Ik heb helemaal geen auto!quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heb jij een beetje lekkere koplampen? Als in knallers?
Ja, nu krijgen we het dilemma of wij dat geloven. En wat is de definitie van lekker etc.quote:
Ja, maar de laptop maar naast het bord gezetquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Greys zit lekker kip uit de oven te eten.
Het is ook wel redelijk zorgwekkend dat jij afgelopen 3 topics iedere keer om haar vraagtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:08 schreef Dirkh het volgende:
Twee topics zonder tombolafan... zorgwekkend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kippenborstjes? Zeg je dat nu werkelijk?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Greys zit lekker kip uit de oven te eten.
Mensen met op's en zo, en met tieten.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar de laptop maar naast het bord gezet![]()
En Piscesquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:08 schreef Dirkh het volgende:
Twee topics zonder tombolafan... zorgwekkend
Mhihihihi. Wie van jullie twee had ze nou ook al weer per ongeluk gevoeld?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon echt prima tieten.
Echt.
Ik zei kip.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kippenborstjes? Zeg je dat nu werkelijk?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is ook wel redelijk zorgwekkend dat jij afgelopen 3 topics iedere keer om haar vraagt
Hey, tombolafan is mijn ding, als in volledig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en verder, ze leest niet meer mee.Dat zegt ik, duidelijkheid.
Ja iddquote:
Ik.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mhihihihi. Wie van jullie twee had ze nou ook al weer per ongeluk gevoeld?
Ik niet, tenminste niet dat ik me kan herinneren. En als dat zo zijn zijn, dan zou het niet per ongeluk gebeuren.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihihi, dat was grappig jaquote:
Had je de laptop eerst op bord?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar de laptop maar naast het bord gezet![]()
Oh nou als je dat toch niet meer weet dan wil ik het volgende keer wel even doen. Dan weet je iig zeker dat we ze alletwee 'per ongeluk' hebben gevoeld.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het het anthem was voor het WK
Tombola is idd niet online geweestquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, ik begreep er al niks van toen ik het hoorde gister, klinkt ook niet commercieel genoeg en normaal is het ook bijna altijd een bekende artiest. Duidelijk nu
Heb je daar ook echt een lijstje cq planning voor? Wie wat wanneer doet?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:13 schreef Ml-etje het volgende:
Pff was nog in het vorige topic![]()
Ll wij kijken nu rtl4 en zo meteen kinderen geen bezwaar
Dirkh, balen zeg!! Kon je dat er niet meer uitscheppen? en mijn Mr doet het volgende
- toilet 1x in de week
- bed om de 2 weken
- soms een doekje over het keukenblad
- was soms ophangen
- was soms in het machine stoppen
- vaatwasser
Ow enne stofzuiger als hij weer eens een boor in muur heeft geragd
Duidelijk zo?
Mag zij ook eens een dagje vrij hebben?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tombola is idd niet online geweest
Nou, ik was het even vergeten omdat het toch al weer een maand geleden is. En ik een paar wodkaatjes op hadquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nou als je dat toch niet meer weet dan wil ik het volgende keer wel even doen. Dan weet je iig zeker dat we ze alletwee 'per ongeluk' hebben gevoeld.
En Pisces post wel vandaag, alleen niet hier
[..]
[..]
Tombola is idd niet online geweest
Jij hebt dr weggejaagd toen je zo moeilijk zat te doen over die foto'squote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:14 schreef Greys het volgende:
Ja Ll, dat had ik gezien dat ze daar postte ja, ik postte daar ook
Maar ik mis haar HIER!
Llquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij hebt dr weggejaagd toen je zo moeilijk zat te doen over die foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....![]()
Oh.. dat is alles?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:13 schreef Ml-etje het volgende:
Pff was nog in het vorige topic![]()
Ll wij kijken nu rtl4 en zo meteen kinderen geen bezwaar
Dirkh, balen zeg!! Kon je dat er niet meer uitscheppen? en mijn Mr doet het volgende
- toilet 1x in de week
- bed om de 2 weken
- soms een doekje over het keukenblad
- was soms ophangen
- was soms in het machine stoppen
- vaatwasser
Ow enne stofzuiger als hij weer eens een boor in muur heeft geragd
Duidelijk zo?
Ik ga bijna dagelijks naar het toilet.
7 keer per week naar bed
Doekje over keukenblad als ik er iemand op heb gezet
Was soms in wasmand gooien
Was soms uit wasmand halen
Was soms aan de kant schoppen en roepen: He, gaat die troep nog opgeruimd worden?
Vaat maken
Stofzuigen.. ja, dat doe ik ook als er mannenwerk aan te pas is gekomen.
[/stoerdoen]
Ik vergeet even dat ik ook mijn overhemden strijk.![]()
Ben jij belazerdquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je daar ook echt een lijstje cq planning voor? Wie wat wanneer doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Lol.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh.. dat is alles?
Ik ga bijna dagelijks naar het toilet.
7 keer per week naar bed
Doekje over keukenblad als ik er iemand op heb gezet
Was soms in wasmand gooien
Was soms uit wasmand halen
Was soms aan de kant schoppen en roepen: He, gaat die troep nog opgeruimd worden?
Vaat maken
Stofzuigen.. ja, dat doe ik ook als er mannenwerk aan te pas is gekomen.
[/stoerdoen]
Ik vergeet even dat ik ook mijn overhemden strijk.![]()
![]()
Trouwen?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:17 schreef Dirkh het volgende:
Ik vergeet even dat ik ook mijn overhemden strijk.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Stoer hoorquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:17 schreef Dirkh het volgende:
[/stoerdoen]
Ik vergeet even dat ik ook mijn overhemden strijk.
Strijkendat hoef ik hier niet aan hem over te laten
heeft ie een paar keer gedaan toen mijn arm in het gips zat. Was geen succes
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
*frituur is klaar
Don't make fun of my Peggy schemaquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je daar ook echt een lijstje cq planning voor? Wie wat wanneer doet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt er aan.
Heb je nog handtekeningen van haar nodig?
ja, maar dat zal het probleem niet zijn.
![]()
Srsly?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:21 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm ik heb Ml-etjes d'r ding gedaan en toen zei ik dat ik d'r heb weggejaagdIT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Hier staat er voetbal op
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Welnee, eentje er in, betekent eentje er uit. Niet dat geouwehoer.quote:
Paddo is overigens wel heel erg aardig tegen me. (zorgen maakt en messen tellen gaat)![]()
Lange nacht voor de boeg?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:29 schreef JJH het volgende:
Ik zal eens even gaan opfrissen enzo. Ik geloof dat ik om 20:00 de weg op mag.
![]()
Gelukkig welquote:
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Haal je d'r dan ook weer even terug?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:21 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm ik heb Ml-etjes d'r ding gedaan en toen zei ik dat ik d'r heb weggejaagd
Welke smaak?quote:
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
http://www.tvgids.nl/artikel/34568/Graven_met_Jim_Caviezel/
The Count of Monte Christo komt om acht uur op tv
Met:
Alleen jammer dat ie er in die film zo uit ziet![]()
*wappert JJH wat frisse lucht toe*quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:29 schreef JJH het volgende:
Ik zal eens even gaan opfrissen enzo. Ik geloof dat ik om 20:00 de weg op mag.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Ff afwachten, kan me niet voorstellen dat ze daar om weg isquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Haal je d'r dan ook weer even terug?
En ze heeft ook alleen ff vanochtend gepost, meer niet.
Dus wellicht heeft ze ook een leven![]()
Okidokiquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ff afwachten, kan me niet voorstellen dat ze daar om weg isEn ze heeft ook alleen ff vanochtend gepost, meer niet.
Dus wellicht heeft ze ook een leven
quote:grmmppff mijn boodschappengeld was deze week nogal op
dus geen ijs
Ze mot wel terug.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ff afwachten, kan me niet voorstellen dat ze daar om weg isEn ze heeft ook alleen ff vanochtend gepost, meer niet.
![]()
Een leven?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Maar ik denk ook niet dat ze daarom weg is hoor, ze heeft daarna nog gepost
Overhemd gestreken. Nou ja, soort van dan
. Nu even douchen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik heb nog de ingredienten om een appel crumble te maken. Morgen maar even doen
Ik heb nog over, dus... (uitnodig)quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
grmmppff mijn boodschappengeld was deze week nogal op
dus geen ijs
![]()
Ook de kieren en gaten spoelen he.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
. Nu even douchen.
![]()
Nice. Maar New York Super Fudge Chunk vind ik beter, net als Chunky Monkey.quote:
Waarvan ik allebei 'toevallig' nog een pint in de vriezer heb zitten.Choices, choices.....
Daar geloof ik niks van, jij viespeuk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Wij hebben een buurt AH en die bepaalt zelf wel even waar ik zin in heb. Dus de keuze is zeg maar beperkt tot wat over is.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nice. Maar New York Super Fudge Chunk vind ik beter, net als Chunky Monkey.
Waarvan ik allebei 'toevallig' nog een pint in de vriezer heb zitten.Choices, choices.....
![]()
Liefquote:maar zit al in mijn duster met drijfnat haar.
Ik weet niet of je hier nog terug komt zo, jij sopperella, maar veel plezier vanavond!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
. Nu even douchen.
Nou, ik bedoelde wel hetzelfde, maar toen ik op invoeren klikte dacht.. neh.. niet doen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van, jij viespeuk.
![]()
En dat vind ik jammer omdat...?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Liefmaar zit al in mijn duster met drijfnat haar.
![]()
Damn.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wij hebben een buurt AH en die bepaalt zelf wel even waar ik zin in heb. Dus de keuze is zeg maar beperkt tot wat over is.Ik wacht altijd met smart tot ze weer in de bonus zijn.
Dan is er vaak meer keuze. Phish Food.![]()
![]()
![]()
Kokkiequote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb nog de ingredienten om een appel crumble te maken. Morgen maar even doen
goed bezig
Oh die had ik wel gezien, is dat wat?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Damn.Ik wacht altijd met smart tot ze weer in de bonus zijn.
Dan is er vaak meer keuze. Phish Food.![]()
![]()
![]()
![]()
Have fun hé vanavond!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
. Nu even douchen.
Tot ergens morgenochtend vroeg.quote:quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
. Nu even douchen.
En dat is zó makkelijk.
![]()
![]()
Phish Food, dat klinkt heel ranzig![]()
Cookie DoughStrawberry Cheesecake
Keine ahnung (*kinderen geen bezwaar kijkt met veel Duits)quote:Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Ja hé vis ijs ofzoquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:44 schreef Goodbye het volgende:
Phish Food, dat klinkt heel ranzig![]()
Cookie DoughStrawberry Cheesecake
Wij hebben de kleine versie van de AH-sje hier in de buurtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:44 schreef Loveless85 het volgende:
Bij de AH XL hebben ze toch wel alle soorten?
![]()
Heerlijk!quote:Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Ja, die vind ik lekker ja!quote:![]()
Je hebt ook zo'n mona puddinkje met die smaak, die vind ik ook al zo lekker![]()
Lag die bij je buurt AH!?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh die had ik wel gezien, is dat wat?![]()
Die is zooo lekker! Chocolade ijs, royale marshmallow slierten en chocolade visjes. Njam!
Ik had nog een zorgvuldig bewaarde pot. Maar toen ik hem ging opeten (hele dag op verheugd) was hij over de datum en niet lekker meer.
Ja, zo klinkt het welquote:Vertel eens Cat, wat zit er in?
Macadamia ijs van Australian is ook echt![]()
![]()
![]()
![]()
Precies, ik ook niet...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Keine ahnung (*kinderen geen bezwaar kijkt met veel Duits)
fuck you verry much![]()
![]()
Is die dochter al moeder?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Keine ahnung (*kinderen geen bezwaar kijkt met veel Duits)
Vroeger keek ik het nog wel eens.![]()
En what about Cherry Garcia! Ook nauwelijks te krijgen, ook heerlijk.quote:
Kersen ijs met hele kersen erin (die ietsje zuur zijn) en grote brokken chocolaaaaa.
Nee op de BJ site toen ik ging kiezen voordat het gekocht werd.quote:Slierten? Ik ga wel in een jacuzzi zitten.quote:Die is zooo lekker! Chocolade ijs, royale marshmallow slierten en chocolade visjes. Njam!
Ik had nog een zorgvuldig bewaarde pot. Maar toen ik hem ging opeten (hele dag op verheugd) was hij over de datum en niet lekker meer.
![]()
*wijst naar boven*quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, zo klinkt het welVertel eens Cat, wat zit er in?
Het is dat ik weet waar je het over hebtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Precies, ik ook niet...
fuck you verry much![]()
Jep en de inwonende pleegdochter schijnt jummie te zijnquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Is die dochter al moeder?
Vroeger keek ik het nog wel eens.
Ik las het en het klinkt echt heerlijk, jaquote:
Die gasten zijn echt goed he? Vanmiddag trouwens de volledige versie van Sia beluisterd en yvonne ook een ge-enthousiasmeerd.quote:Smeren
![]()
![]()
Ow. Dat doe ik niet meer. Zelfbescherming. Want NL heeft zo weinig soorten in de verkoop. Word je droevig van.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee op de BJ site toen ik ging kiezen voordat het gekocht werd.In de jacuzzi kun je hem ook prima eten.quote:[..]
Slierten? Ik ga wel in een jacuzzi zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok zou Fok trouwens niet zijn als er geen B&J topicreeks was: Ben & Jerry's #7Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, die kunnen we anders nooit uitleggenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is dat ik weet waar je het over hebt![]()
![]()
[..]![]()
Die is leuker dan die anderquote:
Vind hem wel schattig zo
Ik heb een jacuzziquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee op de BJ site toen ik ging kiezen voordat het gekocht werd.
[..]
Slierten? Ik ga wel in een jacuzzi zitten.
B&J meet bij jou dus!quote:
Wie wut? Die vriendin van die jongen?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is dat ik weet waar je het over hebt![]()
![]()
[..]
Jep en de inwonende pleegdochter schijnt jummie te zijn![]()
Ik ga me er niet aan wagenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, die kunnen we anders nooit uitleggen
Yvonne geënthousiasmeerd voor Sia of voor Pomplamoose?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die gasten zijn echt goed he? Vanmiddag trouwens de volledige versie van Sia beluisterd en yvonne ook een ge-enthousiasmeerd.Smeren
Dé Yvonne? Die met dat vlagje?
Blondje met kort haar.quote:Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Jack Conte FTWquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die is leuker dan die ander
Vind hem wel schattig zo
Totaal gestoord, 24 jaar en een alleskunner.![]()
Sia nav jouw post.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Yvonne geënthousiasmeerd voor Sia of voor Pomplemoose?
Dé Yvonne? Die met dat vlagje?
(volg Twitter digibeet)
DVD aanzet.![]()
Hier is het droog, al heel lang. Ondanks dat we niet al te ver bij elkaar vandaan wonen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:55 schreef JJH het volgende:
Ik ga de deur uit, ondanks dat er hier in Zwolle een beginnetje aan de zondvloed gemaakt word.
![]()
Succes en doe je regenkapje op.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:55 schreef JJH het volgende:
Ik ga de deur uit, ondanks dat er hier in Zwolle een beginnetje aan de zondvloed gemaakt word.
Rond een uur of vijf kwam het hier echt met bakken uit de hemel. Maar het is nu al weer een hele poos droog, gelukkig![]()
Werkze JJH
Zie je hoe deze bui nét de polder mist?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hier is het droog, al heel lang. Ondanks dat we niet al te ver bij elkaar vandaan wonen.
http://buienradar.nl/![]()
Ik heb 'm al gezienquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:59 schreef Dirkh het volgende:
Shutter Isand kijken vlak na het eten.. goede start met een kotsende Leonardo
Spoiler Dirk ff GB.quote:
Gewoon het einde vertellen.
Heb hem al een tijdje niet boos gezien.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Had je een uur geleden in huize Dirkh moeten zijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Spoiler Dirk ff GB.
Heb hem al een tijdje niet boos gezien.
![]()
En ook een lekker luggie gespritzt?quote:
Nou, aangezien ik er niet was wil je er vast over praten.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Had je een uur geleden in huize Dirkh moeten zijn.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Spoiler Dirk ff GB.
Heb hem al een tijdje niet boos gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
Ken je da nie joh?quote:
Blijft iedereen lekker fijn thuis vanavond?
Ging dat over je waffel vol anijssmaak?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Had je een uur geleden in huize Dirkh moeten zijn.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Nou, ik maak van mijn hart geen moordkuil, maar hang de vuile was niet buiten.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, aangezien ik er niet was wil je er vast over praten.
![]()
spreek uit als: gesprietst.quote:Stay with me, let's just breathe.
Ja.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:08 schreef Goodbye het volgende:
Nou.
Poeh.
Bleh.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Welnee, daar mopper ik wat over, maar wordt daar niet boos om.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ging dat over je waffel vol anijssmaak?
![]()
Komt goed,quote:
Wij welquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:08 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Ik heb zo'n het is zaterdagavond en wat zit ik hier nou suf op de bank, ik wil wilde woeste dingen doen en muziek horen die hard staat en bekaf in mijn nest rollen vanavond gevoel. En daar word ik kriegel van.quote:
Ken je dat?![]()
Ik verveel me, geloof ik. En daar hou ik niet van.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik ken dat, daar heb ik vanavond ook een beetje last van. Maar als je je na twee dagen ziek zijn wat beter voelt om dat je al 8 paracetamolletjes hebt geslikt is dat misschien niet zo verstandigquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb zo'n het is zaterdagavond en wat zit ik hier nou suf op de bank, ik wil wilde woeste dingen doen en muziek horen die hard staat en bekaf in mijn nest rollen vanavond gevoel. En daar word ik kriegel van.
Ken je dat?![]()
Ik verveel me, geloof ik. En daar hou ik niet van.
![]()
Kom opppp, vrijdag mag je al weerDoen we een latertje
Verveel je je? echt?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb zo'n het is zaterdagavond en wat zit ik hier nou suf op de bank, ik wil wilde woeste dingen doen en muziek horen die hard staat en bekaf in mijn nest rollen vanavond gevoel. En daar word ik kriegel van.
Ken je dat?![]()
Ik verveel me, geloof ik. En daar hou ik niet van.
Nou, d'r is genoeg te kijken of te lezen of te luisteren enzo.quote:
Maar het is zaterdagavond.
Maar gelukkig is meneer Caviezel wel drop dead gorgeous in die film op Veronica.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Zo ingepakt en bespoten.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Zie!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:16 schreef Greys het volgende:
Maar gelukkig is meneer Caviezel wel drop dead gorgeous in die film op Veronica.
Hier staat PSV - Twente op
Oh, Erik, dat is toch echt een inkoppertje!quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, d'r is genoeg te kijken of te lezen of te luisteren enzo.
Maar het is zaterdagavond.
plan dan wat leuks voor een van de komende zaterdagavonden joh
Arme jij!quote:
Srsly, ik zou niet kunnen samenwonen met een man die voetbal keek geloof ik
Behalve dan met EK of WK. Als ik dan maar niet hoef te kijken met penalties.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Volgende week mag ze alweer met mij (en Goodbye) op stapquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
plan dan wat leuks voor een van de komende zaterdagavonden joh
![]()
![]()
Nou ja, zo met de laptop op schoot gaat het best hoor. Normaal kijkt hij alleen de wedstrijden van Ajax, maar bovenstaande wedstrijd is nu ook even spannend ivm competitiequote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Arme jij!
Behalve dan met EK of WK. Als ik dan maar niet hoef te kijken met penalties.
Wat doe ik daar TUSSEN DIE HAAKJES?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgende week mag ze alweer met mij (en Goodbye) op stap
Maar wel je snuffert in onze vuile was steken.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, ik maak van mijn hart geen moordkuil, maar hang de vuile was niet buiten.
Goed zo! Altijd veilig!quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Arme jij!
Behalve dan met EK of WK. Als ik dan maar niet hoef te kijken met penalties.
zie het niet hoor
Ja!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
Gaan we binnenkort ook ff een ESF meet plannen?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgende week mag ze alweer met mij (en Goodbye) op stap
ieeeuuwwwllllquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar wel je snuffert in onze vuile was steken.
🐙![]()
Jaaaaaquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
Gaan we binnenkort ook ff een ESF meet plannen?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat doe ik daar TUSSEN DIE HAAKJES?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dit is ook een inkoppertje hé maar ik laat het
HALLO ZWABBERT!quote:![]()
(want anders word je misschien verdrietig omdat je je genegeerd voelt.)Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
*kopt*quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kuchsandwichkuchOp donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zit me te bedenken wat er dubbelzinnig is aan "tussen die haakjes", maar ik kom er niet op hoor!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
( . )^( . )quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat doe ik daar TUSSEN DIE HAAKJES?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2010 20:24:43 ]![]()
Oh, ML, mag ik die link van die kleding site nog eens?
*wijst maar weer eens naar boven*quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zit me te bedenken wat er dubbelzinnig is aan "tussen die haakjes", maar ik kom er niet op hoor!Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb in niemands slipje gezeten voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar wel je snuffert in onze vuile was steken.
![]()
Maar goed, ik ben niet zo'n R&P-er. Ik zag alleen letterlijk dat er meegelezen werd, en dat schoot verkeerd.![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
HALLO ZWABBERT!![]()
(want anders word je misschien verdrietig omdat je je genegeerd voelt.)
🐙![]()
Nou, ik vind van niet!quote:
Serieus, wie wil hier nou meelezen zonder te posten?
Have fun Erik!![]()
www.voorwinden.nlquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:25 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ML, mag ik die link van die kleding site nog eens?
Hij is wel duur hoormijn Mr had bonnen vandaar
De winkel zit hier in de buurt en ze vermaken de broeken gratis dus koop daar wel al mijn broeken.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Misschien vind ik nog wat leuks en betaalbaarsquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
www.voorwinden.nl
Hij is wel duur hoormijn Mr had bonnen vandaar
De winkel zit hier in de buurt en ze vermaken de broeken gratis dus koop daar wel al mijn broeken.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb in niemands slipje gezeten voor zover ik weet.![]()
Maar goed, ik ben niet zo'n R&P-er. Ik zag alleen letterlijk dat er meegelezen werd, en dat schoot verkeerd.![]()
Kan ik me wel voorstellen. Het is wel fijn als ze dat dan even zegt.
Al weet je dat het een openbaar forum is, soms vergeet je nog wel eens dat iedereen hier kan meelezen.
*gaat toegang aanvragen voor het Keldertje*Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan wens ik pmquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Misschien vind ik nog wat leuks en betaalbaars
Wat een mooie ringel S!quote:![]()
Veel plezier!
Toegang tot R&P aanvraagdquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Kan ik me wel voorstellen. Het is wel fijn als ze dat dan even zegt.
Al weet je dat het een openbaar forum is, soms vergeet je nog wel eens dat iedereen hier kan meelezen.
*gaat toegang aanvragen voor het Keldertje*
Ander onderwerp?![]()
Nou wanneer is de ESF meet dan
Volgende TCD?
Greysieeee dan is het jouw beurt toch weer om te rijden, als ik deze vrijdag ga karren![]()
![]()
Hahahaha, trut!quote:Stay with me, let's just breathe.
Een omweg via Goodbyetown, graagquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:31 schreef Loveless85 het volgende:
Volgende TCD?
Greysieeee dan is het jouw beurt toch weer om te rijden, als ik deze vrijdag ga karren
Ja.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:31 schreef Loveless85 het volgende:
Volgende TCD?
Greysieeee dan is het jouw beurt toch weer om te rijden, als ik deze vrijdag ga karren
Dahag
En een ESF meet op The City Drink lijkt me écht geen goed idee.
Niet dat jullie daar niet mogen komen, graag zelfs, maar ik wil een ESF meet met ESF muziek
Ja maar ik doe gewoon beide. En Marketieravondjes. If you don't mind
Wie wist ook alweer een cafeetje waar ze die muziek wilden draaien?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:33 schreef Greys het volgende:
En een ESF meet op The City Drink lijkt me écht geen goed idee.
Niet dat jullie daar niet mogen komen, graag zelfs, maar ik wil een ESF meet met ESF muziekOp donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Die Marketier is wel ideaal voor zo een meet ook.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:36 schreef Goodbye het volgende:
Ja maar ik doe gewoon beide. En Marketieravondjes. If you don't mind
Alleen denk ik niet dat ze er ESF willen draaien
Ik denk het ook niet, neequote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Die Marketier is wel ideaal voor zo een meet ook.
Alleen denk ik niet dat ze er ESF willen draaien
![]()
Leuk jurkje.Stay with me, let's just breathe.
Ml-etje!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wie wist ook alweer een cafeetje waar ze die muziek wilden draaien?
Maar het moet wel iets zijn dat ook met OV te bereiken is.
Of waar mensen naartoe met elkaar kunnen meerijden.
Kunnen we niet een aanbieding van een Landal huisje afwachten, dan huur je zo'n vrijstaand huisje voor 99 euro voor een weekend. Gaan we er niet een weekend heen, maar komt iedereen in de loop van zaterdag er heen, kan iedereen wat drinken, zondagochtend/middag weer naar huis. 1 Nachtje dus. Boeien dat het dan de rest van het weekend leeg staat.
Da's nog goedkoper dan een kroeg afhuren, zelf de alcoholische en non-alcoholische versnaperingen mee en klaar. Kan je draaien wat je wilt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Als ik mee kan rij ik welquote:
Idd leuk jurkje.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, nee![]()
Leuk jurkje.
Maar daar zou ik niet in durven bewegen
Dikke zwarte legging er onder. Of als truitje zoals op de foto. Ik vind hem schattigquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Idd leuk jurkje.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Idd leuk jurkje.
![]()
![]()
Samenvatting: rukhuttenmeet!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ml-etje!
Maar het moet wel iets zijn dat ook met OV te bereiken is.
Of waar mensen naartoe met elkaar kunnen meerijden.
Kunnen we niet een aanbieding van een Landal huisje afwachten, dan huur je zo'n vrijstaand huisje voor 99 euro voor een weekend. Gaan we er niet een weekend heen, maar komt iedereen in de loop van zaterdag er heen, kan iedereen wat drinken, zondagochtend/middag weer naar huis. 1 Nachtje dus. Boeien dat het dan de rest van het weekend leeg staat.
Da's nog goedkoper dan een kroeg afhuren, zelf de alcoholische en non-alcoholische versnaperingen mee en klaar. Kan je draaien wat je wilt.
Ik wil best mee, maar er moet iemand iets gaan plannen dan. Metlijstjes
en zo. Want anders blijft het bij goede ideeën.
Het is lente.... 2 katten en een piepende muis bijijijijna in de woonkamer.
Geef het 2 minuten zeg!quote:
Bewegen wel, maar vind het jammer dat je hem niet zo aan kunt (te kort).quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Idd leuk jurkje.
nopequote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
Zeg eh... hadden er nog meer mensen net ineens 778 nieuwe PM's?
Ben je niet in een PM groep gezet als crew?![]()
Hmm, flink aan de drank Greys?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
Zeg eh... hadden er nog meer mensen net ineens 778 nieuwe PM's?JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."![]()
Chunky Monkey.![]()
*hap*Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Nou geen idee, maar er stond ook (778) achter 'gedeelde inboxen'.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
nope
Ben je niet in een PM groep gezet als crew?
Ik schrok me kapot. Waar gaat dit over??
Zo vaak had ik toch niet per ongeluk op enter gedrukt?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
En de inhoud, van wie zijn ze allemaal?
Jouw inboxquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou nee, zie dat screenshot eens hierboven??
Wat is dat?
![]()
777 in gedeelde box...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou geen idee, maar er stond ook (778) achter 'gedeelde inboxen'.
Ik schrok me kapot. Waar gaat dit over??
[ afbeelding ]
![]()
Ieks, wat scaryquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:47 schreef Greys het volgende:
777 gedeelde inboxen
Heb in 1 klap al mijn berichten maar weggegooid.
Nou sowieso. Ik schrok.quote:
Hoe kunnen er nou zoveel berichten staan in een gedeelde inbox die ik niet heb?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik ga er even achteraanquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je bent dus mogelijk ergens toegevoegd
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."![]()
Het zou handiger zijn geweest als je daar even over ingelicht zou worden van te vorenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou sowieso. Ik schrok.
Hoe kunnen er nou zoveel berichten staan in een gedeelde inbox die ik niet heb?
![]()
Heb je nu mijn pm ook gewist?Stay with me, let's just breathe.
Ik heb van schrik al mijn berichten weggegooid
Wie me ook heeft toegevoegd, dat moeten ze niet meer zomaar doen zonder waarschuwing in elk geval
Thanks, heb je er net ook een PM over gestuurd met het screenshot.quote:
Ik riep het hier omdat ik dacht dat het een FOK! wide bugje was ofzo, dacht dat meer mensen het misschien zouden hebben.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Gelukkig heb ik de Blijdorp inlog nogquote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik de Blijdorp inlog nog
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:52 schreef Dirkh het volgende:
Paniekerige reactie. Ik heb even al je PM;s gelezen, nergens reden voor paniek.
🐙![]()
Misschien heeft Paddo me wel gehacked.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:52 schreef Dirkh het volgende:
Paniekerige reactie. Ik heb even al je PM;s gelezen, nergens reden voor paniek.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Al die PM's van jou bekijk jij wel met een zwaar gekleurde blik hoor.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:52 schreef Dirkh het volgende:
Paniekerige reactie. Ik heb even al je PM;s gelezen, nergens reden voor paniek.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Jaaa, die raken we niet weer kwijt!quote:![]()
Glad ijs Greys, glad ijsquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien heeft Paddo me wel gehacked.
![]()
uhuhquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Al die PM's van jou bekijk jij wel met een zwaar gekleurde blik hoor.
![]()
Wat een weer zeg2e keer drijfnat geregend
Jij zat toch in je duster?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:58 schreef Ml-etje het volgende:
Wat een weer zeg2e keer drijfnat geregend
![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:58 schreef Dirkh het volgende:
In Shutter Island wordt zoveel gerookt, dat je bijna zelf ook weer zin krijgt.
quote:stapte alleen even naar buiten om Whoopie een plasje te laten doen.
Nee hoorquote:
sekseh in a dustehquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]stapte alleen even naar buiten om Whoopie een plasje te laten doen.
![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als jij bambi bent, dan ben ik stampertje. Muurduwen op het ijs. Dat wordt hilarisch.
Ook dat.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan lig je heel de tijd met je hoofd tegen de kant aan te bonkenIT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Er zijn weer eens 2 katten tikkertje aan het spelen met een muis. Ik denk niet dat muis wint.
Lig? BBBBBBBBBevroren bbbbbilletjes!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan lig je heel de tijd met je hoofd tegen de kant aan te bonken
Jij kijkt ook!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
Marianne Thieme bij Ik hou van Holland
Kutquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
Marianne Thieme bij Ik hou van Holland
![]()
Vergeet de kant niet. Dan hoor je een plop.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
ja hoor ik kijk vijf minuten niet en het gaat over bambi-ijsduwen
![]()
Daar was toch een liedje over?quote:
Things that make you go oempf?
Nooit geweten dat het over muurduwen op het ijs ging!
Puur educatief die ESF SC, zo zie je maar weer!IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Moet jij nog niet naar bed?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
Marianne Thieme bij Ik hou van HollandIT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar was toch een liedje over?
Things that make you go oempf?
Nooit geweten dat het over muurduwen op het ijs ging!
Puur educatief die ESF SC, zo zie je maar weer!
![]()
![]()
duw-duw-duw-duw-duw-duw-duw plop!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vergeet de kant niet. Dan hoor je een plop.
🐙![]()
En als je krak hoort moet je heel snel afronden.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vergeet de kant niet. Dan hoor je een plop.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Niet zo streng Greys.quote:Hij mag nog bijna 3 kwartier opblijven.
Met een glaasje cola en een bakje sjipsjes.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En als je krak hoort moet je heel snel afronden.
![]()
Welnee, kan je best nog wel ff doorgaan.![]()
Whoo-hoo-hooo-ho
Die laatste zijn leukquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:19 schreef Goodbye het volgende:
Ik ken een leuke schoenensite en daar word ik een beetje hebberig van. Heel erg hebberig zelfs.
maar die heb ik zo zwart
de 1e kan ik niet op vooruit
Het is nog geen tien uur neequote:
Assumption is the mother of all mistakes....
Forum Opties Forumhop: Hop naar: