Bedankt, mooie foto. Aan de slag !quote:Op zondag 21 maart 2010 04:17 schreef Dottey het volgende:
nieuwe battle
[ afbeelding ]
deadline: 15:00 uur
inleveren: PM Dottey
succes
quote:Op zondag 21 maart 2010 11:32 schreef HaJee het volgende:
[..]
HaJee noteert : onmiddelijk de sportschool in !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
ik moet hem ook nog uploadenquote:
Uploaden via imageshack.usquote:Op zondag 21 maart 2010 14:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik moet hem ook nog uploaden![]()
nog 5 minuten hoor..
quote:Op zondag 21 maart 2010 14:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je laat iedereen stressen door je vroegtijdig gebruik van de drums
Ik ga een standdaardbattlepost op de wiki zetten, scheelt een hoop werkquote:Op zondag 21 maart 2010 14:57 schreef Dottey het volgende:
vet veel inzendingen zeg![]()
Hard werken voor mij nu
Moet wel, precies optijdquote:Op zondag 21 maart 2010 15:03 schreef ToT het volgende:
[..]Ik hoop dat-ie er nog in verwerkt wordt!
Zoiets: http://wiki.fok.nl/index.php/Battlepostquote:Op zondag 21 maart 2010 14:58 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Ik ga een standdaardbattlepost op de wiki zetten, scheelt een hoop werk
quote:Op zondag 21 maart 2010 15:04 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Zoiets: http://wiki.fok.nl/index.php/Battlepost
Paddenstoelen zijn blijkbaar populair!quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 15:06 schreef HaJee het volgende:
[..]
Zoveel niet-autistische FOK!kers zijn er niet eens
nummer 9quote:
Beetje moeite doen jongen!quote:Op zondag 21 maart 2010 15:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je hebt een verkeerde link ingestuurd.
http://nl.tinypic.com/r/2m7ix00/5 is geen plaatje
jaa ik had er nog veel meer van willen maken maar toen had ik geen zin meerquote:Op zondag 21 maart 2010 15:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje moeite doen jongen!
[ afbeelding ]
Haha zie het nu ja, precies zelfde plaatjequote:Op zondag 21 maart 2010 15:12 schreef Dottey het volgende:
FYI,
nummer 3 en nummer 5 zijn van verschillende mensen
We hadden het in een eerder topic al es over "Pimp My Toadstool", nooit gedacht dat het er dan zo zou uitzienquote:
Hij's wél ontzettend origineel!quote:Op zondag 21 maart 2010 15:13 schreef Furdinand het volgende:
[..]
jaa ik had er nog veel meer van willen maken maar toen had ik geen zin meer
Ghehe, dus ik had 'm ook met Toad uit Mario kunnen doenquote:Op zondag 21 maart 2010 15:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
We hadden het in een eerder topic al es over "Pimp My Toadstool", nooit gedacht dat het er dan zo zou uitzien
En ook dat bos en die waterval zijn mooi!quote:Op zondag 21 maart 2010 15:14 schreef HaJee het volgende:
Op 13 gestemd. Sprookjesachtig mooi ! Fraai natuurschoon ook
Dat denk ik ook wel jaquote:Op zondag 21 maart 2010 15:14 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Ghehe, dus ik had 'm ook met Toad uit Mario kunnen doenAlleen had men die minder snel begrepen
Jawel, in het begin waren er nog wel es flink wat.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:15 schreef mwaterl het volgende:
Volgens mij nog nooit zoveel inzendingen gehad, of wel?
Topic bijna vol trouwens!
gek dat kabouter wesley nu wel boven tetten gaatquote:Op zondag 21 maart 2010 15:14 schreef HaJee het volgende:
Op 13 gestemd. Sprookjesachtig mooi ! Fraai natuurschoon ook
Het zijn dan ook geen blote tetten eh!quote:Op zondag 21 maart 2010 15:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
gek dat kabouter wesley nu wel boven tetten gaat
quote:Op zondag 21 maart 2010 15:17 schreef HaJee het volgende:
Stem 10 verdorie ! Deze mensen hebben ons land bevrijd !
quote:Op zondag 21 maart 2010 15:19 schreef mwaterl het volgende:
Dottey, wil je straks de battlepost + poll in nieuw topic weer plaatsen?
quote:Op zondag 21 maart 2010 15:21 schreef mwaterl het volgende:
Zullen we een wedstrijdje doen? Ik maak als deze vol is meteen nieuweEn..dan kijken wij de fipo heeft ^^ (behalve ik dan..die grap heb ik al gemaakt
)
quote:Op zondag 21 maart 2010 15:21 schreef mwaterl het volgende:
Zullen we een wedstrijdje doen? Ik maak als deze vol is meteen nieuweEn..dan kijken wij de fipo heeft ^^ (behalve ik dan..die grap heb ik al gemaakt
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |