin als TSE,quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:07 schreef Etcetera het volgende:
Is er niet ergens iemand met z'n tuin bezig die van plakken gras afmoet
Wij ookquote:
Ach, iedere nieuwbouwrijtjeswoning heeft een dergelijke tuin.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wij ookNu weet ik ook niet waar TSE woont by the way
Ik ga dit weekend wel op pad met een netje (voor kroos) en een schep (voor gras).quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:12 schreef Cat22 het volgende:
Klinkt misschien raar, maar zou je geen kattegras kunnen proberen? Kun je als zaadjes kopen, strooi je in een bakje, water erop en het groeit als een tierelier. In een week heb je al een aardig bosje. Je zult er wel meer van moeten kopen dan normaal.
Of bij het tuincentrum vragen voor snel groeiende eend vriendelijke planten?
Als je kattengras in je tuin hebt, komen daar dan geen katten op af? Die moeten we er natuurlijk niet bij hebben.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:12 schreef Cat22 het volgende:
Klinkt misschien raar, maar zou je geen kattegras kunnen proberen? Kun je als zaadjes kopen, strooi je in een bakje, water erop en het groeit als een tierelier. In een week heb je al een aardig bosje. Je zult er wel meer van moeten kopen dan normaal.
Of bij het tuincentrum vragen voor snel groeiende eend vriendelijke planten?
Ik heb een megaoverschot elk jaar, dus nu heb ik ook al veel. Waterpest, hoornblad, krabbescheer, watermunt (ruikt lekker!), lissen, lelies... maar volgens mij woont TSE niet waar ik woonquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend wel op pad met een netje (voor kroos) en een schep (voor gras).
Ik wilde eigenlijk van die groene waterplanten voor in de vijver, maar die waren er nog niet volgens de Intratuinmeneer...
Volgens mij is wat je gratis uit de natuur kan halen (met beleid natuurlijk) het beste hoor. Dat komt ook uit de natuurlijke habitat van eenden. Heel veel sierplanten zijn nou eenmaal giftig, dat geldt ook wel voor sommige waterplanten denk ik. En die kunnen óf zo hard woekeren dat je vijvertje zó vol zit en er geen eend meer bij past, óf het zijn nog kleine plantjes en de eenden trekken ze kapot en dan is het weer zonde van je geld.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend wel op pad met een netje (voor kroos) en een schep (voor gras).
Ik wilde eigenlijk van die groene waterplanten voor in de vijver, maar die waren er nog niet volgens de Intratuinmeneer...
Als titel dacht ik aan 'The Emmapire Strikes Back'.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:00 schreef Rewimo het volgende:
Emma en Eduard - The sequel
Oke, eierpoll staat erin. Nog een leuk ideetje?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:02 schreef Rewimo het volgende:
Begin eens met een eierenpollIn een van de volgende delen kan dan de piepjespoll
Ja, eerst eieren afwachten, dan heb je meteen je maximum voor de namenpoll.quote:
We moeten inderdaad niet te hard van stapel lopen, dat is de goden verzoeken natuurlijk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, eerst eieren afwachten, dan heb je meteen je maximum voor de namenpoll.
ja... hoe lang duurde het vorige keer ook alweer voor er eieren waren vanaf dat emma in de tuin kwam?quote:
Halverwege april zaten ze voor het eerst in de tuin, eind april waren de eerste eieren er en 28 mei was de grote dag. Ze zijn er dit jaar dus wel veel eerder bij.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja... hoe lang duurde het vorige keer ook alweer voor er eieren waren vanaf dat emma in de tuin kwam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |