Die fase ben ik voorbijquote:Op zondag 21 maart 2010 03:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is echt een geniaal idee. Als je bedpartner haar ogen sluit is net net alsof ze een Italiaan aan het afzuigen is.
wijf?quote:Op zondag 21 maart 2010 03:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Remlofl, ligt er nou ergens een wijf op je te wachten terwijl jij dit topic zit te checken?
ja zg wel!quote:Op zondag 21 maart 2010 03:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Remlofl, ligt er nou ergens een wijf op je te wachten terwijl jij dit topic zit te checken?
Nee, gewoon http://www.nivea.nl/subbrands/show/795quote:Op zondag 21 maart 2010 03:24 schreef twiFight het volgende:
nivea wat? aftershave? deo? scheergel? shampoo?
vuurtje erbij houden en tis superglad allemaalquote:Op zondag 21 maart 2010 03:27 schreef remlof het volgende:
Ik ga toch geen aftershave op m'n ballen spritzen
Das ist ja gail undsoots toch?quote:Op zondag 21 maart 2010 03:27 schreef remlof het volgende:
Maar geeft wel lekkere sensatiequote:Op zondag 21 maart 2010 03:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Da's even leuk, maar helpt niet echt tegen de irritatie
quote:Op zondag 21 maart 2010 03:27 schreef remlof het volgende:
Ja z, post eens met je originele accountquote:Op zondag 21 maart 2010 04:18 schreef I.R.Ape het volgende:
Pfrt, matig topicvoetbal. Met een nachtelijk SEX-topic van remlof ook nog eens.
Alle posts uit dit topic behalve onderstaande post verwijderen en kicken naar MED. Wel wachten totdat remlof is gaan slapen, natuurlijk.
[..]
Oh, dit was een TVP trouwens. Ik ben benieuwd naar het antwoord.
Ja meer dan één zelfs. Sorryquote:Op zondag 21 maart 2010 04:21 schreef popolon het volgende:
Zijn er mensen die aan je ballen willen zuigen dan? Het lijkt wat onwaarschijnlijk.
Je moest eens wetenquote:Op zondag 21 maart 2010 04:30 schreef popolon het volgende:
Ik vind het heel fijn voor je hoor.Het lijkt me alleen wat vreemd al die users van een forum. Zitten er ook minder labiele mensen tussen?
Hoi mofje.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |