Schitzofrene neigingen ontwikkelenquote:Op maandag 22 maart 2010 04:50 schreef Andromache het volgende:
Ik schaam me ervoor dat ik liever met zijn tweeën ben dan in mijn eentje.
quote:Op maandag 22 maart 2010 04:50 schreef Andromache het volgende:
Ik schaam me ervoor dat ik liever met zijn tweeën ben dan in mijn eentje.
Nee,ze waren naar ons idee te lelijk.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:32 schreef Sneaf het volgende:
[..]
Hij stonkof, hij lachte als een kabouter? of of of, , wacht, vertel maar gewoon
Niet geheel onterecht kan ik je vertellen.quote:Op maandag 22 maart 2010 07:13 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik schaam me er wel eens voor dat ik DnD speel...
Dan mag hetquote:Op maandag 22 maart 2010 09:04 schreef AndersdanJOu het volgende:
[..]
Nee,ze waren naar ons idee te lelijk.
Dat schijnt not done te zijn.quote:
Je vader hier.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:37 schreef WeerEenPassVergeten het volgende:
Dat ik ooit geld heb gestolen van mijn ouders, daarna glashard heb zitten liegen dat het niet zo was - wat ze vervolgens ook geloofden. Het ging niet eens om veel geld (¤20,00 ofzo, had een date en geen geld), maar ik kan me er nog tot op de dag over verbazen dat ik dat als 16-jarige heb gedaan![]()
Heb het verder ook nooit opgebiecht, geld hebben ze wel terug gekregen zonder dat ze het doorhadden xD
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:55 schreef drbanisch het volgende:
[..]
Je vader hier.
Zoon ik schaam mij diep voor je.
Dat ik hier via internet achter moet komen.
Lijkt me niet echt iets om je hard voor te schamen. Het gaat dan weliswaar over je ex, maar fantaseren is ook dan menselijk.quote:Op maandag 22 maart 2010 01:27 schreef Wazeggie het volgende:
Ik schaam me weleens omdat ik soms nog steeds fantaseer over sex met mn ex
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:55 schreef drbanisch het volgende:
[..]
Je vader hier.
Zoon ik schaam mij diep voor je.
Dat ik hier via internet achter moet komen.
Caps uit en vertelquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:30 schreef carla_ het volgende:
DIT KAN IK HIER ECHT NIET GAAN UITLEGEN ZO DIEP ECHT ZO DIEP IS MIJN SCHAAMTE
Ja, vertel! Biechten op het internet is een stuk zinvoller dan in de kerk!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:30 schreef carla_ het volgende:
DIT KAN IK HIER ECHT NIET GAAN UITLEGEN ZO DIEP ECHT ZO DIEP IS MIJN SCHAAMTE
Dan luisteren er mensen pas echt naar jequote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:03 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ja, vertel! Biechten op het internet is een stuk zinvoller dan in de kerk!
en geven nuttige reactiesquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:09 schreef Sneaf het volgende:
[..]
Dan luisteren er mensen pas echt naar je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |