abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79382887
quote:
Justitie wist niets van foto ‘skelet Holloway’
19 Maart, 2010, 14:24 (GMT -04:00)

ORANJESTAD — Het Openbaar Ministerie (OM) wist niets van een onderwaterfoto waarop volgens een Amerikaans stel menselijke resten te zien zijn, die mogelijk van Natalee Holloway zijn. Ze maakten de foto al in oktober vorig jaar, tijdens een duikvakantie op Aruba. Het stel heeft de foto naar de FBI gestuurd. Toen ze niets hoorden, stapten de Amerikanen John en Patti Muldowney naar de media.

Woordvoerder Ann Angela zegt dat het nieuws voor het OM als een verrassing kwam. Justitie heeft direct contact opgenomen met de FBI, maar heeft nog geen formele bevestiging gekregen dat de Amerikaanse onderzoekdienst de foto inderdaad heeft. Een telefoontje van Amigoe naar de Amerikaanse onderzoeksdienst vanmorgen leverde niets op. De politie en de FBI hebben tegenover Amerikaanse media verklaard dat zij niet weten van het bestaan van de foto. Het Arubaanse OM wil de foto graag in haar bezit krijgen. “We benadrukken dat de informatie wel degelijk serieus wordt genomen. We nemen iedere tip serieus. Als deze mensen goede informatie kunnen geven en de locatie kunnen aangeven, dan gaan we duiken. De afspraak is dan dat wij de dingen naar boven halen en naar het Nederlands Forensisch Instituut in Den Haag sturen voor onderzoek”, aldus Angela. Justitie wil nu eerst gaan kijken of de foto inderdaad aanleiding is voor een zoekactie. De afbeelding is namelijk heel vaag.
Joran van der Sloot, die op dit moment op Aruba is, verklaarde onlangs overigens dat hij Natalee in de Bubali-plas heeft gedumpt nadat ze van het balkon was gevallen. Deze ‘bekentenis’ deed hij aan de Nederlandse televisiemaker Terror Jaap. Nederlandse media melden vandaag dat Jaap is opgelicht door Joran. Hij zou Joran geld hebben geleend voor een coffeeshop.

Vooral die laatste zin is humor.

Maar alléé, iemand liegt hier:
de FBI kent de foto niet, maar de familie/fotografen beweren dat ze er WEL van weten. In deze, ben ik geneigd de FBI te geloven.

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 19:37:34 #2
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_79382945
Ik denk dat sinds 9/11 de FBI redelijk aan geloofwaardigheid heeft ingeboet, dus waarom geloof jij de FBI?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_79382969
Ik zie geen fuck op die foto .
  zaterdag 20 maart 2010 @ 19:38:11 #4
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_79382981
Ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
  zaterdag 20 maart 2010 @ 19:39:30 #5
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_79383033
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 19:38 schreef BereNDD het volgende:
Leg eens uit.
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
  zaterdag 20 maart 2010 @ 19:40:17 #6
66444 Lord_Vetinari
pi_79383072
En welk 'skelet Holloway'? Beetje insinuerend. Er is een vage foto, waarop misschien een skelet te zien is (in de wateren rond een ex-slavernij-eiland, in een gebied waar het wemelt van smokkelaars en dat al eeuwen lang) en dat is meteen Holloway?

Oh, en waarom staat dit in vredesnaam in POLitiek?
pi_79383107
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 19:38 schreef BereNDD het volgende:
Ze drijft tussen de Snorkels?
  zaterdag 20 maart 2010 @ 19:41:13 #8
66444 Lord_Vetinari
pi_79383108
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 19:39 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Leg eens uit.
pi_79383120
Iemand de foto?
pi_79383443
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 19:41 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand de foto?
  zaterdag 20 maart 2010 @ 19:50:48 #11
247161 ikke043
pi_79383525
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lijkt totaal niet
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_79383540
Klik op de link die in de OP staat. Damn als dat vage skelet-achtige reliëf op de bodem Natalie moet zijn dan heeft ze wel een DIK waterhoofd gekregen.

(Haha wat een leuk grapje: verdronken - waterhoofd haha)
pi_79383729
is gewoon hype.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 19:56:46 #14
247161 ikke043
pi_79383770
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 19:51 schreef Hiya het volgende:
Klik op de link die in de OP staat. Damn als dat vage skelet-achtige reliëf op de bodem Natalie moet zijn dan heeft ze wel een DIK waterhoofd gekregen.

(Haha wat een leuk grapje: verdronken - waterhoofd haha)
Ik lachte
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
  zaterdag 20 maart 2010 @ 19:57:27 #15
247161 ikke043
pi_79383798
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 19:55 schreef Salvad0R het volgende:
is gewoon hype.
Om Natalee's lichaam onder water te vinden
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_79383820
Mmm vind het geen skelet, meer een stel stenen. Meer dat mensen een skelet erin willen zien..
  zaterdag 20 maart 2010 @ 20:04:13 #17
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_79384064
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 19:36 schreef BogardeRules het volgende:

[..]
In deze, ben ik geneigd de FBI te geloven.
Waarom dat nou weer.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zaterdag 20 maart 2010 @ 20:14:06 #18
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_79384433
quote:

[..]

[ afbeelding ]
dat zijn gewoon een paar stenen.

Mensen met hun 15 minutes of fame
pi_79385774
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 19:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik denk dat sinds 9/11 de FBI redelijk aan geloofwaardigheid heeft ingeboet, dus waarom geloof jij de FBI?
Ze hebben niet echt een reden om te liegen, en die fotografen wel, die hopen er een slaatje uit te slaan. De natalee holloway industrie is miljoenen dollars waard.

En sinds 9/11 ... och ze werden toen door een ontzettend incompetente president verneukt. Sinds Obama hebben ze al twee keer een terroristen gepakt door ...... marteling? Neuh, gewoon ordinair speur- en detective werk!!!

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
pi_79385936
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 19:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En welk 'skelet Holloway'? Beetje insinuerend. Er is een vage foto, waarop misschien een skelet te zien is (in de wateren rond een ex-slavernij-eiland, in een gebied waar het wemelt van smokkelaars en dat al eeuwen lang) en dat is meteen Holloway?

Oh, en waarom staat dit in vredesnaam in POLitiek?
Omdat dit verhaal bol staat van de politieke implicaties: foKKKs wil Aruba en Nederland afschilderen als wetteloze oorden waar onschuldige blonde meiskes bruut afgeslacht worden. We hebben van mijn belastinggeld 3 fucking F-16's daar laten rondvliegen, duizenden ambtenaren moesten in hun eigen tijd het eiland lopen afzoeken, en dat alles voor een misselijke dronken doos. Dat is ERG politiek.
Verder meten die kut amerikanen wel met twee maten, want Katja Leendertz is nog steeds niet terug.
Ze kunnen gewoon hier komen en Nederlandse staatsburgers naar believen kidnapppen. Mooi land, toch?

pi_79385959
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 19:50 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Lijkt totaal niet
[ afbeelding ]
En TOCH is dat grappig!!!

pi_79386007
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 19:58 schreef larry_flynt het volgende:
Mmm vind het geen skelet, meer een stel stenen. Meer dat mensen een skelet erin willen zien..
Google maar naar "face on Mars" was ook optisch bedrog

Enfin, DNA onderzoek zal snel uitsluitsel brengen.
En dat is niet eens nodig om vast te stellen of het een man of een vrouw is.

pi_79386152
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 19:36 schreef BogardeRules het volgende:

[..]

Vooral die laatste zin is humor.

idd
5caring motherfuckers like stephen king flicks
pi_79386219
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ik kan hier met de beste wil van de wereld geen lichaam op ontdekken.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_79390236
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 21:08 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik kan hier met de beste wil van de wereld geen lichaam op ontdekken.
minder grappig, maar ok

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')