Uhuh!quote:
Hier welquote:
Ik dacht al, je bent een fokker en dan naar de winkel?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhuh!
Caro en The Baseballs heb ik ook de cd's van...nou jaaaaaaaaaa..de muziek die op de cd's staat
Ik heb daar mijn mensen voorquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik dacht al, je bent een fokker en dan naar de winkel?
mag ik mee onder de douchequote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:26 schreef suikertaartje het volgende:
Nu even douchen met uitzicht op onweer![]()
goed plan, maar dan ben ik wel wegquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:27 schreef Trevland het volgende:
Weer van werken en ben schoon![]()
Zo eerst maar eens wat eten
om jou te pestenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:30 schreef Trevland het volgende:
Waarom is het GM topic pas gesloten op en het moment dat ik thuis kwam
Toen had ik nog geen behoefde om de laptop aan te zetten, maar ik bedoel meer dat die zo laat dicht isquote:
wordt een gewoonte heh, langzamerhandquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toen had ik nog geen behoefde om de laptop aan te zetten, maar ik bedoel meer dat die zo laat dicht is
Het lijkt er wel opquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wordt een gewoonte heh, langzamerhand
Alles is hier voorbij gegaanquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hier wel![]()
Met zo'n onheilspellend viesgrauwe lucht en regen en boem en flits enzo
Het maakt mij niet uit wie er wint als maar een van de 2 landskampioen wordtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:39 schreef eNGine10 het volgende:
Ik ben ook meteen weer weg. PSV - Twente kijken in de kroegGo Twente.....
Wtf Munchenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:41 schreef Neelix het volgende:
Hier in München is het de hele dag bewolkt geweest, net wat regen, maar verder niet spannend.
Ja, conferentie gehad van de week en had het weekend toch niets gepland, dus ik ben blijven hangen.quote:
Moet kunnenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:53 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ja, conferentie gehad van de week en had het weekend toch niets gepland, dus ik ben blijven hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |