Nee, natuurlijk niet, we zijn allemaal blinde koeienquote:Op zondag 21 maart 2010 17:59 schreef Robinhoo het volgende:
[ afbeelding ]
De sfeeractie van Twente... jullie zien vast niet wat er staat
Ik zag dat jij bij tex was?, ik ga wel 'n keer mee.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:33 schreef omearos het volgende:
[..]
mss heb ik je wel gezien.....tussen de tientallen motoren vandaag op de weg
ToF-mini-meet bij Texquote:Op zondag 21 maart 2010 18:16 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik zag dat jij bij tex was?, ik ga wel 'n keer mee.
quote:
*Checkt Fobo*quote:Op zondag 21 maart 2010 18:50 schreef Ballantines het volgende:
Straks maar eens even weer naar vrienden op stroinkslanden scooterenHeerlijk weertje voor
Haha is dat zo?quote:Op zondag 21 maart 2010 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
*Checkt Fobo*
Whooooaaaa ik ken jou! Of ja... kennen. I spotted you
Of je kijkt gewoon even in m'n Foboquote:Op zondag 21 maart 2010 19:13 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Haha is dat zo?![]()
Tijdens de meeting is kijken of ik jou ook ooit gespot heb
Doe je netjesquote:
Als je dan toch rijdt, kan je mij ook wel ophalen, tochquote:Op zondag 21 maart 2010 19:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Doe je netjes, Moet ik volgens mij ook nog rijden naar Bruins ook, 't is toch niet te geloven
.
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of je kijkt gewoon even in m'n Fobo
Maar, ik weet niet meer waar ik je gespot heb... Kan dat op de Floddercross zijn geweest?
Als je zelf de taxi terug neemt wel hoorquote:Op zondag 21 maart 2010 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je dan toch rijdt, kan je mij ook wel ophalen, toch
* Mdrop gokt zo'n opmerking binnen 3 maand weer te zien hierquote:Op zondag 21 maart 2010 19:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niet voor herhaling vatbaarMaar ja, ik ken mezelf
Oh! Dan was het bij Normaal op Go Planet?quote:Op zondag 21 maart 2010 19:18 schreef Ballantines het volgende:
[..]
OhjahHad al een keer gecheckt, maar volgens mij stond er toen nog niks in!
Je komt me zo niet bekend voor... ben niet naar floddercross geweest, wou eerst wel! Next year!
Ga altijd wel naar Normaal heen als ze in de buurt zijn.
Nee, kan niet. Ik heb een date met m'n tv vanavondquote:Op zondag 21 maart 2010 19:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Als je zelf de taxi terug neemt wel hoor.
[..]
* Mdrop gokt zo'n opmerking binnen 3 maand weer te zien hier.
Je bent toch niet stereo type NET5 kijkerquote:Op zondag 21 maart 2010 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, kan niet. Ik heb een date met m'n tv vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |