Ook dat.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:08 schreef mazeind het volgende:
Je moet je schamen dat je je schaamt voor een dronken mislukte versierpoging.
Denk niet dat ze sterrenbeelden ooit gaan veranderen inderdaad. Ben hier ook slachtoffer van.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:27 schreef Chinless het volgende:
Voor het feit dat ik nog Maagd ben en dit altijd zal blijven gezien de toekomst.
Moordenaar!quote:Op zondag 21 maart 2010 03:02 schreef drbanisch het volgende:
En waar ik me achteraf voor schaam.
Toen ik mijn ex uit huis heb gedonderd.
Heb ik van 3 hoog de vissenkom met haar lievelings visjes naar beneden gegooid.
Die was ze vergeten.
Die visjes konden er niks aan doen ..
Zeg dan niks.quote:Op zondag 21 maart 2010 02:49 schreef candygirl het volgende:
iets wat ik hier echt niet kan vertellen zo erg is het en wat maar 1 persoon in mijn leven weet terwijl er meerdere personen bij betrokken waren![]()
![]()
Een gangbang met compleet wildvreemden?quote:Op zondag 21 maart 2010 02:49 schreef candygirl het volgende:
iets wat ik hier echt niet kan vertellen zo erg is het en wat maar 1 persoon in mijn leven weet terwijl er meerdere personen bij betrokken waren![]()
![]()
quote:Op zondag 21 maart 2010 10:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Een gangbang met compleet wildvreemden?
Gluiperdquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:17 schreef AndersdanJOu het volgende:
Heb ooit met een nicht van mij 2 dates laten zitten in een eettentje,zijn we stiekem weggegaan.
daar schaam ik me tot de dag van vandaag nog vreselijk voor...
wat was de reden? iets met trouwen?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:24 schreef AndersdanJOu het volgende:
[..]
Vraag me niet wat daar de reden van was![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |