abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 maart 2010 @ 17:29:50 #76
295984 Demise
I saw you look away
pi_79616302
Er loopt een leraar bij ons op school en die droeg in het begin altijd roze. Roze overhemden, roze broeken, roze stropdassen, er was altijd iets roze. Dat valt op, natuurlijk, maar ik wist niet hoe de beste man heette. Ik noemde hem, tegenover mijn vrienden, dus ook Pinky. Jaar voorbij, wat blijkt, hij is mijn nieuwe leraar aardrijkskunde. Dan is die lange naam (ouderwets, drie lettergrepen), toch net iets moeilijker te onthouden dan 'Pinky', wat ik al een jaar volhield. Na een maand versprak ik me dan ook, ik zag hem lopen en wilde mijn laatste cijfer weten, roep ik dus vrij hard: 'Hallo! Pinky!'
Oeps.

Hij heeft het er nooit meer over gehad en deed alsof hij het niet hoorde, maar ik heb hem sindsdien nooit meer iets roze zien dragen.
"Hell is other people." - Jean-Paul Sartre
"A first sign of the beginning of understanding is the wish to die." - Franz Kafka
"Never memorize what you can look up in books." - Albert Einstein
pi_79616306
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 17:20 schreef spiderweb1 het volgende:
Werk dus op afdeling met jong demeterenden, en we gingen maaltijd serveren.
Aan tafel zat een bewoner, en naast hem zat een voor mij onbekende man. De man zag er onverzorgd uit = kleine pupillen van weinig slaap, hij rook (lees:stinkt) en kleedde zich vreemd voor tijd van het jaar, en toen hij mij zag sprak hij totaal iets onverstanbaars en op een hakkelende manier (ik dacht afasie = taal/spraak gebrek)
Dus ik vroeg beleefd 'Meneer, gaat u weer terug naar uw afdeling (elders in het huis zit een psychiatrie, dus ik dacht = nieuwe man op die afdeling) we gaan hier zo eten?'

Enfin, bleek de man familie te zijn van bewoner ...

"epic fail" zou je hierbij kunnen zeggen no ?
pi_79616387
Mijn dikke vriendin.
pi_79657270
teveel om hier te posten.....
  zaterdag 27 maart 2010 @ 23:32:25 #80
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_79657958
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 17:29 schreef Demise het volgende:
Er loopt een leraar bij ons op school en die droeg in het begin altijd roze. Roze overhemden, roze broeken, roze stropdassen, er was altijd iets roze. Dat valt op, natuurlijk, maar ik wist niet hoe de beste man heette. Ik noemde hem, tegenover mijn vrienden, dus ook Pinky. Jaar voorbij, wat blijkt, hij is mijn nieuwe leraar aardrijkskunde. Dan is die lange naam (ouderwets, drie lettergrepen), toch net iets moeilijker te onthouden dan 'Pinky', wat ik al een jaar volhield. Na een maand versprak ik me dan ook, ik zag hem lopen en wilde mijn laatste cijfer weten, roep ik dus vrij hard: 'Hallo! Pinky!'
Oeps.

Hij heeft het er nooit meer over gehad en deed alsof hij het niet hoorde, maar ik heb hem sindsdien nooit meer iets roze zien dragen.
NARF!
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
  zaterdag 27 maart 2010 @ 23:41:06 #81
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_79658179
Op het moment schaam ik me een beetje voor mijn escapades tijdens de borrel van mijn werk gisterenavond Ik hoop dan ook van harte dat iedereen het maandag weer vergeten is.
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 23:43:40 #82
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_79658257
ik schaam me zeer diep voor BurnaBoy en Dagobert. Twee jonge nerdjes, die het leven al vroeg lieten tijdens een nazi uitje op fok. ik hoop dat hun moedertjes hun gulpen nog kunnen reparen, na het veelvuldig opentrekken om het uithalen van hun lul makkelijker te maken, zodat ze hun jongeheer op elk spelfoutje af kunnen ranselen.

BurnaBoy & Dagobert.. rust in vrede.. you will not be missed
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')