Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Incolumis = Frank
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk 15 delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF' te behouden.
- Ik maakte post 301, wat doe ik nu?
- Open een nieuw deel met de OP die je hier kunt vinden.
- Voeg je nieuwe topic toe in de 'TOF! Topic Lijst' die je hier kunt vinden.
- Gezelligheid staat voorop in deze serie, een beetje medewerking wordt gevraagd.
[ Bericht 98% gewijzigd door Misstique op 20-03-2010 15:32:04 ]
Noh dan komen we daarquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Als jullie terug zijn in Enschede, dan zit ik alweer droog thuis
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:11 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Noh dan komen we daar
Wat een tyfus TT trouwens.
Ik haak af.quote:
gezonde spanningquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:20 schreef bambino het volgende:
wtf geen OP
Ik heb zo'n zin aan vanmiddag, niet normaal
Echt spannende wedstrijd
Zou ik je bellen ofzo als we er zijn?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:20 schreef bambino het volgende:
wtf geen OP
Ik heb zo'n zin aan vanmiddag, niet normaal
Echt spannende wedstrijd
Yep sorry voor het niet reagerenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gezonde spanningsmsje van gisteren gehad trouwens?
Ja is goedquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:21 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Zou ik je bellen ofzo als we er zijn?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waardeloze TT, maar dat zijn we wel gewend van Markooo
Nee. Ik ben solidair met mijn stad/streek. Jij overduidelijk niet. Landverrader.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
je was toch neutraal betreft voetbal?
Ben ik wel met mijn stadquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik ben solidair met mijn stad/streek. Jij overduidelijk niet. Landverrader.
knappe vrouwen > voetbalclubquote:
Simpelquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kun je als Tukker nu voor PSV zijn
San je kunt ook een geintjequote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kun je als Tukker nu voor PSV zijn
Je kunt ook een geintje wat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kunt ook een geintje wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
Ik schrok al![]()
Ik wil bij je blijven![]()
Ha Teun.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:24 schreef ACT-F het volgende:
Ik ga niet reageren in een voetbaltopic
EDIT:
Wat doe ik, ik reageerde toch![]()
Vond ik altijd leuk om te doen vroeger.quote:
Ik zou zeggen, kom maar langsquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vond ik altijd leuk om te doen vroeger.
Had je anders graag vergezeld.![]()
Vakantie bespreken.quote:
Mijn T-Mobile internet werkt uitstekendquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:10 schreef Mdrop het volgende:
Laat T-Mobile is eens een mast bij het Philips dinges zetten, helft van de tijd geen internet, donderse paupers met hun 'overbelast netwerk'
.
Je moet ook altijd Hi of KPN nemenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:10 schreef Mdrop het volgende:
Laat T-Mobile is een mast bij het Philips dinges zetten, helft van de tijd geen internet, donderse paupers met hun 'overbelast netwerk'
.
En het dubbele betalen voor enkel sms'n wat ik doequote:
Ik kan geen mmsjes meer ontvangen somehowquote:
met elke plaatje / foto of maar met een bestand geprobeerd?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:25 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik kan geen mmsjes meer ontvangen somehow
heb jij dat ook? kheb hi
instellingen al paar keer op nieuw gedaan ...
ik stuur paar keer naar mezelf en krijg dan een melding van wie het ontvangen is wat voorn type bericht en dat het niet ontvangen kan wordenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
met elke plaatje / foto of maar met een bestand geprobeerd?
Klantenservice bellenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:25 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik kan geen mmsjes meer ontvangen somehow
heb jij dat ook? kheb hi
instellingen al paar keer op nieuw gedaan ...
Daarom heb ik T-Mobilequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, ik ben nog geen 30quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daarom heb ik T-Mobile
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ja, heerlijkquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dag lieve mede-voetbalongeïnteresseerde![]()
Lekker rustig hè op de digitale snelweg?
Wut?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:48 schreef Samzz het volgende:
Ik zit Move like Michael Jackson te kijken met de kindjes
Mwah, ff zien met vervoer.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Euh, moet je daar 30 voor zijn
[..]
Ik ga vanavond de kroeg in
wutquote:
Ik zit bij De Zonquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Mwah, ff zien met vervoer.
Is wel 'n half uur rijdenquote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En dan zet je een film op van een overleden pedo?
[ afbeelding ]
pafipo!
Ze moeten om negen uur, dus ik ga ze in bed gooien. Spaterquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
Moesten de kinderen na Sesamstraat niet naar bed? Of is Sesamstraat tegenwoordig om 23:00?
Tschüssquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze moeten om negen uur, dus ik ga ze in bed gooien. Spater
Waar moet het over gaan?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Tschüss
Dan probeer ik hier een persbericht te schrijven waarvan ik te weinig achtergrondinformatie heb
Veel plezierquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een bezoekje van de staatssecretaris. Ik heb al wat gebrouwen hoor
Maar ik ga nu![]()
Dat moet niet al te moeilijk zijnquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:52 schreef Samzz het volgende:
Nu wil ik graag een dvd'tje kijken, ben ik vergeten te vragen hoe alles werkt
Jawel, want er is geen dvd spelerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat moet niet al te moeilijk zijn
Kijken wij ook altijd alleen nu net gemistquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:21 schreef Samzz het volgende:
Hahaha, ik kijk Prins zoekt vrouw. CoolPrins Livio
Stom van jequote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:42 schreef Assiej het volgende:
[..]
Kijken wij ook altijd alleen nu net gemist
Ja wehadden film eropquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stom van jeDat is een tof programma wel. Voor SBS6 doen dan...
mooi geregeld kerel, gaat helemaal goed komenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iedereen heeft pm die meegaat met bowlen
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:24 schreef bambino het volgende:
Hoi allemaal
we zitten nu in de trein. Robin Remco en ik.
Nog 2 uur.
quote:
quote:
dit zat je dus te doen in de treinquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:32 schreef bambino het volgende:
We zijn in ehv. Maar nog niet op station tho.
Tot later allemaal
eens!quote:Op zondag 21 maart 2010 01:03 schreef bambino het volgende:
Ben weer terug van uit eindhoven
Was wel gezellig leuke wedstrijd over het algemeen.
Doelpunt was <3
Hai Krea, vroeg slapen = vroeg opstaan en straks weer naar fitnessquote:Op zondag 21 maart 2010 09:14 schreef Kreator het volgende:
gpoedemorgen. Hey Ratel, wat ben jij er vroeg bij.
Op advies ga ik 2 dagen trainen en neem ik 1 dag rust. Elke dag is helemaal niet goed ben ik achter gekomen.quote:Op zondag 21 maart 2010 09:23 schreef Kreator het volgende:
goed bezig. ga je elke dag? pff, wat een discipline.
Ik ga zo golfen, maar denk niet dat dat ecdht leuk wordt als ik zo naar buiten kijk..
quote:
Herkenbaar.quote:Op zondag 21 maart 2010 10:20 schreef Fems het volgende:
Ik leer veel te weinig. Doe veel te veel 'leuke' dingen!
Lol , alleen voor bier naar een familiedag , zal een gezellige (mid)dag wordenquote:Op zondag 21 maart 2010 12:59 schreef Redbaron het volgende:
Mogguh, zometeen familiedag![]()
Maar er is wel bier
Joah ik zie de familie maar eens per jaar zegma, beetje verplicht.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Lol , alleen voor bier naar een familiedag , zal een gezellige (mid)dag worden.
why not, het is lekker weerquote:Op zondag 21 maart 2010 13:11 schreef Mdrop het volgende:
* Mdrop verveelt , geen zin voetbal, en MSN verveelt na anderhalf uur....
Mwa ga zo maar voetbal kijken hier in het dorp, zal wel weer zo'n kut wedstrijd worden maar heb ik nog iets te doen en kom ik nog is buitenquote:Op zondag 21 maart 2010 13:26 schreef Assiej het volgende:
[..]
why not, het is lekker weer![]()
ik wil wel met je ruilen
ik mis het voetballen wel
quote:Drink all day
Play all night
Let's get it poppin
I'm in Miami Trick
Drink all day
Play all night
Let's get it poppin I'm in Miami Trick
quote:Op zondag 21 maart 2010 13:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Mwa ga zo maar voetbal kijken hier in het dorp, zal wel weer zo'n kut wedstrijd worden maar heb ik nog iets te doen en kom ik nog is buiten
!! Vanavond gewoon weer BRUINS !! Heerlijk!
Student voor het levenquote:Op zondag 21 maart 2010 13:31 schreef Assiej het volgende:
[..]doe maar luxe
terwijl ik morgen hard aan de bak moet!
Same hier , enkel mocht die 9 graden wel wat hoger zijnquote:Op zondag 21 maart 2010 13:45 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemiddagzonnetje en een beetje blauwe lucht hier
Ik ben ook student alleen moet ik wel elke dag naar schoolquote:Op zondag 21 maart 2010 13:32 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Student voor het leven+ vorige week niet geweest ivm presentatie die door tijd gebrek niet door ging
.
Joa was een beetje laatquote:
Kwam er om 4.00 uur nog langs, was er eigenlijk niets meer te doenquote:
Ik ook , maar je kunt toch best een dag wat minder actief zijnquote:Op zondag 21 maart 2010 13:49 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik ben ook student alleen moet ik wel elke dag naar school
In't stadion, maar dan wel bij die business seats, dus kon met eigen vervoerquote:Op zondag 21 maart 2010 13:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kerel, waar zat je nou precies gisteravond?
vak naast ons was ook ineens hommeles toen FCT scoorde, paar stewards gelijk de tribune opquote:Op zondag 21 maart 2010 13:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
In't stadion, maar dan wel bij die business seats, dus kon met eigen vervoer
Minpunt: Sfeer+ je kunt niet al te hard juichen voor twente
.
Er zaten er bij ons ook genoeg die voor Twente waren, maar uit fatsoen ga je dan niet lopen schreeuwen en doenquote:Op zondag 21 maart 2010 14:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vak naast ons was ook ineens hommeles toen FCT scoorde, paar stewards gelijk de tribune op
Jawelquote:Op zondag 21 maart 2010 14:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Er zaten er bij ons ook genoeg die voor Twente waren, maar uit fatsoen ga je dan niet lopen schreeuwen en doen.
DIERENBEUL!quote:Op zondag 21 maart 2010 14:16 schreef Kreator het volgende:
Zo. dat was echt goddelijk buiten! Zonnetje erbij, de trui kon zelfs uit.
En ik heb 2 birdies geslagen..
Sanshinequote:Op zondag 21 maart 2010 15:42 schreef Samzz het volgende:
Zo, heerlijk geskeelerd
Het is zo lekker buiten, ik wil in m'n bikini in de zon liggenMaar, dat is nog te koud.
Remcoquote:
en als je d'r iets in stopt?quote:
Ik kom net terug!, stuk weerselo + hengelo en de lutte terug!quote:Op zondag 21 maart 2010 15:57 schreef omearos het volgende:
lekker met de motor weggeweestecht heerlijk weer
ik ben ook nog over de essen geredenquote:
mss heb ik je wel gezien.....tussen de tientallen motoren vandaag op de wegquote:Op zondag 21 maart 2010 17:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik kom net terug!, stuk weerselo + hengelo en de lutte terug!
ge-fe-li-ci-teerdquote:Op zondag 21 maart 2010 17:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik ben ook nog over de essen gereden
Nee, natuurlijk niet, we zijn allemaal blinde koeienquote:Op zondag 21 maart 2010 17:59 schreef Robinhoo het volgende:
[ afbeelding ]
De sfeeractie van Twente... jullie zien vast niet wat er staat
Ik zag dat jij bij tex was?, ik ga wel 'n keer mee.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:33 schreef omearos het volgende:
[..]
mss heb ik je wel gezien.....tussen de tientallen motoren vandaag op de weg
ToF-mini-meet bij Texquote:Op zondag 21 maart 2010 18:16 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik zag dat jij bij tex was?, ik ga wel 'n keer mee.
quote:
*Checkt Fobo*quote:Op zondag 21 maart 2010 18:50 schreef Ballantines het volgende:
Straks maar eens even weer naar vrienden op stroinkslanden scooterenHeerlijk weertje voor
Haha is dat zo?quote:Op zondag 21 maart 2010 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
*Checkt Fobo*
Whooooaaaa ik ken jou! Of ja... kennen. I spotted you
Of je kijkt gewoon even in m'n Foboquote:Op zondag 21 maart 2010 19:13 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Haha is dat zo?![]()
Tijdens de meeting is kijken of ik jou ook ooit gespot heb
Doe je netjesquote:
Als je dan toch rijdt, kan je mij ook wel ophalen, tochquote:Op zondag 21 maart 2010 19:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Doe je netjes, Moet ik volgens mij ook nog rijden naar Bruins ook, 't is toch niet te geloven
.
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of je kijkt gewoon even in m'n Fobo
Maar, ik weet niet meer waar ik je gespot heb... Kan dat op de Floddercross zijn geweest?
Als je zelf de taxi terug neemt wel hoorquote:Op zondag 21 maart 2010 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je dan toch rijdt, kan je mij ook wel ophalen, toch
* Mdrop gokt zo'n opmerking binnen 3 maand weer te zien hierquote:Op zondag 21 maart 2010 19:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niet voor herhaling vatbaarMaar ja, ik ken mezelf
Oh! Dan was het bij Normaal op Go Planet?quote:Op zondag 21 maart 2010 19:18 schreef Ballantines het volgende:
[..]
OhjahHad al een keer gecheckt, maar volgens mij stond er toen nog niks in!
Je komt me zo niet bekend voor... ben niet naar floddercross geweest, wou eerst wel! Next year!
Ga altijd wel naar Normaal heen als ze in de buurt zijn.
Nee, kan niet. Ik heb een date met m'n tv vanavondquote:Op zondag 21 maart 2010 19:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Als je zelf de taxi terug neemt wel hoor.
[..]
* Mdrop gokt zo'n opmerking binnen 3 maand weer te zien hier.
Je bent toch niet stereo type NET5 kijkerquote:Op zondag 21 maart 2010 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, kan niet. Ik heb een date met m'n tv vanavond
Op zondag avond welquote:Op zondag 21 maart 2010 19:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je bent toch niet stereo type NET5 kijker?
Jepquote:Op zondag 21 maart 2010 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh! Dan was het bij Normaal op Go Planet?Want daar was ik ook.
Ja was nog wel eens te horen, vooral omdat het om mij heen heel stil was , al die BOBO'squote:Op zondag 21 maart 2010 19:36 schreef Robinhoo het volgende:
Mdrop hoe was het gisteren in het thuisvak? En kon je het uitvak nog goed horen?
Lol dat bedoel ik dusquote:Op zondag 21 maart 2010 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op zondag avond wel90210, Fringe, Supernatural en Vampire diaries kijk ik altijd
ik had ook niet anders verwachtquote:
nicequote:Op zondag 21 maart 2010 17:59 schreef Robinhoo het volgende:
[ afbeelding ]
De sfeeractie van Twente... jullie zien vast niet wat er staat
verder was het over het algemeen stil in dat stadion, alleen toen de goal viel was iedereen ineens wakkerquote:Op zondag 21 maart 2010 19:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja was nog wel eens te horen, vooral omdat het om mij heen heel stil was , al die BOBO's
Ja dat viel me ook op, was er nog nooit tijdens een 'grote' wedstrijd geweest, enkel vorig jaar PSV - Heerenveen bezocht maar toen was er op sommige momenten nog meer geluidquote:Op zondag 21 maart 2010 20:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nice![]()
[..]
verder was het over het algemeen stil in dat stadion, alleen toen de goal viel was iedereen ineens wakker
Is daar wat mis mee dan?quote:Op zondag 21 maart 2010 19:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja was nog wel eens te horen, vooral omdat het om mij heen heel stil was , al die BOBO's
[..]
Lol dat bedoel ik dus.
Nee hoorquote:
* ReMcOrE kijkt ook Fringe en The Vampire Diariesquote:Op zondag 21 maart 2010 20:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee hoor, maar zijn volgens mij zeer veel mensen (Vrouwen) die dat als vast programma op de zondag hebben
.
Kan maar zo. Er zijn ook zat mannen die een vast avondje hebben. Niks mis mee dacht ikquote:Op zondag 21 maart 2010 20:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee hoor, maar zijn volgens mij zeer veel mensen (Vrouwen) die dat als vast programma op de zondag hebben
.
En de reclames van Lactacyd uiteraard!quote:Op zondag 21 maart 2010 22:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die van Durex, anders is 't niet kut.
Beetje vol weekend, wel topquote:Op zondag 21 maart 2010 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
heeft iedereen trouwens een goed weekend gehad?
Scherp!quote:Op zondag 21 maart 2010 23:11 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
En de reclames van Lactacyd uiteraard!
Vind het nog steeds jammer dat de cheeseburgers geen euro meer zijnquote:Op maandag 22 maart 2010 01:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kan er niks aan doenMorgen weer van 7 tot sluit en dinsdag van 5 tot sluit. Zie maar wanneer je zin hebt
Wouterquote:
als psv geen kampioen wordt, dan krijg ik een kratje, als psv wel kampioen wordt, dan krijgt david een kratje. Dus als ajax kampioen wordt, dan krijg ik ook een kratjequote:Op maandag 22 maart 2010 09:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Woutertelt jouw weddenschap met David ook als Ajax kampioen wordt?
of krijg je alleen een kratje pils als FCT het wordt?
tuurlijk, dat heb ik ook lieverquote:Op maandag 22 maart 2010 10:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als psv geen kampioen wordt, dan krijg ik een kratje, als psv wel kampioen wordt, dan krijgt david een kratje. Dus als ajax kampioen wordt, dan krijg ik ook een kratje, maar ik heb toch liever dat FCT de titel pakt
jup, maar we moeten nog een aantal wedstrijden, d'r kan nog van alles gebeuren.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tuurlijk, dat heb ik ook lievermaar jouw kans op een kratje is na dit weekend dus flink gegroeid
maar de kans dat het PSV wordt is na dit weekend toch wel gedaaldquote:Op maandag 22 maart 2010 10:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jup, maar we moeten nog een aantal wedstrijden, d'r kan nog van alles gebeuren.
Geloofd*quote:Op maandag 22 maart 2010 10:17 schreef Mdrop het volgende:
Dat gelooft natuurlijk niemand hier, MBO'r!
ookquote:
Uiteraard, mien jong.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Beetje jammer jongen, je snapt me natuurlijk wel...
Dank u, goed weekend gehad met die meid van 14quote:Op maandag 22 maart 2010 10:19 schreef Luiheid het volgende:
[..]
ookWie is hier verder nog meer ant werk dan
![]()
[..]
Uiteraard, mien jong.
Mijn excuses
Heb New Moon moeten kijkenquote:Op maandag 22 maart 2010 10:21 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dank u, goed weekend gehad met die meid van 14?
Ow, dan valt het alllemaal wel mee.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:21 schreef Luiheid het volgende:
[..]
Heb New Moon moeten kijken![]()
En ze is net 15 heur![]()
En aleehop, volmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |