Nee hoor. Dat jij je misschien niet kan vinden in mijn hiphop lijstje wil niet zeggen dat ik hiphop advies nodig hebquote:
Ik zou je raken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat jij je misschien niet kan vinden in mijn hiphop lijstje wil niet zeggen dat ik hiphop advies nodig heb
Wellus.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat jij je misschien niet kan vinden in mijn hiphop lijstje wil niet zeggen dat ik hiphop advies nodig heb
quote:Op zondag 11 april 2010 10:16 schreef pasopikbijt het volgende:
ik ben echt blij dat telephone maar een weekje populair was en ik het al een tijdje niet meer heb hoeven aanhoren
ik kijk eigenlijk alleen maar comedy central en discovery enzoquote:Op zondag 11 april 2010 10:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik hoor hem nog regelmatig. 't Is zelfs zo dat hij eerst op MTV komt, en als hij daar afloopt meteen op TMF.
Ja, vind je het héééél erg gek dat je hem niet voorbij ziet komen?quote:Op zondag 11 april 2010 10:46 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
ik kijk eigenlijk alleen maar comedy central en discovery enzo
ik doel ook meer op de radio ja, maar daar hoor hem ook niet meer. Het zal mijn zenderkeuze wel zijnquote:Op zondag 11 april 2010 10:52 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, vind je het héééél erg gek dat je hem niet voorbij ziet komen?![]()
Hij komt trouwens ook vaak langs op de radio, hoor.
Waarom heb jij geen pic in je fobo?quote:Op zondag 11 april 2010 11:38 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
echt he, zonder al die shit aan dr hoofd ziet ze er veel beter uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |