quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:05 schreef Mr.Silencer het volgende:
Cancel air support, cancel tactical. And the tank, cancel the tank!
Vorig jaar had NBC in eerste instantie 13 afleveringen besteld, extra afleveringen was toen nog een mogelijkheid.quote:Op woensdag 7 april 2010 00:17 schreef Dizer het volgende:
Dit had een mooie seizoen of series finale kunnen zijn
dat hebben ze toch allemaal opgerold? De leider van the ring zit bij casey op schoot dus daar zullen we wel niets meer van horenquote:Op woensdag 7 april 2010 10:52 schreef Professional het volgende:
Dit had best de afsluiter van de serie kunnen zijn, maar misschien krijgen we nu wat meer te weten over The Ring en die nieuwe intersect die ze zouden bouwen.
Waar heb je die informatie vandaan?quote:Op woensdag 7 april 2010 12:36 schreef Johnny Blaze het volgende:
Volgende week gaat het nier verder he, pas over 3 weken
quote:Monday, April 12, 8/7c
"Chuck vs. First Class"
On his first solo mission, Chuck battles a Ring agent at 30,000 feet. Kristin Kreuk and Stone Cold Steve Austin guest star.
Dat is een re-run.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar heb je die informatie vandaan?
Volgens de officiele website, next on air:
[..]
Euh, die aflevering is oud... Dat is aflevering 3x05, waar hij Hannah voor het eerst ontmoet.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar heb je die informatie vandaan?
Volgens de officiele website, next on air:
[..]
Chuck me, daar gaat mijn blijheidquote:Op woensdag 7 april 2010 13:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Euh, die aflevering is oud... Dat is aflevering 3x05, waar hij Hannah voor het eerst ontmoet.
Vogens mijn seriekalender de 20e?quote:Op woensdag 7 april 2010 12:36 schreef Johnny Blaze het volgende:
Volgende week gaat het nier verder he, pas over 3 weken
Amen!quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa! Eindelijk sexy time voor Chuck![]()
Werd godver wel eens tijd ook zeg!
Ik denk dat er nog wel meer komt aangezien er nog 6 eps gepland staan...quote:Op donderdag 8 april 2010 11:52 schreef Game_Error het volgende:
Ik had overigens wel een grotere eindbaasverwacht als hoofd van the Ring, het is een beetje een laffe gozer die casey nu heeft.
ken 'm alleen uit BSG maar daar had ie idd een leukere rol. Al ging dat karakter na een tijdje ook wat irriterenquote:Op donderdag 8 april 2010 12:16 schreef Jivis het volgende:
Meestal is Mark A. Sheppard wel een baas, maar in Chuck viel die wat tegen ja.
Ik zie pas net in hoeveel series hij wel niet heeft gespeeld.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:16 schreef Jivis het volgende:
Meestal is Mark A. Sheppard wel een baas, maar in Chuck viel die wat tegen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |