Vieze spiegel, leuke outfit as always.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:44 schreef Marouska het volgende:
tevens tvp.
[ afbeelding ]
Wilde deze jurk (v. Oasis) al heel lang, maar vond 'm het geld niet waard. Tot ik gister zag dattie naar 15 euro af was geprijsd. Dus toen kon de roze nagellak weer uit de kast! Hoera!
In welke winkel?quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:44 schreef Marouska het volgende:
tevens tvp.
[ afbeelding ]
Wilde deze jurk (v. Oasis) al heel lang, maar vond 'm het geld niet waard. Tot ik gister zag dattie naar 15 euro af was geprijsd. Dus toen kon de roze nagellak weer uit de kast! Hoera!
Misschien is het omdat ik uit een marine-nest kom, maar ik vind streepjes zó leuk!quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:02 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vieze spiegel, leuke outfit as always.
Lekker weertje vandaag
[ afbeelding ]
Vie und Dau, jawol! Al stond op het afprijskaartje 19 euro, ze sloeg het af als 15. Ik had de laatste S, ze hadden gister nog XS, M & L.quote:
Is het roze of nude kleur?quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:18 schreef Marouska het volgende:
[..]
Vie und Dau, jawol! Al stond op het afprijskaartje 19 euro, ze sloeg het af als 15. Ik had de laatste S, ze hadden gister nog XS, M & L.
En dolkomisch ding he. Kreeg er veel vrolijk commentaar op.
Hoef je niet uit een marine gezin voor te komen. Streepjes zijn gewoon classicquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:12 schreef Marouska het volgende:
[..]
Misschien is het omdat ik uit een marine-nest kom, maar ik vind streepjes zó leuk!
mja volgens mij heet dit kleurtje 'apricot' of 'peach' of iets in die trant. Iets met steenvruchten iig. Net er tussenin eigenlijk dus. En thanks.quote:
Leuk, zoals meestal..quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:44 schreef Marouska het volgende:
tevens tvp.
[ afbeelding ]
Leuk ding! Doet me denken aan:quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:44 schreef Marouska het volgende:
tevens tvp.
[ afbeelding ]
Lijkt me ook dat ie wat wijder moet. Ik heb zo'n overhemd waar de knoopjes ook bij de helft stoppen en die is ook wat wijder. Maar leukquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:38 schreef P.F het volgende:
Nieuw shirtje! Hij is alleen wel een beetje wijd (maat XS) maar dat hoort geloof ik zoWil hem alsnog wel laten innemen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee joh, niet innemen: die dingen moeten lekker ruim en zomers vallen, dat hoort bij dit soort overhemd-tunieken. Niet alles hoeft per se strak om het lijf hoor.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:38 schreef P.F het volgende:
Nieuw shirtje! Hij is alleen wel een beetje wijd (maat XS) maar dat hoort geloof ik zoWil hem alsnog wel laten innemen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je er een dun riempje om doet of iets leuks, dan kan het ook al heel anders vallenquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:38 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |