Ik moest best hard LOLlen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:25 schreef Toverheks het volgende:
Johan begonnen met de aanleg van MONORAIL.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Een onbekend programma met audities van onbekende Nederlanders voor een onbekende rol in een onbekende serie.quote:
We beginnen klein, het is gratis en als je het niet leuk vind dan ga je gewoon niet met de monorail!quote:
Maar wat heeft dit met Johan of SV te maken? Retorische vraag hoor.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Een onbekend programma met audities van onbekende Nederlanders voor een onbekende rol in een onbekende serie.
Dat is nog onbekend.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar wat heeft dit met Johan of SV te maken?
Ik deed een ninja edit.quote:
Het is inmiddels een kneuzenparade geworden. Dus ik zie de connectie al.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik deed een ninja edit.![]()
Ik hoor wel regelmatig de naam Johan vallen. Misschien is dat de link.
Volgens Twiki zat dit in de doos met filmpjes van Johan. Ach ja, je pakt er gewoon een uit.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is inmiddels een kneuzenparade geworden. Dus ik zie de connectie al.
oh gelukkig, want die had ik gemistquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu worden de hoogtepunten van afgelopen nacht herhaald.
losserdelosquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Japieooo was er ook weer even maar zag teveel negativiteit op de chat en ging er gauw weer vandoor. Gelukkig is hij zelf zo'n positief ingestelde jongen.
Ze heeft ook erg last van winterdepressies.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:04 schreef Disana het volgende:
'Ja ik zie er goed en gezond uit en ik voel me ook goed en gezond.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |