Moet er een punt zijn dan? Gewoon lekker doorgaan, er volgen nog wel blauwe inteelt mods.quote:Op zondag 21 maart 2010 04:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moest eens weten
Maar wat is je punt?
Waarom, er is toch niks mis met Nivea?quote:Op zondag 21 maart 2010 04:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoi mofje.
Ik zou voortaan trouwens iets neutraler dan nivea gebruiken, bijvoorbeeld vaseline.
Da's offtopic. Wat zou je stemmen 9 juni ?quote:Op zondag 21 maart 2010 04:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Moet er een punt zijn dan? Gewoon lekker doorgaan, er volgen nog wel blauwe inteelt mods.
toch?
quote:Op zondag 21 maart 2010 04:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Da's offtopic. Wat zou je stemmen 9 juni ?
Zo doet mijn vriend dat ook dus, maar hij is ook een die-hard scheerder die pijn niet kentquote:Op zondag 21 maart 2010 11:12 schreef zwansie het volgende:
Ehh, gewoon niks erop smeren? Even onder de douche rats rats met de gilette en klaar.
Of denk ik te simpel......
wtfquote:Op zondag 21 maart 2010 14:31 schreef Biogarde het volgende:
Uierzalf![]()
Bio![]()
Uiers -->> koe -->> soort hangende ballen -->> de ballen van een man na hun 35e -->> uiers -->> uierzalf.
Zalf! Niet mayo! Alhoewel je ook mayo op je ballen kan smeren, maar dat helpt nie. Tenzij je je snikkel de kleur van een frikandel geeft.
Ik heb best een gevoelige huid, maar ik krijg juist last als ik er allemaal rommel op smeer. Inderdaad gewoon onder de douche. Geen gekloot (quote:Op zondag 21 maart 2010 16:11 schreef Dizer het volgende:
Wees een man, scheer gewoon nat onder de douche en laat al die cremeshit aan anderen over. 1 dag jeuk en daarna is het zo over.
Denk eens na.quote:Op zondag 21 maart 2010 03:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Remlofl, ligt er nou ergens een wijf op je te wachten terwijl jij dit topic zit te checken?
Ik gebruik ook altijd die teatree producten van kruitvat, alleen weet niet zo goed welke jij bedoeld? Heet dat echt behandelingsolie?quote:Op zondag 21 maart 2010 10:48 schreef pasopikbijt het volgende:
ik heb geen ervaring met jou probleem, maar als ik het daar beneden geschoren heb doe ik er tea tree behandelingsolie op van de kruitvat
tot ziens puisterige bultjes en hallooo zachte babyhuid![]()
ik weet niet of het ook zo werkt met ballen
maar probeer het eens zou ik zeggen. Het helpt tegen alles, een vriendin van mij zei zelfs dat littekens er minder van worden als je het er elke dag op smeert. Het verzorgt je huid gewoon retegoed.
Ja, dit spul....ideaal, ik weet dat het me baas maaktquote:Op zondag 21 maart 2010 02:51 schreef remlof het volgende:
Na het scheren, om irritatie te voorkomen. Wie doet dat ook?
Geen idee...k vraag het straks ffquote:En proeft je fuckbuddy dat nog een dag later als ze aan je ballen zuigt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |