En dat ze misschien zelfs exact hetzelfde nestplekje weer willen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:36 schreef Isabeau het volgende:
Hoe zou zo'n eendenpaartje dat nou doen, samen besluiten terug te gaan naar dat fijne plekje van vorig jaar. Ik vind het fascinerend
Eerlijk gezegd had ik niet echt verwacht dat ze terug zouden komen, gezien de staat van onze tuin. Daarnaast is een achtertuin midden in een nieuwbouwwijk lang niet zo rustig als de natuur.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:36 schreef Isabeau het volgende:
Hoe zou zo'n eendenpaartje dat nou doen, samen besluiten terug te gaan naar dat fijne plekje van vorig jaar. Ik vind het fascinerend
Ik zou eerder denken dat Emma eventueel dacht dat het vorig jaar wel beviel en dus terug is gekomen. Het mannetje (vast niet de originele Eduard vrees ik) volgt gewoon waar zij gaatquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:36 schreef Isabeau het volgende:
Eduard is niet zomaar een man he! Er wordt van woerden ook gezegd dat ze nooit hun eigen kinderen zien, maar Eduard stond Emma en de piepjes toch maar mooi op te wachten bij de vijver vorig jaar!quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:40 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Ik zou eerder denken dat Emma eventueel dacht dat het vorig jaar wel beviel en dus terug is gekomen. Het mannetje (vast niet de originele Eduard vrees ik) volgt gewoon waar zij gaatEendenmannen staan niet bekend om hun trouw of om hun relatievaardigheden. Het zijn eigenlijk de gangbangers en verkrachters van de vogelwereld
wel knap dat Eduard 2 dan zo veel op Eduard 1 lijkt... En ze ook nog beide Eduard hetenquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:40 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Ik zou eerder denken dat Emma eventueel dacht dat het vorig jaar wel beviel en dus terug is gekomen. Het mannetje (vast niet de originele Eduard vrees ik) volgt gewoon waar zij gaatEendenmannen staan niet bekend om hun trouw of om hun relatievaardigheden. Het zijn eigenlijk de gangbangers en verkrachters van de vogelwereld
Dat was een mooi stukje.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Eduard is niet zomaar een man he! Er wordt van woerden ook gezegd dat ze nooit hun eigen kinderen zien, maar Eduard stond Emma en de piepjes toch maar mooi op te wachten bij de vijver vorig jaar!
Gawd, die laat er ook geen gras over groeienquote:
waterpistolen weer in de aanslag....quote:
Oh nee! Dit is dan het moment voor Eduard om te bewijzen dat hij van binnen toch een nobele woerd is die zijn vrouw kan beschermenquote:
Vriendlief is nu in de schuur om ze te zoeken. De Verkrachter zit nu in de tuin van de buren van de buren...quote:
Eduard heeft een opvallend lichte borst, vandaar dat we denken dat het dezelfde is. Emma weten we niet, maar we denken graag van wel. De Verkrachter van nu:quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:48 schreef Harajuku. het volgende:
De verkrachter is wel een mooie eend
Het kan toch niet zo zijn dat je én Emma weer hebt én Eduard én dezelfde verkrachter
Emma zat toch aan de buxus te trekken? Lijkt me sterk dat een andere eend prcies weet waar het nest was, toch.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Eduard heeft een opvallend lichte borst, vandaar dat we denken dat het dezelfde is. Emma weten we niet, maar we denken graag van wel.
Hmm, jammer dat Emma weer bedreigd wordt met ongewenste intimiteiten. Powerrangers to the rescue!quote:Waterpistolen staan inmiddels klaar, De Verkrachter staat op scherp maar wacht met zijn aanval omdat de buren in de tuin zijn...
Dan zijn het gewoon de Enige Echte Emma En Eduard!quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:00 schreef kahaarin het volgende:
Emma zat toch aan de buxus te trekken? Lijkt me sterk dat een andere eend prcies weet waar het nest was, toch.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |