Op zondag avond welquote:Op zondag 21 maart 2010 19:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je bent toch niet stereo type NET5 kijker?
Jepquote:Op zondag 21 maart 2010 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh! Dan was het bij Normaal op Go Planet?Want daar was ik ook.
Ja was nog wel eens te horen, vooral omdat het om mij heen heel stil was , al die BOBO'squote:Op zondag 21 maart 2010 19:36 schreef Robinhoo het volgende:
Mdrop hoe was het gisteren in het thuisvak? En kon je het uitvak nog goed horen?
Lol dat bedoel ik dusquote:Op zondag 21 maart 2010 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op zondag avond wel90210, Fringe, Supernatural en Vampire diaries kijk ik altijd
ik had ook niet anders verwachtquote:
nicequote:Op zondag 21 maart 2010 17:59 schreef Robinhoo het volgende:
[ afbeelding ]
De sfeeractie van Twente... jullie zien vast niet wat er staat
verder was het over het algemeen stil in dat stadion, alleen toen de goal viel was iedereen ineens wakkerquote:Op zondag 21 maart 2010 19:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja was nog wel eens te horen, vooral omdat het om mij heen heel stil was , al die BOBO's
Ja dat viel me ook op, was er nog nooit tijdens een 'grote' wedstrijd geweest, enkel vorig jaar PSV - Heerenveen bezocht maar toen was er op sommige momenten nog meer geluidquote:Op zondag 21 maart 2010 20:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nice![]()
[..]
verder was het over het algemeen stil in dat stadion, alleen toen de goal viel was iedereen ineens wakker
Is daar wat mis mee dan?quote:Op zondag 21 maart 2010 19:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja was nog wel eens te horen, vooral omdat het om mij heen heel stil was , al die BOBO's
[..]
Lol dat bedoel ik dus.
Nee hoorquote:
* ReMcOrE kijkt ook Fringe en The Vampire Diariesquote:Op zondag 21 maart 2010 20:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee hoor, maar zijn volgens mij zeer veel mensen (Vrouwen) die dat als vast programma op de zondag hebben
.
Kan maar zo. Er zijn ook zat mannen die een vast avondje hebben. Niks mis mee dacht ikquote:Op zondag 21 maart 2010 20:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee hoor, maar zijn volgens mij zeer veel mensen (Vrouwen) die dat als vast programma op de zondag hebben
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |