Lol , alleen voor bier naar een familiedag , zal een gezellige (mid)dag wordenquote:Op zondag 21 maart 2010 12:59 schreef Redbaron het volgende:
Mogguh, zometeen familiedag![]()
Maar er is wel bier
Joah ik zie de familie maar eens per jaar zegma, beetje verplicht.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Lol , alleen voor bier naar een familiedag , zal een gezellige (mid)dag worden.
why not, het is lekker weerquote:Op zondag 21 maart 2010 13:11 schreef Mdrop het volgende:
* Mdrop verveelt , geen zin voetbal, en MSN verveelt na anderhalf uur....
Mwa ga zo maar voetbal kijken hier in het dorp, zal wel weer zo'n kut wedstrijd worden maar heb ik nog iets te doen en kom ik nog is buitenquote:Op zondag 21 maart 2010 13:26 schreef Assiej het volgende:
[..]
why not, het is lekker weer![]()
ik wil wel met je ruilen
ik mis het voetballen wel
quote:Drink all day
Play all night
Let's get it poppin
I'm in Miami Trick
Drink all day
Play all night
Let's get it poppin I'm in Miami Trick
quote:Op zondag 21 maart 2010 13:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Mwa ga zo maar voetbal kijken hier in het dorp, zal wel weer zo'n kut wedstrijd worden maar heb ik nog iets te doen en kom ik nog is buiten
!! Vanavond gewoon weer BRUINS !! Heerlijk!
Student voor het levenquote:Op zondag 21 maart 2010 13:31 schreef Assiej het volgende:
[..]doe maar luxe
terwijl ik morgen hard aan de bak moet!
Same hier , enkel mocht die 9 graden wel wat hoger zijnquote:Op zondag 21 maart 2010 13:45 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemiddagzonnetje en een beetje blauwe lucht hier
Ik ben ook student alleen moet ik wel elke dag naar schoolquote:Op zondag 21 maart 2010 13:32 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Student voor het leven+ vorige week niet geweest ivm presentatie die door tijd gebrek niet door ging
.
Joa was een beetje laatquote:
Kwam er om 4.00 uur nog langs, was er eigenlijk niets meer te doenquote:
Ik ook , maar je kunt toch best een dag wat minder actief zijnquote:Op zondag 21 maart 2010 13:49 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik ben ook student alleen moet ik wel elke dag naar school
In't stadion, maar dan wel bij die business seats, dus kon met eigen vervoerquote:Op zondag 21 maart 2010 13:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kerel, waar zat je nou precies gisteravond?
vak naast ons was ook ineens hommeles toen FCT scoorde, paar stewards gelijk de tribune opquote:Op zondag 21 maart 2010 13:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
In't stadion, maar dan wel bij die business seats, dus kon met eigen vervoer
Minpunt: Sfeer+ je kunt niet al te hard juichen voor twente
.
Er zaten er bij ons ook genoeg die voor Twente waren, maar uit fatsoen ga je dan niet lopen schreeuwen en doenquote:Op zondag 21 maart 2010 14:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vak naast ons was ook ineens hommeles toen FCT scoorde, paar stewards gelijk de tribune op
Jawelquote:Op zondag 21 maart 2010 14:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Er zaten er bij ons ook genoeg die voor Twente waren, maar uit fatsoen ga je dan niet lopen schreeuwen en doen.
DIERENBEUL!quote:Op zondag 21 maart 2010 14:16 schreef Kreator het volgende:
Zo. dat was echt goddelijk buiten! Zonnetje erbij, de trui kon zelfs uit.
En ik heb 2 birdies geslagen..
Sanshinequote:Op zondag 21 maart 2010 15:42 schreef Samzz het volgende:
Zo, heerlijk geskeelerd
Het is zo lekker buiten, ik wil in m'n bikini in de zon liggenMaar, dat is nog te koud.
Remcoquote:
en als je d'r iets in stopt?quote:
Ik kom net terug!, stuk weerselo + hengelo en de lutte terug!quote:Op zondag 21 maart 2010 15:57 schreef omearos het volgende:
lekker met de motor weggeweestecht heerlijk weer
ik ben ook nog over de essen geredenquote:
mss heb ik je wel gezien.....tussen de tientallen motoren vandaag op de wegquote:Op zondag 21 maart 2010 17:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik kom net terug!, stuk weerselo + hengelo en de lutte terug!
ge-fe-li-ci-teerdquote:Op zondag 21 maart 2010 17:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik ben ook nog over de essen gereden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |