abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79495161

Dit kun je gewoon niet bekijken zonder een vette grijns op je gezicht!
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  dinsdag 23 maart 2010 @ 17:15:16 #52
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_79497670
tvp
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 23 maart 2010 @ 17:20:26 #53
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_79497897
Het is nog niet op voor vandaag!

Komop, eens lekker door die 345 heen en op naar de 360.
The End Times are wild
pi_79498236
Marc Faber over een unsustainable China.

http://www.belegger.tv/ni(...)ietbubbel_china_(tv)
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_79499898
Oudnieuws, maar ik vind het eigenlijk toch wel erg grappig
quote:
March 22 (Bloomberg) -- The bond market is saying that it’s safer to lend to Warren Buffett than Barack Obama.

Two-year notes sold by the billionaire’s Berkshire Hathaway Inc. in February yield 3.5 basis points less than Treasuries of similar maturity, according to data compiled by Bloomberg. Procter & Gamble Co., Johnson & Johnson and Lowe’s Cos. debt also traded at lower yields in recent weeks, a situation former Lehman Brothers Holdings Inc. chief fixed-income strategist Jack Malvey calls an “exceedingly rare” event in the history of the bond market.
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601087&sid=ayK1N3ffXarY

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 maart 2010 @ 20:32:51 #56
862 Arcee
Look closer
pi_79505945
WS heeft er zin in. Dow en S&P op nieuwe highs.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_79508388
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 20:32 schreef Arcee het volgende:
WS heeft er zin in. Dow en S&P op nieuwe highs.
Jammer dat we niet de 1175 hebben bereikt voor S&P. Terwijl dat volgens technische analyse wel deze week had moeten gebeuren
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 maart 2010 @ 21:29:13 #58
862 Arcee
Look closer
pi_79508727
Nieuwe highs Wall Street:

Dow: 10,893.89
S&P: 1,174.72
Nasdaq: 2,416.51
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_79508828
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:23 schreef deenigeechteTS het volgende:

[..]

Jammer dat we niet de 1175 hebben bereikt voor S&P. Terwijl dat volgens technische analyse wel deze week had moeten gebeuren
Pardon?

"had moeten gebeuren"

echt, dat is toch wel zo'n 'gevaarlijke' instelling. Leer het af!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 maart 2010 @ 21:32:23 #60
862 Arcee
Look closer
pi_79508865
Inderdaad, technische analyses slaan nergens op.
pi_79509118
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:32 schreef Arcee het volgende:
Inderdaad, technische analyses slaan nergens op.
Die discussie wil ik niet voeren.

Geen enkele succesvolle trader zal zeggen "had moeten gebeuren". Ik hoop dat deenigeechte TS aan het begin van z'n handelscarriere (voor hoelang die ook moge duren) al op z'n bek hiermee gaat zodat het niet zoveel schade aanricht. En hij met een wijze les zich verder kan ontwikkelen
  dinsdag 23 maart 2010 @ 21:49:51 #62
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_79509790
Zo, die DOW peert hem even omhoog zeg!
The End Times are wild
pi_79514923
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:49 schreef LXIV het volgende:
Zo, die DOW peert hem even omhoog zeg!
Das maar goed ook Ik zit keihard long voor morgen ochtend.

Ik zal komende dagen en weken vol knallen met de CFDs. Ik zal mijn broker account moeten sluiten over een poosje omdat ik 'echt' aan het werk ga en dan mag ik niet meer een CFD account hebben voor eigen gebruik. (en alleen in aandelen investeren die niet onderzocht worden door het bedrijf). Wel als voordeel dat ik mijn eigen leverage mag kiezen straks en het kapitaal een nulletje of 2 extra is. Ik zie de krantenkoppen al voor me, junior trader helpt prop. firm om zeep binnen 1 uur.

Komende weken dus nog even alles uit de kast halen met CFD's
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_79515158
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 23:35 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Das maar goed ook Ik zit keihard long voor morgen ochtend.

Ik zal komende dagen en weken vol knallen met de CFDs. Ik zal mijn broker account moeten sluiten over een poosje omdat ik 'echt' aan het werk ga en dan mag ik niet meer een CFD account hebben voor eigen gebruik. (en alleen in aandelen investeren die niet onderzocht worden door het bedrijf). Wel als voordeel dat ik mijn eigen leverage mag kiezen straks en het kapitaal een nulletje of 2 extra is. Ik zie de krantenkoppen al voor me, junior trader helpt prop. firm om zeep binnen 1 uur.

Komende weken dus nog even alles uit de kast halen met CFD's
Heb je een job?

Gefeliciteerd, echt of summer intern?
pi_79515305
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 23:41 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Heb je een job?

Gefeliciteerd, echt of summer intern?
Het is ten tijde van de zomer periode (bijna 5 maand) maar is geen intern positie maar gewoon de full time job. Het hele stage/cursus/leer proces hoef ik (gelukkig) niet te volgen dus kan ik direct beginnen. Sinds ik in elke asset categorie al getrade heb kon ik enigszins kiezen. Futures dus. En als het even kan tijdens het volgende schooljaar het werk combineren.

Maar direct eigen verantwoordelijkheid. En keus voor leverage die je wilt toepassen. Gooi daar meer kapitaal bij en het wordt een interessante periode
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_79515484
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 23:46 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Het is ten tijde van de zomer periode (bijna 5 maand) maar is geen intern positie maar gewoon de full time job. Het hele stage/cursus/leer proces hoef ik (gelukkig) niet te volgen dus kan ik direct beginnen. Sinds ik in elke asset categorie al getrade heb kon ik enigszins kiezen. Futures dus. En als het even kan tijdens het volgende schooljaar het werk combineren.

Maar direct eigen verantwoordelijkheid. En keus voor leverage die je wilt toepassen. Gooi daar meer kapitaal bij en het wordt een interessante periode
Nice
pi_79518784
tvp
  woensdag 24 maart 2010 @ 09:33:18 #68
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_79520449
Aegon op de 5
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  woensdag 24 maart 2010 @ 09:35:03 #69
78918 SeLang
Black swans matter
pi_79520492
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 23:46 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

En op basis van wat ga je dan traden? Eén of andere geheime strategie van de zaak? Of eigen strategieen?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_79523340
quote:
Japans parlement akkoord met recordbegroting

TOKIO (AFN) - Het Japanse parlement heeft woensdag ingestemd met een recordbudget van omgerekend 738 miljard euro voor het komende fiscale jaar dat op 1 april begint. Bijna de helft daarvan moet worden opgehaald met de uitgifte van obligatieleningen.

Volgens premier Yukio Hatoyama zijn er momenteel geen stimulerende maatregelen nodig omdat de kans op een zogeheten double dip, twee kort op elkaar volgende perioden van recessie, steeds verder afneemt.

Ook wil de overheid de uitgaven zoveel mogelijk beperken omdat de staatsschuld van Japan al twee keer zo hoog is als het bruto binnenlands product. Desondanks wil de regering over voldoende middelen beschikken om in te kunnen grijpen indien nodig. Een van de grootste gevaren voor de economie is de hoge werkloosheid.
Er zijn dus, aldus premie Yukio Hatoyama, geen stimuleringen meer nodig. Maar men dient wel een recordbegroting in waarvan de helft moet komen van leningen. Japan default komt eraan.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 maart 2010 @ 11:11:16 #71
862 Arcee
Look closer
pi_79523986
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:33 schreef AQuila360 het volgende:
Aegon op de 5
Nu niet meer, de AEX schoot net 2 punten onderuit.
pi_79524279
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 10:56 schreef piepeloi55 het volgende:

Japans parlement akkoord met recordbegroting

TOKIO (AFN) - Het Japanse parlement heeft woensdag ingestemd met een recordbudget van omgerekend 738 miljard euro voor het komende fiscale jaar dat op 1 april begint. Bijna de helft daarvan moet worden opgehaald met de uitgifte van obligatieleningen.

Volgens premier Yukio Hatoyama zijn er momenteel geen stimulerende maatregelen nodig omdat de kans op een zogeheten double dip, twee kort op elkaar volgende perioden van recessie, steeds verder afneemt.

Ook wil de overheid de uitgaven zoveel mogelijk beperken omdat de staatsschuld van Japan al twee keer zo hoog is als het bruto binnenlands product. Desondanks wil de regering over voldoende middelen beschikken om in te kunnen grijpen indien nodig. Een van de grootste gevaren voor de economie is de hoge werkloosheid.
[..]

Er zijn dus, aldus premie Yukio Hatoyama, geen stimuleringen meer nodig. Maar men dient wel een recordbegroting in waarvan de helft moet komen van leningen. Japan default komt eraan.
Idd, dit is een Orwelliaans bericht dat stijf staat van de DoubleTalk
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  woensdag 24 maart 2010 @ 11:46:37 #73
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_79525415
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:11 schreef Arcee het volgende:

[..]

Nu niet meer, de AEX schoot net 2 punten onderuit.
Zie het
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_79526207
quote:
Fitch verlaagt kredietwaardigheid Portugal
Britse kredietbeoordelaar Fitch heeft de kredietwaardigheid van Portugal lager ingeschaald. Wel acht Fitch het onwaarschijnlijk dat het Zuid-Europese land evenals Griekenland in een liquiditeitscrisis belandt.
direct gevolgd door:
quote:
Brussel roept lidstaten op om te bezuinigen
De Europese Commissie wil dat de Europese lidstaten nu echt snel hun begrotingstekort onder de toegestane limiet van 3 procent van het bruto binnenlands product brengen.

Luxemburg
Van de tien landen waarvan het dagelijks bestuur van de EU de begrotingsplannen heeft beoordeeld, voldeden vorig jaar alleen Luxemburg en Denemarken aan de norm. De rest - Tsjechië, Hongarije, Litouwen, Letland, Malta, Polen, Roemenië en Slovenië - moet flinke besparingen doorvoeren.

Te hoog
Vorige week kregen Nederland en een aantal andere landen te horen dat hun tekort te hoog is. Dat van Nederland bedroeg vorig jaar 4,9 procent en loopt volgens Brussel dit jaar op naar 6,1 procent. Nederland moet in 2013 weer onder de 3 procent zitten van de Europese Commissie.

Kredietcrisis
De tekorten van de EU-landen zijn fors opgelopen doordat zij veel geld hebben uitgeven om de economie op te peppen na de kredietcrisis.
De drang (van de markt) om (gedwongen) te bezuinigen word steeds groter...

[ Bericht 0% gewijzigd door piepeloi55 op 24-03-2010 12:15:55 ]
pi_79528285
Oh, Fitch en geloofwaardigheid! Beetje Portugal verlagen terwijl dat al lang fundamenteel niet meer op AA stond Echt al die credit rating agencies . Net of na vandaag opeens Portugal minder waard is. Ik snap ook wel dat dat niet zo is maar de lag is zo enorm groot. Zelfde geld voor de UK. Net of die nu nog een AAA rating hebben
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:35 schreef SeLang het volgende:

[..]

En op basis van wat ga je dan traden? Eén of andere geheime strategie van de zaak? Of eigen strategieen?
Beide. Eigen inbreng is mogelijk. Iets van de zaak gebruik is ook een mogelijkheid of samenwerken aan een nieuw iets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')