22 euro (per pakketpost).quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:16 schreef FunkY-FrankY het volgende:
Burn after reading
Dune
Dune (miniserie)
Fightclub
inclusief verzending?
18 incl Apocalypse now erbij (Dennis hopper gaat bijna dood :p)?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:55 schreef Farenji het volgende:
[..]
15 euro, "Into the wild" is een mooie special edition en vrij zwaar.
Deal. Je hebt een PM.quote:Op zondag 28 maart 2010 03:12 schreef Viperke het volgende:
[..]
18 incl Apocalypse now erbij (Dennis hopper gaat bijna dood :p)?
Voor 12 euro hebben we een deal.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:21 schreef sjaak-ie het volgende:
The motorcycle diaries
Tenacious D - The pick of destiny
Burn after reading
=> 10 euro incl.
12 euro is goed. Ik stuur je een PM.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:47 schreef Farenji het volgende:
[..]
Voor 12 euro hebben we een deal.
Of kies er nog een vierde standaard dvd bij, voor 14 inclusief.
14 euro.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:58 schreef Guard het volgende:
The Hudsucker Proxy
The Usual Suspects
Tideland
prijsje?
Nee, was een foutje van mijn kant, is al besproken met sjaak-ie. Burn after reading is voor jou hoor, hij was al apart gelegd, no worries.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:52 schreef FunkY-FrankY het volgende:
ehm dude ga je burn after reading nou 2x verkopen??
DVD's ontvangen. Bedankt.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:21 schreef sjaak-ie het volgende:
The motorcycle diaries
Tenacious D - The pick of destiny
Deal, zie je PM.quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:55 schreef jeroen_is_hier het volgende:
Gangs of New York (imdb)
Zwartboek (imdb) Special Edition (2 DVD's)
The Terminal
15 incl?
Twin Peaks is een meesterlijke serie. Moet je inderdaad gaan zien.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Twin Peaks, hmm hoor van veel mensen dat ik het maar eens moet gaan zien!
Wat voor seizoen 1&2?
Ik ga er eens over nadenken, en een paar dingen lezen over de serie! Ken heel de serie niet namelijk.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:11 schreef Farenji het volgende:
[..]
Twin Peaks is een meesterlijke serie. Moet je inderdaad gaan zien.
Voor 35 euro inclusief verzenden krijg je de kans.
doe dat maar dan, komende twee weken tot mn nek in de tentamens/verslagenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:19 schreef Farenji het volgende:
littledrummergirl: kom die 12 dvd's nou eens ophalen, anders gaan ze weer de verkoop in!!
Ja, we wonen ook zo ontzettend ver van elkaar af he. PM je adres, dan kom ik ze wel langsbrengen!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doe dat maar dan, komende twee weken tot mn nek in de tentamens/verslagen
Ok, so be it. Wel ervaring gepost in [V&A] [Ervaringen] Voor kopers en verkopers .quote:Op donderdag 15 april 2010 11:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doe dat maar dan, komende twee weken tot mn nek in de tentamens/verslagen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |