abonnement Unibet Coolblue
pi_79368174
Ze kwam op als een koningin en droop af als een paria. Toch is zij degene die ik het meest geloof van alle TV-mediums. En dat komt door dit:



Hoe kan Jomanda dat in 2001 weten? Of was het puur gelul en stomtoevallig uitgekomen?

Verder zijn er geen aantoonbare dingen bekend dat deze vrouw mensen daadwerkelijk heeft geholpen. Hooguit via het placebo-effect dat mensen zich beter gingen voelen als ze dronken van haar zogenaamde ingestraalde water.

Maar waarom klopt dit wel en klopt hetgeen wat ze tegen Sylvia Millecam zei niet? Je zou door hetgeen wat ze tegen Jack Spijkerman kunnen denken dat Jomanda wel beschikt over paranormale gaven. Maar het pleit alleen in haar eigen voordeel, verder is er niemand mee geholpen. Als ik mijn fantasie op de loop laat, ga ik denken dat zij een boze heks is.
pi_79368239
Mijn oma is helemaal gek van die vrouw.
Mijn moeder is een keer meegegaan. En toen ging Jomanda naar mijn moeder toe schreeuwend etc dat ze weer zou kunnen lopen.
Terwijl ze gewoon kan lopen dus dat zei ze.
En toen ging ze maar door en toen stond me moeder op en ging iedereen klappen
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_79368346
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 12:07 schreef Pixie. het volgende:
Mijn oma is helemaal gek van die vrouw.
Mijn moeder is een keer meegegaan. En toen ging Jomanda naar mijn moeder toe schreeuwend etc dat ze weer zou kunnen lopen.
Terwijl ze gewoon kan lopen dus dat zei ze.
En toen ging ze maar door en toen stond me moeder op en ging iedereen klappen
En wat zei je ma toen?
pi_79368387
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 12:12 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

En wat zei je ma toen?
Niets
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_79368463
quote:
Hoe kan Jomanda dat in 2001 weten? Of was het puur gelul en stomtoevallig uitgekomen?
Er is helemaal niets uitgekomen, alleen het getal 10. En ja, dat is lekker random.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_79370426
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 12:07 schreef Pixie. het volgende:
Mijn oma is helemaal gek van die vrouw.
Mijn moeder is een keer meegegaan. En toen ging Jomanda naar mijn moeder toe schreeuwend etc dat ze weer zou kunnen lopen.
Terwijl ze gewoon kan lopen dus dat zei ze.
En toen ging ze maar door en toen stond me moeder op en ging iedereen klappen


Volgens mij deed Jezus dat ook zo.
pi_79370456
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 12:07 schreef Pixie. het volgende:
Mijn oma is helemaal gek van die vrouw.
Mijn moeder is een keer meegegaan. En toen ging Jomanda naar mijn moeder toe schreeuwend etc dat ze weer zou kunnen lopen.
Terwijl ze gewoon kan lopen dus dat zei ze.
En toen ging ze maar door en toen stond me moeder op en ging iedereen klappen
blablablablablablablablablablablablablabla
  zaterdag 20 maart 2010 @ 22:58:32 #8
259246 Cristal
Magical touch...
pi_79390295
Jomanda bezit volgens mij wel een gave, alleen misbruikt ze die (ze gaat dan dingen liegen voor extra geld)
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
pi_79396777
Ze heeft niet de gave om te kunnen zingen

pi_79397985
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 12:05 schreef Pulzzar het volgende:
Ze kwam op als een koningin en droop af als een paria. Toch is zij degene die ik het meest geloof van alle TV-mediums. En dat komt door dit:



Hoe kan Jomanda dat in 2001 weten? Of was het puur gelul en stomtoevallig uitgekomen?

Verder zijn er geen aantoonbare dingen bekend dat deze vrouw mensen daadwerkelijk heeft geholpen. Hooguit via het placebo-effect dat mensen zich beter gingen voelen als ze dronken van haar zogenaamde ingestraalde water.

Maar waarom klopt dit wel en klopt hetgeen wat ze tegen Sylvia Millecam zei niet? Je zou door hetgeen wat ze tegen Jack Spijkerman kunnen denken dat Jomanda wel beschikt over paranormale gaven. Maar het pleit alleen in haar eigen voordeel, verder is er niemand mee geholpen. Als ik mijn fantasie op de loop laat, ga ik denken dat zij een boze heks is.
ik heb vast wat gemist... wat is er dit jaar uitgekomen over jack spijkerman?
pi_79418275
is inmiddels oud nieuws
  zaterdag 12 maart 2011 @ 01:06:43 #12
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_93989207
Ik heb ook kennissen die haar blind geloven en vertrouwen. Nu blijkt ze recent aangegeven te hebben dat er in Augustus in Nederland ook een Tsunami komt waarbij Noord Holland onder water komt te staan. Nu proberen deze kennissen hun familieleden over te halen om naar andere delen van het land te verhuizen, in ieder geval tijdelijk. Wat voor een dilemma krijg je dan opgelegd: Jij gelooft iets niet, maar jouw dierbare wel.

Stel nou, stel... dat het waar blijkt te zijn, dan is het dus jouw schuld als je hen niet geloofd hebt. Doe je niks met de info, dan verloochen je hen en geef je indirect aan hen niet te vertrouwen. Zeker wanneer er ook kleine kinderen bij betrokken zijn, kan dit tot behoorlijke tweespalt leiden. Want "al geloof je zelf niet, dan kun je het de kinderen toch niet aan doen?". Bijna op het chantage af. Moelijk...

Hoe ga je om met dit soort info van een "ziende" (of zijn/haar believers), waar je als non-believer helemaal niks mee kunt?

PS. Sorry voor de kick, maar het leek me na de ramp in Japan vandaag behoorlijk actueel worden
  Moderator zaterdag 12 maart 2011 @ 11:57:31 #13
249559 crew  Lavenderr
pi_93997582
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 01:06 schreef Coelho het volgende:
Ik heb ook kennissen die haar blind geloven en vertrouwen. Nu blijkt ze recent aangegeven te hebben dat er in Augustus in Nederland ook een Tsunami komt waarbij Noord Holland onder water komt te staan. Nu proberen deze kennissen hun familieleden over te halen om naar andere delen van het land te verhuizen, in ieder geval tijdelijk. Wat voor een dilemma krijg je dan opgelegd: Jij gelooft iets niet, maar jouw dierbare wel.

Stel nou, stel... dat het waar blijkt te zijn, dan is het dus jouw schuld als je hen niet geloofd hebt. Doe je niks met de info, dan verloochen je hen en geef je indirect aan hen niet te vertrouwen. Zeker wanneer er ook kleine kinderen bij betrokken zijn, kan dit tot behoorlijke tweespalt leiden. Want "al geloof je zelf niet, dan kun je het de kinderen toch niet aan doen?". Bijna op het chantage af. Moelijk...

Hoe ga je om met dit soort info van een "ziende" (of zijn/haar believers), waar je als non-believer helemaal niks mee kunt?

PS. Sorry voor de kick, maar het leek me na de ramp in Japan vandaag behoorlijk actueel worden
Het is zeker actueel nu .
Noord Holland is dus in augustus aan de beurt volgens Jomanda? Laten we hopen dat ze het mis heeft.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 15:19:57 #14
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_94004028
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 01:06 schreef Coelho het volgende:
Ik heb ook kennissen die haar blind geloven en vertrouwen. Nu blijkt ze recent aangegeven te hebben dat er in Augustus in Nederland ook een Tsunami komt waarbij Noord Holland onder water komt te staan. Nu proberen deze kennissen hun familieleden over te halen om naar andere delen van het land te verhuizen, in ieder geval tijdelijk. Wat voor een dilemma krijg je dan opgelegd: Jij gelooft iets niet, maar jouw dierbare wel.

Stel nou, stel... dat het waar blijkt te zijn, dan is het dus jouw schuld als je hen niet geloofd hebt. Doe je niks met de info, dan verloochen je hen en geef je indirect aan hen niet te vertrouwen. Zeker wanneer er ook kleine kinderen bij betrokken zijn, kan dit tot behoorlijke tweespalt leiden. Want "al geloof je zelf niet, dan kun je het de kinderen toch niet aan doen?". Bijna op het chantage af. Moelijk...

Hoe ga je om met dit soort info van een "ziende" (of zijn/haar believers), waar je als non-believer helemaal niks mee kunt?

PS. Sorry voor de kick, maar het leek me na de ramp in Japan vandaag behoorlijk actueel worden
Lastig ja. Emotionele chantage.
Een 'verwoestende' tsunami vanuit de Noordzee is echter uitermate onwaarschijnlijk, gezien de Noordzee behoorlijk ondiep is. (+/- 150 meter). Bovendien zou deze nergens in de buurt kunnen ontstaan, bij totaal gebrek aan breuklijnen. De 'bron' zou al snel bij Ijsland of Scandinavie in de buurt moeten zitten. Een tsunami vanuit die richting zal het niveau van een flinke stormvloed nauwelijks overschrijden. In het ergste geval staan er dan wat straten en kelders blank. Big deal ;)

Je haalt je meer ellende en problemen op de hals door te verkassen (en hoe veilig zit je daar ?), dan door te blijven en je eventueel er op voor te bereiden. Water & voedsel voorraad, zandzakken, waterpomp, nood-stroom voorziening, (opblaasbare) boot, dat soort zaken.

Wees je daarbij wel altijd bewust van je locatie & omgeving. Woon je b.v. op een soort verhoging, of juist op het laagste punt in de omgeving ?

Voor een metershoge tsunami vanuit de Noordzee heb je een '2012' (the movie) scenario nodig, of een stevige meteoriet inslag. Dus al zou ze, wonderbaarlijk genoeg, gelijk krijgen, valt het hoogst waarschijnlijk allemaal reuze mee.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  Moderator zaterdag 12 maart 2011 @ 15:23:32 #15
249559 crew  Lavenderr
pi_94004149
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:19 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Lastig ja. Emotionele chantage.
Een 'verwoestende' tsunami vanuit de Noordzee is echter uitermate onwaarschijnlijk, gezien de Noordzee behoorlijk ondiep is. (+/- 150 meter). Bovendien zou deze nergens in de buurt kunnen ontstaan, bij totaal gebrek aan breuklijnen. De 'bron' zou al snel bij Ijsland of Scandinavie in de buurt moeten zitten. Een tsunami vanuit die richting zal het niveau van een flinke stormvloed nauwelijks overschrijden. In het ergste geval staan er dan wat straten en kelders blank. Big deal ;)

Je haalt je meer ellende en problemen op de hals door te verkassen (en hoe veilig zit je daar ?), dan door te blijven en je eventueel er op voor te bereiden. Water & voedsel voorraad, zandzakken, waterpomp, nood-stroom voorziening, (opblaasbare) boot, dat soort zaken.

Wees je daarbij wel altijd bewust van je locatie & omgeving. Woon je b.v. op een soort verhoging, of juist op het laagste punt in de omgeving ?

Voor een metershoge tsunami vanuit de Noordzee heb je een '2012' (the movie) scenario nodig, of een stevige meteoriet inslag. Dus al zou ze, wonderbaarlijk genoeg, gelijk krijgen, valt het hoogst waarschijnlijk allemaal reuze mee.
Goeie tips !

Dus ik hoef me geen zorgen te maken hier in de Haarlemmermeer? Want toen ik dit bericht zag van Jomanda dacht ik toch even, nou, dan zit ik op een niet zo fijne plek.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 15:35:23 #16
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_94004590
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
Goeie tips !

Dus ik hoef me geen zorgen te maken hier in de Haarlemmermeer? Want toen ik dit bericht zag van Jomanda dacht ik toch even, nou, dan zit ik op een niet zo fijne plek.
Ach, er zijn idealere plaatsen te bedenken dan de bodem van een drooggelegd meer :P , het verdiend dan zeker aanbeveling om te kijken of je niet op het laagste punt zit. Daarmee kun je redelijk je risico op wateroverlast inschatten.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  Moderator zaterdag 12 maart 2011 @ 15:39:56 #17
249559 crew  Lavenderr
pi_94004742
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:35 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Ach, er zijn idealere plaatsen te bedenken dan de bodem van een drooggelegd meer :P , het verdiend dan zeker aanbeveling om te kijken of je niet op het laagste punt zit. Daarmee kun je redelijk je risico op wateroverlast inschatten.
Dat heb ik weer. Alleen Nieuwerkerk aan den IJssel is lager :{
pi_94004857
Huh, wat is er nou na 10 [hoeveelheid tijd] gebeurt?
  zaterdag 12 maart 2011 @ 15:55:21 #19
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_94005237
quote:
8s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:39 schreef Lavenderr het volgende:
Dat heb ik weer. Alleen Nieuwerkerk aan den IJssel is lager :{
Dat is een heel gebied. Zie het maar als je persoonlijke 'kwelder' ;)
Met een benedenwoning of eensgezinshuis is een voorraad zandzakken wellicht raadzaam. (Die moet je uiteraard in geval van nood wel in de directe omgeving kunnen vullen.)

De meeste ellende kun je verwachten door een laag water in huis. Materiele schade dus.
Dingen om rekening mee te houden als je tapijt of laminaat is huis wil leggen ;)

Belangrijke spullen & papieren e.d. eerder op zolder dan in de kelder enzo.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_94005274
Tering, mijn enige post in TRUE en nog wordt ie niet beantwoord.
  Moderator zaterdag 12 maart 2011 @ 15:59:53 #21
249559 crew  Lavenderr
pi_94005398
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:43 schreef sneeuwuil het volgende:
Huh, wat is er nou na 10 [hoeveelheid tijd] gebeurt?
Ik wil best antwoord geven maar wat bedoel je?
Oh wacht, 10.
Ja, Jomanda waarschuwde Jack Spijkerman dat het mis zou gaan met 10. En dat is ook gebeurd.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 16:00:36 #22
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_94005420
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:43 schreef sneeuwuil het volgende:
Huh, wat is er nou na 10 [hoeveelheid tijd] gebeurt?
Jack spijkerman zat toendertijd nog bij de publieke omroep en is later naar Talpa (zender tien) Overgestapt voor het geld. Daar ging het hele 'tien jack, tien' over.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Moderator zaterdag 12 maart 2011 @ 16:02:14 #23
249559 crew  Lavenderr
pi_94005478
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:55 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Dat is een heel gebied. Zie het maar als je persoonlijke 'kwelder' ;)
Met een benedenwoning of eensgezinshuis is een voorraad zandzakken wellicht raadzaam. (Die moet je uiteraard in geval van nood wel in de directe omgeving kunnen vullen.)

De meeste ellende kun je verwachten door een laag water in huis. Materiele schade dus.
Dingen om rekening mee te houden als je tapijt of laminaat is huis wil leggen ;)

Belangrijke spullen & papieren e.d. eerder op zolder dan in de kelder enzo.
Eengezinswoning, met een tot nu toe kurkdroge kruipruimte.
Papieren heb ik al boven.
Thanks voor de tips :)
  woensdag 16 maart 2011 @ 12:30:24 #24
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_94187011
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 16:02 schreef Lavenderr het volgende:
Eengezinswoning, met een tot nu toe kurkdroge kruipruimte.
Papieren heb ik al boven.
Thanks voor de tips :)
Misschien dat je hier iets aan hebt: Risicokaart
Kwam 'm net tegen. Is wel van de Overheid. (Dat zijn doorgaands 'Niets aan de hand, alles onder controle, gaat u rustig slapen.' figuren ;) )

Voor Haarlemmermeer:
http://nederland.risicoka(...)746195&thema=default

edit:
Valt reuze mee zo te zien. Ook qua overstromingsgevaar.

Bij mij in de buurt is alles rood :')
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  Moderator woensdag 16 maart 2011 @ 12:39:06 #25
249559 crew  Lavenderr
pi_94187288
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:30 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Misschien dat je hier iets aan hebt: Risicokaart
Kwam 'm net tegen. Is wel van de Overheid. (Dat zijn doorgaands 'Niets aan de hand, alles onder controle, gaat u rustig slapen.' figuren ;) )

Voor Haarlemmermeer:
http://nederland.risicoka(...)746195&thema=default

edit:
Valt reuze mee zo te zien. Ook qua overstromingsgevaar.

Bij mij in de buurt is alles rood :')
Ja, valt zeker alles mee! Bedankt.
Jij zit dus in een gevaarlijker gebied, niet zo fijn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')