Ook dat.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:08 schreef mazeind het volgende:
Je moet je schamen dat je je schaamt voor een dronken mislukte versierpoging.
Denk niet dat ze sterrenbeelden ooit gaan veranderen inderdaad. Ben hier ook slachtoffer van.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:27 schreef Chinless het volgende:
Voor het feit dat ik nog Maagd ben en dit altijd zal blijven gezien de toekomst.
Moordenaar!quote:Op zondag 21 maart 2010 03:02 schreef drbanisch het volgende:
En waar ik me achteraf voor schaam.
Toen ik mijn ex uit huis heb gedonderd.
Heb ik van 3 hoog de vissenkom met haar lievelings visjes naar beneden gegooid.
Die was ze vergeten.
Die visjes konden er niks aan doen ..
Zeg dan niks.quote:Op zondag 21 maart 2010 02:49 schreef candygirl het volgende:
iets wat ik hier echt niet kan vertellen zo erg is het en wat maar 1 persoon in mijn leven weet terwijl er meerdere personen bij betrokken waren![]()
![]()
Een gangbang met compleet wildvreemden?quote:Op zondag 21 maart 2010 02:49 schreef candygirl het volgende:
iets wat ik hier echt niet kan vertellen zo erg is het en wat maar 1 persoon in mijn leven weet terwijl er meerdere personen bij betrokken waren![]()
![]()
quote:Op zondag 21 maart 2010 10:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Een gangbang met compleet wildvreemden?
Gluiperdquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:17 schreef AndersdanJOu het volgende:
Heb ooit met een nicht van mij 2 dates laten zitten in een eettentje,zijn we stiekem weggegaan.
daar schaam ik me tot de dag van vandaag nog vreselijk voor...
wat was de reden? iets met trouwen?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:24 schreef AndersdanJOu het volgende:
[..]
Vraag me niet wat daar de reden van was![]()
Hij stonkquote:Op zondag 21 maart 2010 22:24 schreef AndersdanJOu het volgende:
[..]
Vraag me niet wat daar de reden van was![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 00:38 schreef misteriks het volgende:
Het feit dat ik in mijn jongste jaren ontelbaar veel potentiele neukertjes (lees op 'n dienblad) heb geignored omdat ik "een fatsoenlijke jongen" was (en nog steeds ben)![]()
zowat m'n hele mannelijke vriendenclub neemt me dat kwalijk/lacht daar nu nog steeds om
Moet je gewoon schijt aan hebben en niet zielig doen!quote:Op maandag 22 maart 2010 01:03 schreef i10TD het volgende:
dat ik niet snugger ben, mensen niet snel begrijp en daarom altijd wordt uitgelachen terwijl ik altijd mn best doe..
its hard not to care, vooral omdat ik altijd wilde dromen had die nu langzaam afbrokkelen door de feiten van de restquote:Op maandag 22 maart 2010 01:05 schreef Underverse het volgende:
[..]
Moet je gewoon schijt aan hebben en niet zielig doen!
Ja, omdat je graag wilt dat mensen je aardig gaan vinden enzovoorts... Laat ik je een ding vertellen... Mensen die elkaar aardig lijken te vinden, haten elkaar achter elkaars rug om...quote:Op maandag 22 maart 2010 01:07 schreef i10TD het volgende:
[..]
its hard not to care, vooral omdat ik altijd wilde dromen had die nu langzaam afbrokkelen door de feiten van de rest
wat is kansloos.. dat ik leuke dromen had of dat ik naar mensen luister zelfs als ik het niet snap..?quote:Op maandag 22 maart 2010 01:10 schreef Underverse het volgende:
[..]
Ja, omdat je graag wilt dat mensen je aardig gaan vinden enzovoorts... Laat ik je een ding vertellen... Mensen die elkaar aardig lijken te vinden, haten elkaar achter elkaars rug om...
Moet ik nog meer uitleggen over het feit dat dit alles kansloos is?
Je weet niet eens of jij de mensen niet snapt, of de mensen jou niet!quote:Op maandag 22 maart 2010 01:17 schreef i10TD het volgende:
[..]
wat is kansloos.. dat ik leuke dromen had of dat ik naar mensen luister zelfs als ik het niet snap..?
i dont get it..quote:Op maandag 22 maart 2010 01:22 schreef Underverse het volgende:
[..]
Je weet niet eens of jij de mensen niet snapt, of de mensen jou niet!
Nou! Je overdrijft een beetje... Oude gedachten kunnen best wel eens lekker zijn!quote:Op maandag 22 maart 2010 01:27 schreef Wazeggie het volgende:
Ik schaam me weleens omdat ik soms nog steeds fantaseer over sex met mn ex
Nou.. Het is iemand waarmee ik een affaire heb gehad tijdens mijn huidige relatie. Ik denk niet dat mijn partner dit echt zou waarderen.quote:Op maandag 22 maart 2010 01:29 schreef Underverse het volgende:
[..]
Nou! Je overdrijft een beetje... Oude gedachten kunnen best wel eens lekker zijn!![]()
Nothing to be shame about!
Ja tuurlijk... Hij houd wel rekening met jou als hij hetzelfde zou doen¿quote:Op maandag 22 maart 2010 01:31 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Nou.. Het is iemand waarmee ik een affaire heb gehad tijdens mijn huidige relatie. Ik denk niet dat mijn partner dit echt zou waarderen.
da's net leukquote:Op maandag 22 maart 2010 01:27 schreef Wazeggie het volgende:
Ik schaam me weleens omdat ik soms nog steeds fantaseer over sex met mn ex
quote:
Als ik me daar al voor ging slapen had ik geen levenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:03 schreef wasbakverkoper het volgende:
TS begint
Dronken met een paar maten in het café nuchtere vrouwen versieren terwijl het al te voorspellen was dat het zou gaan mislukken.![]()
Ik leg het even uit jongens, hij bedoelde eigenlijk te zeggen Als ik me daar al voor ging schamen had ik geen leven.quote:Op maandag 22 maart 2010 02:18 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als ik me daar al voor ging slapen had ik geen leven![]()
Waar schaam ik me wel voor..
In m'n eigen kots rollen
Bedanktquote:Op maandag 22 maart 2010 02:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik leg het even uit jongens, hij bedoelde eigenlijk te zeggen Als ik me daar al voor ging schamen had ik geen leven.
Geen leven, snappen jullie hem?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |