zo slapenquote:
Hahha, waar baseer je dat op?quote:foto Op zaterdag 20 maart 2010 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
ONDERJAS!
Ben jij niet stiekem mijn ex?
Die klopt altijdquote:foto Op zaterdag 20 maart 2010 15:43 schreef Stoeprand het volgende:
Nu klopt naatjes ondertitel wel.
Je voornaam en je verjaardagquote:
Maar je hebt een reden dat je in PUB post en niet in OUD SC, bijvoorbeeldquote:foto Op zaterdag 20 maart 2010 15:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was al voordat ik in PUB postte
wantquote:foto Op zaterdag 20 maart 2010 15:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Toen we in ELF zaten toch niet?
Klopt, in OUD is het niet gezelligquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar je hebt een reden dat je in PUB post en niet in OUD SC, bijvoorbeeld
quote:foto Op zaterdag 20 maart 2010 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je voornaam en je verjaardag
Want toen zaten we niet in ONZ. Toen was je de faalhaas van ELF.quote:
Kom maar op.quote:
Nee, ik wil toch maar nietquote:foto Op zaterdag 20 maart 2010 15:49 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Kom maar op.
[ afbeelding ]
quote:foto Op zaterdag 20 maart 2010 15:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Want toen zaten we niet in ONZ. Toen was je de faalhaas van ELF.
Ja, haha, maar het is wel heel toevallig...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:48 schreef onderjas het volgende:Nee, denk het niet. Heb je m'n fotoboekfoto gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop