abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80799074
@xBlossomx , hoeveel weeg jij dan als ik vragen mag?
pi_80799115
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:27 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Lekker hypocriet van haar dan.

Ik vind zelf dat zolang men er zelf geen last van heeft of het niet erg vind je er niks aan "moet" laten doen.
Maar waar je misschien wel rekening mee "moet" houden is dat ze nog groter worden als je ooit zwanger geraakt.
Alleen als je borstvoeding geeft worden je borsten groter, als je daarmee stopt worden ze weer kleiner. Het is een fabeltje dat je borsten groter blijven na een zwangerschap.
pi_80799202
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:46 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Alleen als je borstvoeding geeft worden je borsten groter, als je daarmee stopt worden ze weer kleiner. Het is een fabeltje dat je borsten groter blijven na een zwangerschap.
Het kan wel dat ze groter blijven, maar dit hoeft niet zo te zijn inderdaad. Ze worden na de zwangerschap iets kleiner, maar ze kunnen wel groter blijven dan vóór de zwangerschap. Het gebeurt echter ook vaak dat ze zelfs iets kleiner zijn na de zwangerschap dan vóór de zwangerschap. Het verschilt heel erg.
pi_80799263
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:40 schreef purplerose het volgende:
Hormonenvlees anyone?
LOL. Zou kunnen.
  woensdag 28 april 2010 @ 11:51:00 #155
37634 wobbel
Da WoBBeL King
  woensdag 28 april 2010 @ 11:51:32 #156
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_80799314
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:48 schreef xBlossomx het volgende:

[..]

Het kan wel dat ze groter blijven, maar dit hoeft niet zo te zijn inderdaad. Ze worden na de zwangerschap iets kleiner, maar ze kunnen wel groter blijven dan vóór de zwangerschap. Het gebeurt echter ook vaak dat ze zelfs iets kleiner zijn na de zwangerschap dan vóór de zwangerschap. Het verschilt heel erg.
Hou er wel rekening mee dat als je borstvoeding geeft je dan 2 heule grote lege zakken overhoudt Ik denk dat je daarna de boel wel zal willen liften.
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_80799315
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:45 schreef Scorpie het volgende:
@xBlossomx , hoeveel weeg jij dan als ik vragen mag?
Ik weeg nu 83. Woog eerst 91.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 28 april 2010 @ 11:52:05 #158
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_80799345
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:46 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Borsten/borstgroei
Tijdens de zwangerschap groeit het borstweefsel doordat er melkklieren en bloedvaten worden aangemaakt. Hierdoor kunnen de borsten pijnlijk zijn. Bij sommige zwangeren groeien de borsten 1-2 cupmaten, bij andere vrouwen worden de borsten alleen zwaarder. Dit is allebei normaal en zegt niets over de kwaliteit van de voeding na de geboorte van de baby. Het kan voorkomen dat er tijdens de zwangerschap al melk uit de tepels komt, maar meestal komt de voeding pas op gang in het kraambed.
http://www.verloskundigen(...)komende-klachten.htm
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_80799382
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:51 schreef wobbel het volgende:
[ afbeelding ]
Het is echt zo een mannending om altijd overal maar foto's van te willen. Nee, soms zijn foto's niet gewenst. Ik hoef niets te bewijzen.

De vraag is, waarom zou iemand hier over liegen?
  woensdag 28 april 2010 @ 11:53:21 #160
52349 purplerose
pi_80799405
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:49 schreef xBlossomx het volgende:

[..]

LOL. Zou kunnen.
Mijn ma heeft ook geen grote meloenen, ik heb het allemaal geerft van mijn oma's aan beide kanten, die hadden allemaal flinken jopen. Dus wellicht zit het iets verder terug in je familie of het komt door het hormonenvlees
  woensdag 28 april 2010 @ 11:54:26 #161
52349 purplerose
pi_80799448
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:52 schreef xBlossomx het volgende:

[..]

Het is echt zo een mannending om altijd overal maar foto's van te willen. Nee, soms zijn foto's niet gewenst. Ik hoef niets te bewijzen.

De vraag is, waarom zou iemand hier over liegen?
Dit is fok
Er zijn zat mensen die op een forum liegen hoor
pi_80799466
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:51 schreef purplerose het volgende:

[..]

Hou er wel rekening mee dat als je borstvoeding geeft je dan 2 heule grote lege zakken overhoudt Ik denk dat je daarna de boel wel zal willen liften.
Je maakt me bang! Maar ja, waarschijnlijk wel..al hangen de borsten van mijn moeder niet eens zo erg! (Na 6 kinderen)..maar ja zij had überhaupt niet zulke grote borsten. Dat scheelt ook wel weer natuurlijk.
pi_80799471
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:53 schreef purplerose het volgende:

[..]

Mijn ma heeft ook geen grote meloenen, ik heb het allemaal geerft van mijn oma's aan beide kanten, die hadden allemaal flinken jopen. Dus wellicht zit het iets verder terug in je familie of het komt door het hormonenvlees
Jouw jopen
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
pi_80799495
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:54 schreef purplerose het volgende:

[..]

Dit is fok
Er zijn zat mensen die op een forum liegen hoor
Ja, dat is ook weer zo..haha.
pi_80799536
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:52 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Borsten/borstgroei
Tijdens de zwangerschap groeit het borstweefsel doordat er melkklieren en bloedvaten worden aangemaakt. Hierdoor kunnen de borsten pijnlijk zijn. Bij sommige zwangeren groeien de borsten 1-2 cupmaten, bij andere vrouwen worden de borsten alleen zwaarder. Dit is allebei normaal en zegt niets over de kwaliteit van de voeding na de geboorte van de baby. Het kan voorkomen dat er tijdens de zwangerschap al melk uit de tepels komt, maar meestal komt de voeding pas op gang in het kraambed.
http://www.verloskundigen(...)komende-klachten.htm
Je hoeft mij niks te vertellen over borsten en borstvoeding.

Ja, tijdens de zwangerschap gaan je borsten zich natuurlijk voorbereiden op de komst van de baby die gevoed moet worden. Maar stop je met borstvoeding worden je borsten weer kleiner. Ze blijven niet groter.
  woensdag 28 april 2010 @ 11:56:36 #166
52349 purplerose
pi_80799554
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:54 schreef xBlossomx het volgende:

[..]

Je maakt me bang! Maar ja, waarschijnlijk wel..al hangen de borsten van mijn moeder niet eens zo erg! (Na 6 kinderen)..maar ja zij had überhaupt niet zulke grote borsten. Dat scheelt ook wel weer natuurlijk.
Ligt eraan of ze lang borstvoeding heeft gegeven of niet
pi_80799562
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:53 schreef purplerose het volgende:

[..]

Wat is jouw cupmaat en die van je moeder? (Als ik vragen mag)
pi_80799614
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:56 schreef purplerose het volgende:

[..]

Ligt eraan of ze lang borstvoeding heeft gegeven of niet
Dat zou ik niet weten..;o
  woensdag 28 april 2010 @ 11:58:18 #169
52349 purplerose
pi_80799629
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:56 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Je hoeft mij niks te vertellen over borsten en borstvoeding.

Ja, tijdens de zwangerschap gaan je borsten zich natuurlijk voorbereiden op de komst van de baby die gevoed moet worden. Maar stop je met borstvoeding worden je borsten weer kleiner. Ze blijven niet groter.
Gelukkig niet zeg Ik had een familie waarbij de vrouw groeide naar een cup F en die kwam waggelend met dr balonnen naar me toe. Help zei ze zachtjes, de baby kan niet zuigen. Heb haar eerst even de druk laten verkleinen door wat melk uit dr tieten te laten knijpen boven de wasbak.
  woensdag 28 april 2010 @ 11:58:48 #170
52349 purplerose
pi_80799646
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:54 schreef laforest het volgende:

[..]

Jouw jopen
Mijn joopjes zijn liev he
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 28 april 2010 @ 11:59:36 #171
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_80799679
Ik vind dat de borsten van een vrouw in verhouding moeten zijn met haar lichaam.
Dus enorme borsten bij een slanke meid vind ik niet mooi.
Hele kleine borsten bij een dikke meid vind ik persoonlijk ook niet echt mooi.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_80799704
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:58 schreef purplerose het volgende:

[..]

Gelukkig niet zeg Ik had een familie waarbij de vrouw groeide naar een cup F en die kwam waggelend met dr balonnen naar me toe. Help zei ze zachtjes, de baby kan niet zuigen. Heb haar eerst even de druk laten verkleinen door wat melk uit dr tieten te laten knijpen boven de wasbak.
pi_80799705
Ik had een familie waarbij de vrouw.....?
Was ze je tante, nichtje, zus.....?
  woensdag 28 april 2010 @ 12:00:52 #174
52349 purplerose
pi_80799732
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:56 schreef xBlossomx het volgende:

[..]

Wat is jouw cupmaat en die van je moeder? (Als ik vragen mag)
Mijn ma heeft B/C en mijn vroegere maat was H na de operatie een D of E (ligt eraan of ik een padded bh koop of een gewone) Ikzelf dat dus wel erge last van me nek schouders en rug, ik liep ook krom omdat ik me schaamde. Ik kwam van de basisschool met nix en ging naar de middelbare school met een volle C.
pi_80799742
geil is het wel...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')