quote:Justitie wist niets van foto ‘skelet Holloway’
19 Maart, 2010, 14:24 (GMT -04:00)
ORANJESTAD — Het Openbaar Ministerie (OM) wist niets van een onderwaterfoto waarop volgens een Amerikaans stel menselijke resten te zien zijn, die mogelijk van Natalee Holloway zijn. Ze maakten de foto al in oktober vorig jaar, tijdens een duikvakantie op Aruba. Het stel heeft de foto naar de FBI gestuurd. Toen ze niets hoorden, stapten de Amerikanen John en Patti Muldowney naar de media.
Woordvoerder Ann Angela zegt dat het nieuws voor het OM als een verrassing kwam. Justitie heeft direct contact opgenomen met de FBI, maar heeft nog geen formele bevestiging gekregen dat de Amerikaanse onderzoekdienst de foto inderdaad heeft. Een telefoontje van Amigoe naar de Amerikaanse onderzoeksdienst vanmorgen leverde niets op. De politie en de FBI hebben tegenover Amerikaanse media verklaard dat zij niet weten van het bestaan van de foto. Het Arubaanse OM wil de foto graag in haar bezit krijgen. “We benadrukken dat de informatie wel degelijk serieus wordt genomen. We nemen iedere tip serieus. Als deze mensen goede informatie kunnen geven en de locatie kunnen aangeven, dan gaan we duiken. De afspraak is dan dat wij de dingen naar boven halen en naar het Nederlands Forensisch Instituut in Den Haag sturen voor onderzoek”, aldus Angela. Justitie wil nu eerst gaan kijken of de foto inderdaad aanleiding is voor een zoekactie. De afbeelding is namelijk heel vaag.
Joran van der Sloot, die op dit moment op Aruba is, verklaarde onlangs overigens dat hij Natalee in de Bubali-plas heeft gedumpt nadat ze van het balkon was gevallen. Deze ‘bekentenis’ deed hij aan de Nederlandse televisiemaker Terror Jaap. Nederlandse media melden vandaag dat Jaap is opgelicht door Joran. Hij zou Joran geld hebben geleend voor een coffeeshop.
Leg eens uit.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:38 schreef BereNDD het volgende:
Ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:38 schreef BereNDD het volgende:
Ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn
quote:
Lijkt totaal nietquote:
Ik lachtequote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:51 schreef Hiya het volgende:
Klik op de link die in de OP staat. Damn als dat vage skelet-achtige reliëf op de bodem Natalie moet zijn dan heeft ze wel een DIK waterhoofd gekregen.
(Haha wat een leuk grapje: verdronken - waterhoofd haha)
Om Natalee's lichaam onder water te vindenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:55 schreef Salvad0R het volgende:
is gewoon hype.
Waarom dat nou weer.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:36 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
In deze, ben ik geneigd de FBI te geloven.
Ze hebben niet echt een reden om te liegen, en die fotografen wel, die hopen er een slaatje uit te slaan. De natalee holloway industrie is miljoenen dollars waard.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik denk dat sinds 9/11 de FBI redelijk aan geloofwaardigheid heeft ingeboet, dus waarom geloof jij de FBI?
Omdat dit verhaal bol staat van de politieke implicaties: foKKKs wil Aruba en Nederland afschilderen als wetteloze oorden waar onschuldige blonde meiskes bruut afgeslacht worden. We hebben van mijn belastinggeld 3 fucking F-16's daar laten rondvliegen, duizenden ambtenaren moesten in hun eigen tijd het eiland lopen afzoeken, en dat alles voor een misselijke dronken doos. Dat is ERG politiek.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En welk 'skelet Holloway'? Beetje insinuerend. Er is een vage foto, waarop misschien een skelet te zien is (in de wateren rond een ex-slavernij-eiland, in een gebied waar het wemelt van smokkelaars en dat al eeuwen lang) en dat is meteen Holloway?
Oh, en waarom staat dit in vredesnaam in POLitiek?
En TOCH is dat grappig!!!quote:
Google maar naar "face on Mars" was ook optisch bedrogquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:58 schreef larry_flynt het volgende:
Mmm vind het geen skelet, meer een stel stenen. Meer dat mensen een skelet erin willen zien..
iddquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:36 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Vooral die laatste zin is humor.
Ik kan hier met de beste wil van de wereld geen lichaam op ontdekken.quote:
minder grappig, maar okquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik kan hier met de beste wil van de wereld geen lichaam op ontdekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |