abonnement Unibet Coolblue
pi_79759921
Dit paasweekend maar weer eens de ATB uit de schuur halen, en even lekker door de duinen gaan rijden...

en die fiets heb ik al een jaar of 16, 17. Gekocht van het geld dat ik verdiende met het bezorgen van huis-aan-huis-bladen.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 20:32:27 #202
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79761123
Goedenavond!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79761186


Het regent hier nu zo hard dat de bewegingssensor van mijn buitenlamp erop reageert
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 20:34:42 #204
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79761238
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:33 schreef Guard het volgende:


Het regent hier nu zo hard dat de bewegingssensor van mijn buitenlamp erop reageert
Haha Bij ons viel net de schotel uit
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  dinsdag 30 maart 2010 @ 20:37:16 #205
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_79761372
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:34 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Haha Bij ons viel net de schotel uit
Kopje koffie bleef ondanks het gemis van de schotel wel staan?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  dinsdag 30 maart 2010 @ 20:38:57 #206
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79761469
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:37 schreef theKiD het volgende:

[..]

Kopje koffie bleef ondanks het gemis van de schotel wel staan?
Ja
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  dinsdag 30 maart 2010 @ 20:54:19 #207
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_79762312
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:38 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ja
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  dinsdag 30 maart 2010 @ 22:26:27 #208
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79767644
Ik heb trouwens wel koffie over mij heen gehad zie ik net
Al snap ik niet hoe
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79768433
Hallo henkies .
  dinsdag 30 maart 2010 @ 22:39:37 #210
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79768496
Hoi zusje
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79768942
Goede avond
komende tijd flink wat verjaardagsfeesten haha
Vandaag 1 gehad, dit weekend 2, weekend daarna ook weer 1
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 30 maart 2010 @ 22:54:15 #212
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79769365
Zozo, drukke maand dan! Het lijkt wel carnaval
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  dinsdag 30 maart 2010 @ 23:31:23 #213
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_79771225
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 22:26 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb trouwens wel koffie over mij heen gehad zie ik net
Al snap ik niet hoe
* theKiD mompelt iets over een schotel
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  dinsdag 30 maart 2010 @ 23:31:38 #214
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_79771242
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 22:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Hallo henkies .
henkies?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_79771603
Yeuh! Vandaag een nieuwe auto gekocht, morgen moet ik mijn leasebak inleveren en dan moet je toch kunnen rijden . Dus vandaar.



Toyota Yaris, 7 maanden oud en 15.000km op de teller. Ben er echt super blij mee! Grappige is dat mijn eerste echte auto de 5e Yaris was die ooit in NL geleverd was en nu dus weer terug!
  dinsdag 30 maart 2010 @ 23:45:59 #216
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79771842
Leuk ding Tommy!
Waarom moet je je lease-auto inleveren?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79771875
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 23:45 schreef automatic_ het volgende:
Leuk ding Tommy!
Waarom moet je je lease-auto inleveren?
Reorganisatie ben dus ook hard op zoek naar iets anders .
  dinsdag 30 maart 2010 @ 23:50:45 #218
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79772002
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 23:46 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Reorganisatie ben dus ook hard op zoek naar iets anders .
Lukt het een beetje of is het qua vacatures ook rustig in jouw sector?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79772202
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 23:50 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Lukt het een beetje of is het qua vacatures ook rustig in jouw sector?
Qua vacatures lukt het wel, maar qua resultaat verder valt het tegen, je hoort echt te vaak niets, maar goed vandaag heel positief gesprek gehad aan de telefoon, morgen even wat dingen versturen en dan hopen dat er wat uitkomt .

Bij jou dramatisch?
  dinsdag 30 maart 2010 @ 23:59:05 #220
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_79772240
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 23:39 schreef -_Tommy_- het volgende:
Yeuh! Vandaag een nieuwe auto gekocht, morgen moet ik mijn leasebak inleveren en dan moet je toch kunnen rijden . Dus vandaar.

[ afbeelding ]

Toyota Yaris, 7 maanden oud en 15.000km op de teller. Ben er echt super blij mee! Grappige is dat mijn eerste echte auto de 5e Yaris was die ooit in NL geleverd was en nu dus weer terug!
Ik weet gewoon dat t aan mij ligt, maar ik begrijp heul niks van die zin
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  woensdag 31 maart 2010 @ 00:01:03 #221
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79772308
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 23:59 schreef theKiD het volgende:

[..]

Ik weet gewoon dat t aan mij ligt, maar ik begrijp heul niks van die zin
Zijn eerste échte auto was de vijfde Yaris die in NL geleverd werd & nu heeft hij weer een Yaris.
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 23:57 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Qua vacatures lukt het wel, maar qua resultaat verder valt het tegen, je hoort echt te vaak niets, maar goed vandaag heel positief gesprek gehad aan de telefoon, morgen even wat dingen versturen en dan hopen dat er wat uitkomt .

Bij jou dramatisch?
Ik zou vandaag horen waar mijn nieuwe plek is, maar heb niets gehoord. Zal morgen wel een brief komen ofzo. Er klopt bij ons alleen geen hout van, dus ik wacht allemaal maar af
En idd, mijn moeder moet ook solliciteren en van de 10 hoor je misschien van één iemand iets
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79772381
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 00:01 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Zijn eerste échte auto was de vijfde Yaris die in NL geleverd werd & nu heeft hij weer een Yaris.
[..]

Ik zou vandaag horen waar mijn nieuwe plek is, maar heb niets gehoord. Zal morgen wel een brief komen ofzo. Er klopt bij ons alleen geen hout van, dus ik wacht allemaal maar af
En idd, mijn moeder moet ook solliciteren en van de 10 hoor je misschien van één iemand iets
Mja hoorde dus laatst een recruiter dat op dit moment bedrijven ook vacatures open zetten om maar op te vallen tov de concurrentie... Dus dat het lijkt of ze nog goed gaan. Maar goed heb ook al 2x nu echt tot in laatste ronde gezeten, salarisonderhandelingen en dan kiezen ze iemand vanuit de business... Dat is echt balen!
pi_79772499
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 23:59 schreef theKiD het volgende:

[..]

Ik weet gewoon dat t aan mij ligt, maar ik begrijp heul niks van die zin
Wat Auto zegt inderdaad 12 jaar geleden ook een Yaris gehad en dus nu weer eentje... Toen was ie gloednieuw en nu bijna, moet zeggen dat ie wel veranderd is...



Alleen was die toen donkergroen, maar heb er geen foto meer van volgens mij.
pi_79774682
Ik wil niet trollen ofzo.. maar ik vind het toch echt een wijvenauto...
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
  woensdag 31 maart 2010 @ 02:14:09 #225
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_79774698
Waarom troll je dan als je het niet wilt?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_79774711
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 02:14 schreef theKiD het volgende:
Waarom troll je dan als je het niet wilt?
Is gewoon mijn mening.Maar er zijn nogal wat mensen die roepen dat je trollt als je iets na 12u 's nachts post...
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
  woensdag 31 maart 2010 @ 03:10:39 #227
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_79775035
Ik heb die hele zin nooit begrepen.. " ik wil niet beledigen/trollen/irritant doen, MAAR.."

Zeg dan niets als je het niet wilt.. Maar ga dan niet alsnog een rede erachter zetten...
En je mening mag je zowiezo geven natuurlijk Doen ik ook he
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_79775458
Goede morgen
wordt hier snachts meer gepost dan overdag
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_79775492
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 02:12 schreef aardappel het volgende:
Ik wil niet trollen ofzo.. maar ik vind het toch echt een wijvenauto...
Dat kan, ga ook niet zeggen dat het de mooiste auto te wereld is, maar ik weet van deze zeker dat ik er geen onderhoud aan heb, dat ik er over een paar jaar maar 3-4 duizend euro op heb afgeschreven en dat als ik weer een nieuwe baan met een auto heb mijn vriendin er ook het meeste in gaat rijden.

Verder zijn auto's uit deze klasse vaak wat meer damesachtig, heb ik geen zin om meer uit te geven wat ik nu gedaan heb en voor dezelfde uitrusting zit ik bij een VW Polo een stuk hoger, kom ik bij BMW niet eens in de buurt en wordt je van de prijs van een Mini Cooper helemaal niet vrolijk. Auto's van Franse komaf hoef ik gewoon niet na ook de ervaringen met mijn 407 van de zaak en Slopel mag duidelijk zijn.

Dus soms kies je voor je verstand ipv voor je gevoel met dit soort dingen.
pi_79775517
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 03:10 schreef theKiD het volgende:
Ik heb die hele zin nooit begrepen..
Je begreep niet heel veel gisteren

Ennu Tommy: grappig karretje .
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_79776127
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 07:20 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Dat kan, ga ook niet zeggen dat het de mooiste auto te wereld is, maar ik weet van deze zeker dat ik er geen onderhoud aan heb, dat ik er over een paar jaar maar 3-4 duizend euro op heb afgeschreven en dat als ik weer een nieuwe baan met een auto heb mijn vriendin er ook het meeste in gaat rijden.

Verder zijn auto's uit deze klasse vaak wat meer damesachtig, heb ik geen zin om meer uit te geven wat ik nu gedaan heb en voor dezelfde uitrusting zit ik bij een VW Polo een stuk hoger, kom ik bij BMW niet eens in de buurt en wordt je van de prijs van een Mini Cooper helemaal niet vrolijk. Auto's van Franse komaf hoef ik gewoon niet na ook de ervaringen met mijn 407 van de zaak en Slopel mag duidelijk zijn.

Dus soms kies je voor je verstand ipv voor je gevoel met dit soort dingen.
Kwa opel zijn meningen verschillend
Vader heeft jaren opel gereden nooit iets gehad. Ik kocht 2de handse opel (mn eerste auto) en had in een jaar tijd oliedrukregelaar die kapot was gesprongen, accu die niet goed was .... Dus jah ik had er ook geen vertrouwen in

Maar verder zit je met je prijs klasse idd wel goed, meeste merken zijn ook echt duur vergeleken met wat je krijgt
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_79776665
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 08:33 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Kwa opel zijn meningen verschillend
Vader heeft jaren opel gereden nooit iets gehad. Ik kocht 2de handse opel (mn eerste auto) en had in een jaar tijd oliedrukregelaar die kapot was gesprongen, accu die niet goed was .... Dus jah ik had er ook geen vertrouwen in

Maar verder zit je met je prijs klasse idd wel goed, meeste merken zijn ook echt duur vergeleken met wat je krijgt
Over ieder merk zullen de meningen altijd verschillen, aangezien niet iedereen dezelfde ervaringen heeft met een automerk (al moet wel gezegd worden dat er bepaalde merken een "solide" uitstraling hebben, zoals bv Volvo en ook Toyota, al is dat laatste merk de laatste tijd wel erg vaak negatief in het nieuws met de problemen met gas en rem op de Prius).
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_79776747
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:03 schreef Guard het volgende:

[..]

Over ieder merk zullen de meningen altijd verschillen, aangezien niet iedereen dezelfde ervaringen heeft met een automerk (al moet wel gezegd worden dat er bepaalde merken een "solide" uitstraling hebben, zoals bv Volvo en ook Toyota, al is dat laatste merk de laatste tijd wel erg vaak negatief in het nieuws met de problemen met gas en rem op de Prius).
Wou net zeggen, toyota is nu toch niet merk auto dat ik nu gelijk zal kopen
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_79777242
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:03 schreef Guard het volgende:

[..]

Over ieder merk zullen de meningen altijd verschillen, aangezien niet iedereen dezelfde ervaringen heeft met een automerk (al moet wel gezegd worden dat er bepaalde merken een "solide" uitstraling hebben, zoals bv Volvo en ook Toyota, al is dat laatste merk de laatste tijd wel erg vaak negatief in het nieuws met de problemen met gas en rem op de Prius).
Klopt, maar dat rem probleem is er eigenlijk niet, toevallig gisteren nog gevraagd. Wat er was is dat de elektromotor mee remt om energie op te wekken en dat hadden ze te sterk afgesteld, dus de remmen deden eigenlijk "niets" en alle remwerking kwam van de motor af, daardoor had je weinig gevoel in je rempedaal. Nu zijn er in de VS (waar anders) 2 ongelukken gebeurd omdat mensen omdat ze niets voelden, maar wel remden hun pedaal loslieten (logisch). De dingen als dat het gas blijft hangen zijn geld zaken geweest...

Bron
quote:
'Prius-rijder was uit op schadevergoeding'

LOS ANGELES - De 61-jarige James Sikes, die vorige week wereldnieuws werd toen zijn Toyota Prius op een drukke snelweg vlakbij San Diego uit zichzelf steeds harder ging rijden, zou uit zijn geweest op een schadevergoeding. Dat melden diverse Amerikaanse media.
De man belde vanuit de auto de politie toen zijn Toyota snelheden tot circa 145 kilometer per uur bereikte zonder dat hij kon stoppen. Agenten gaven hem instructies hoe hij de op hol geslagen auto kon temmen met de remmen en door de motor uit te zetten. Ook hielpen ze de geschrokken bestuurder vaart te minderen door bumper aan bumper voor hem te gaan rijden en te remmen.
Maar al rezen er twijfels bij het verhaal van Sikes. Technici konden op het eerste gezicht niets opmerkelijks aan de auto vinden. Bovendien vond een weblog uit dat de Amerikaan grote financiële problemen heeft. Sikes werd in 2008 failliet verklaard waarbij zijn hele huis werd leeggehaald. Daarbij werden ook zijn dure auto's meegenomen. Daarop sloot hij een leasecontract af voor een Toyota Prius. Dat contract zou echter over enkele weken aflopen terwijl Sikes geen geld heeft voor een nieuwe wagen.
Tegen de USA Today had de automobilist verklaard niet van plan te zijn Toyota aan te klagen, maar dat hij wel hoopte op een nieuwe auto.
Momenteel wordt de wagen aan een uitgebreid onderzoek onderworpen. "We wachten de resultaten met spanning af", aldus een woordvoerder van de veelgeplaagde autofabrikant. Als blijkt dat Sikes zijn verhaal verzonnen heeft, hangt hem een forse claim en een gevangenisstraf boven het hoofd.
Verder zijn er die verhalen dat je een auto niet in neutraal kan krijgen, dit is dus niet waar, heb het zelf geprobeerd met een Prius om die bij 150 km/u in N te krijgen, dat ging gewoon, je moet alleen wat langer tegen het pookje drukken, maar goed de verhalen kwamen in de wereld toen het heel slecht met Ford en GM ging en Toyota de grootste van de wereld (en VS) werd.

Verder rijden mijn ouders al ongeveer 30 jaar in Toyota's en hebben er behalve regulier onderhoud nog nooit iets mee gehad, dus dat zegt wel iets.
pi_79777436
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:30 schreef -_Tommy_- het volgende:[knip]
Verder rijden mijn ouders al ongeveer 30 jaar in Toyota's en hebben er behalve regulier onderhoud nog nooit iets mee gehad, dus dat zegt wel iets.
Niet echt
tenmisnte als ik ga kijken vanuit mij dan.

Mijn vader rijd al ruim 15 jaar opel. ook nooit problemen gehad. Alleen ik kocht er 1 en had ook problemen.
Denk ook veel licht aan auto, bestuurder en aan vorige eigenaar.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_79777736
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:37 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Niet echt
tenmisnte als ik ga kijken vanuit mij dan.

Mijn vader rijd al ruim 15 jaar opel. ook nooit problemen gehad. Alleen ik kocht er 1 en had ook problemen.
Denk ook veel licht aan auto, bestuurder en aan vorige eigenaar.
Klopt, maar goed ik praat dus over ongeveer 15 nieuwe auto's in die jaren en nooit een centje pijn, plus als je dan kijkt naar resultaten van betrouwbaarheidstesten dan komt het merk ook gewoon heel goed naar boven. Maar inderdaad er zijn mensen die 500.000km met een opel rijden zonder centje pijn en een toyota na een jaar vervloeken, maar omgekeerd komt toch vaker voor ;-)
pi_79777900
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:30 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Klopt, maar dat rem probleem is er eigenlijk niet, toevallig gisteren nog gevraagd. Wat er was is dat de elektromotor mee remt om energie op te wekken en dat hadden ze te sterk afgesteld, dus de remmen deden eigenlijk "niets" en alle remwerking kwam van de motor af, daardoor had je weinig gevoel in je rempedaal. Nu zijn er in de VS (waar anders) 2 ongelukken gebeurd omdat mensen omdat ze niets voelden, maar wel remden hun pedaal loslieten (logisch). De dingen als dat het gas blijft hangen zijn geld zaken geweest...

Bron
[..]

Verder zijn er die verhalen dat je een auto niet in neutraal kan krijgen, dit is dus niet waar, heb het zelf geprobeerd met een Prius om die bij 150 km/u in N te krijgen, dat ging gewoon, je moet alleen wat langer tegen het pookje drukken, maar goed de verhalen kwamen in de wereld toen het heel slecht met Ford en GM ging en Toyota de grootste van de wereld (en VS) werd.
Of de verhalen nu wel of niet waar zijn, en of het een technisch mankement is of niet, daar koopt Toyota helaas weinig voor, the damage is done.....
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_79778098
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:54 schreef Guard het volgende:

[..]

Of de verhalen nu wel of niet waar zijn, en of het een technisch mankement is of niet, daar koopt Toyota helaas weinig voor, the damage is done.....
True, vandaar ook dat ze er bijna 2 miljard tegen aangooien om het weer recht te breien ;-) was voordelig, want kreeg extra korting door (A)
pi_79778366
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:02 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

True, vandaar ook dat ze er bijna 2 miljard tegen aangooien om het weer recht te breien ;-) was voordelig, want kreeg extra korting door (A)
mja nu ook die reclames enzo
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_79778414
Morge . Ik heb al ontbeten, gedoucht, een wasje gedraaid, that's the question & gtst uit verveling gekeken en nog is mijn huisgenote niet wakker.. maar ik wil gaan stofzuigen . Irritant is dat.
pi_79778690
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:16 schreef hetzusjevan het volgende:
Morge . Ik heb al ontbeten, gedoucht, een wasje gedraaid, that's the question & gtst uit verveling gekeken en nog is mijn huisgenote niet wakker.. maar ik wil gaan stofzuigen . Irritant is dat.
Gewoon dat ding aangooien en voor haar kamer beginnen met stofzuigen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_79778737
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:16 schreef hetzusjevan het volgende:
Morge . Ik heb al ontbeten, gedoucht, een wasje gedraaid, that's the question & gtst uit verveling gekeken en nog is mijn huisgenote niet wakker.. maar ik wil gaan stofzuigen . Irritant is dat.
Gewoon beginnen, zijn ze zo wakker
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_79779045
Zucht . Jullie houden zeker nooit rekening met anderen?

Zeg, een vriendin van me zei dat ze geen Koninginnedag ging vieren dit jaar.. dus ik dacht: mss leuk ideetje om naar een pretpark te gaan die dag met een stel mensen. Of is dat een slecht plan? Efteling zal wel teringdruk zijn, maar ik vraag me af of parken in Duitsland dan ook drukbevolkt zouden zijn? Vanuit Nijmegen zijn we er zo. Phantasialand en Moviepark Germany heb ik het dan over.

Iemand ervaring mee of advies over?
pi_79779281
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Zucht . Jullie houden zeker nooit rekening met anderen?
Nou na 10.00 niet meer zo... als het nu 06.00 's ochtends was, was het een ander verhaal
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_79779378
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Zucht . Jullie houden zeker nooit rekening met anderen?

Zeg, een vriendin van me zei dat ze geen Koninginnedag ging vieren dit jaar.. dus ik dacht: mss leuk ideetje om naar een pretpark te gaan die dag met een stel mensen. Of is dat een slecht plan? Efteling zal wel teringdruk zijn, maar ik vraag me af of parken in Duitsland dan ook drukbevolkt zouden zijn? Vanuit Nijmegen zijn we er zo. Phantasialand en Moviepark Germany heb ik het dan over.

Iemand ervaring mee of advies over?
denk duitsland wel rustig is jah.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  woensdag 31 maart 2010 @ 10:49:24 #246
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79779440
Goedemorgen!

@zusje; leuk idee! Ik zou dan inderdaad ook naar Duitsland gaan
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79779487
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:47 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

denk duitsland wel rustig is jah.
Ja, ik denk dat het er misschien nog behoorlijk druk kan zijn als het mooi weer is (hoop mensen met kleine kinderen gaan zulke dagen vaak naar de Efteling bv.) maar voor een hoop Nederlanders zijn die pretparken te ver rijden.. dus op zich zou het weleens mee kunnen vallen. In de rij sta je toch wel. Hm, eens overleggen.

Besides, het kan nooit drukker zijn dan het museumplein in A'dam vorig jaar.. ik had echt niet door dat ik tussen zoveel mensen stond toen .
pi_79779880
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:50 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat het er misschien nog behoorlijk druk kan zijn als het mooi weer is (hoop mensen met kleine kinderen gaan zulke dagen vaak naar de Efteling bv.) maar voor een hoop Nederlanders zijn die pretparken te ver rijden.. dus op zich zou het weleens mee kunnen vallen. In de rij sta je toch wel. Hm, eens overleggen.

Besides, het kan nooit drukker zijn dan het museumplein in A'dam vorig jaar.. ik had echt niet door dat ik tussen zoveel mensen stond toen .
Ja want voor meer mensen uit de omgeving Nijmegen en dan naar het noorden is de Efteling dan verder rijden en zullen helemaal geen 3 tot 5 duizend gezinnen met 3 á 4 personen besluiten naar een ander pretpark te gaan in Duitsland waardoor er daar ook weer zo weer 15 tot 20 duizend man binnen zou kunnen staan.
pi_79779951
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:50 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat het er misschien nog behoorlijk druk kan zijn als het mooi weer is (hoop mensen met kleine kinderen gaan zulke dagen vaak naar de Efteling bv.) maar voor een hoop Nederlanders zijn die pretparken te ver rijden.. dus op zich zou het weleens mee kunnen vallen. In de rij sta je toch wel. Hm, eens overleggen.

Besides, het kan nooit drukker zijn dan het museumplein in A'dam vorig jaar.. ik had echt niet door dat ik tussen zoveel mensen stond toen .
En nijmegen zit je idd zo in Duitsland.
Maar dan ben ik 3 dagen per week dicht bij jou
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_79780230
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:49 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen!

@zusje; leuk idee! Ik zou dan inderdaad ook naar Duitsland gaan
ook ochtend
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')