Denk het niet, ik zie maar weinig (lees: nooit gezien) NYHC/straight edge/ander stereotyp HC figuur met een 100% hardcore bomber rondlopen. Die komen toch wel uit de gabber scene.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoelde hij echte hardcore.
'echte' hardcorequote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoelde hij echte hardcore.
Ik kan het ook niet helpen dat mensen in bepaalde stromingen van de elektronische muziek al net zo creatief zijn met het bedenken van namen als met het maken van muziek.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet helpen dat mensen in bepaalde stromingen van de elektronische muziek mensen al net zo creatief zijn met het bedenken van namen als met het maken van muziek.
Slechter kan het er niet op wordenquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:33 schreef Trashcanman het volgende:
* Trashcanman twijfelt of hij nog gaat bijdragen aan een mogelijke topickaap
Ach fuck it.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Slechter kan het er niet op worden
Mijn ervaring is van wel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:35 schreef DeBassist het volgende:
zover ik weet kunnen de meeste metalheads zich wel een beetje aanpassen
ik weet niet hoe dat met gabbers zit ?
Dat mag jij denken, maar ik en veel andere liefhebbers weten wel beter. Die discussie ga ik dus niet met je voeren. Ook ik vind de benaming Hardcore voor de elektronische versie veel gepaster dan bij die metal-versie. Sowieso snap ik niet waarom ze het zo noemen want ik vind het niet echt verschillen van andere metal-achtige muziek en al helemaal niet waarom ze het 'echte -' noemen, zekere vorm van arrogantie misschien?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet helpen dat mensen in bepaalde stromingen van de elektronische muziek al net zo creatief zijn met het bedenken van namen als met het maken van muziek.
Waarom zou dat verschillen? Ik ben op best veel feesten geweest en ik vind de gemiddelde gabber niet echt verschillen van mensen uit andere 'heavy' subculturen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:35 schreef DeBassist het volgende:
zover ik weet kunnen de meeste metalheads zich wel een beetje aanpassen
ik weet niet hoe dat met gabbers zit ?
De metalversie bestond eerder dan elektrische versiequote:Op woensdag 24 maart 2010 20:48 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat mag jij denken, maar ik en veel andere liefhebbers weten wel beter. Die discussie ga ik dus niet met je voeren. Ook ik vind de benaming Hardcore voor de elektronische versie veel gepaster dan bij die metal-versie. Sowieso snap ik niet waarom ze het zo noemen want ik vind het niet echt verschillen van andere metal-achtige muziek en al helemaal niet waarom ze het 'echte -' noemen, zekere vorm van arrogantie misschien?
Ja, a-creatief zeker. Creatief met spelling dat dan weer wel die gabbersquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:54 schreef julian6 het volgende:
Oké... dus omdat die muzieksoort eerder bestond is het gek en a-creatief dat de elektronische versie ook hardcore genoemd word?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:01 schreef julian6 het volgende:
Oké jongen jij je zin. Ik zie alweer met wat voor iemand ik te maken heb
jaquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
Hardcore punk is
Boem Boem Tik, Boem Boem Tik, Boem Boem Tik
Hardcore gabber is
Boem Boem Boem Boem Boem Boem Boem Boem Boem.
Fijn dat we het eens zijnquote:
Als je vindt dat hardcore punk niet veel verschilt van metal-achtige muziek, dan moet je wat beter luisteren vrees ik.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:48 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat mag jij denken, maar ik en veel andere liefhebbers weten wel beter. Die discussie ga ik dus niet met je voeren. Ook ik vind de benaming Hardcore voor de elektronische versie veel gepaster dan bij die metal-versie. Sowieso snap ik niet waarom ze het zo noemen want ik vind het niet echt verschillen van andere metal-achtige muziek en al helemaal niet waarom ze het 'echte -' noemen, zekere vorm van arrogantie misschien?
Is dat geen frenchcore..?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:17 schreef TimKuik het volgende:
Zal ik er voor de verandering eens wat tekno doorheen knallen?
Groetjes
Metal en hardcore zijn 2 uitersten. Dat gaat best samen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:01 schreef MissKriel het volgende:
Ik kreeg dit berichtje via hyves..:
Verstuurd via: DÈ GABBERINNEN HYVE©
Hee gabberinnen!
Een aantal hyvers, waaronder ik, zijn op het idee gekomen om metalheads en gabbers bij elkaar te laten komen, omdat we toch best veel overheen komen! Dit onder andere om meer respect voor elkaar te krijgen.
Wat vinden jullie hiervan??
Moeten er dooien vallen ofzo??
Frenhterror.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |