Wat cool! Echt heeel leukquote:Op zondag 21 maart 2010 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Zwart met MaaH french
Mooiquote:Op zondag 21 maart 2010 17:29 schreef zoeperzazke het volgende:
Hier de foto met ring (die ik normaal aan mijn andere hand draag)... Kleur van de lak is niet zo mooi als in het echt op deze foto....
[ afbeelding ]
Dat past wel heel mooi bij elkaar!!quote:Op zondag 21 maart 2010 17:29 schreef zoeperzazke het volgende:
Hier de foto met ring (die ik normaal aan mijn andere hand draag)... Kleur van de lak is niet zo mooi als in het echt op deze foto....
[ afbeelding ]
Mooi kleurtje, past mooi bij je ring! Nu ben ik natuurlijk niet erg origineel meerquote:Op zondag 21 maart 2010 17:29 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lief beginnend stashjequote:Op zondag 21 maart 2010 13:05 schreef Reska het volgende:
Tadaa! weer even wat fototjes:
[ afbeelding ]
Mijn nagellakrekje zoals hij er nu uit zietparelmoer
![]()
[ afbeelding ]
Mijn roze/rode lakjes
[ afbeelding ]
Mijn paarse lakjes
[ afbeelding ]
Mijn groen/gele lakjes
[ afbeelding ]
Lakjes die niet echt ergens anders bij passen
[ afbeelding ]
Mijn blauwe lakjes
Van mijn verzorgende lakjes en top/base coats heb ik momenteel geen foto, die heb ik namelijk net tijdens het uitzoeken van de foto's per ongeluk verwijderd...![]()
En als laatste:
[ afbeelding ]
Een foto van mijn zielige stompjes met CG ruby pumps
(zie nu dat ik her en der nog wat lak weg moet halen, ach laten we het er maar op houden dat het laat was gister)
Noez!quote:
Tres chique!quote:Op zondag 21 maart 2010 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Zwart met MaaH french
Pretty!!! Die P2 onthoud ik als ondergrond!quote:Op zondag 21 maart 2010 18:40 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Nfu.oh #51 over P2 dangerous
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mooi kleurtje, past mooi bij je ring! Nu ben ik natuurlijk niet erg origineel meer
[ afbeelding ]
Macro
Oeh, nummer 50 heb ik ook besteld, samen met nog 2 andere Nfu Oh´s en 1 stempellakje en een platequote:Op zondag 21 maart 2010 13:16 schreef Guess. het volgende:
Reska,mooi rek en lakje!
Mirannie,ik bedoel dus idd 10 euro verzendkosten!
Bubsel,die Orly sweet is zo mooi![]()
![]()
Kleintje thanks
Uiteindelijk heb ik bij Nailxl.nl besteld,3 Nfu Oh lakjes voor 34euro inclusief verzendkosten,niet goedkoop maar bij Viis was ik het ook kwijt geweest en hoop het nu sneller te hebben![]()
Nr.39
[ afbeelding ]
Nr.50
[ afbeelding ]
Nr.49
[ afbeelding ]
Ik heb op MP ook nog van iemand een nagellakrek overgenomen,kunnen er maar 60 in maar kan ik met m'n mooiste showen
Woo super mooi! van je nagelriemen tot hoe goed de lak er nog op zitquote:Op zondag 21 maart 2010 20:33 schreef AmyGrace het volgende:
Haai!
Ik heb nog een paar fotootjes van chainmail charm...![]()
![]()
![]()
Wel wat tipwear, maar hé..het zit er al op vanaf woensdag!![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ikke nu even teruglezen....
Mooi gedaan!!quote:Op zondag 21 maart 2010 20:12 schreef Blizzie het volgende:
Mijn eerste goed gelukte konad
(moest alleen nog wel schoonmaken maar was zo trots dak eerst een foto wou)
*taa-daaaahh*
[ link | afbeelding ]
Pretty!! Die moet ik ook maar weer eens op mijn nagels smeren!quote:Op zondag 21 maart 2010 20:33 schreef AmyGrace het volgende:
Haai!
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat goe-hoed! Leuk combi...quote:Op zondag 21 maart 2010 20:12 schreef Blizzie het volgende:
*taa-daaaahh*
[ link | afbeelding ]
Prachtig hoor! Flakies...zuchtquote:Op zondag 21 maart 2010 18:40 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Nfu.oh #51 over P2 dangerous
Erg mooi!! Ik blijf gewoon oefenenquote:Op zondag 21 maart 2010 20:12 schreef Blizzie het volgende:
*taa-daaaahh*
[ link | afbeelding ]
Mooiquote:Op zondag 21 maart 2010 20:33 schreef AmyGrace het volgende:
Haai!
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Tuurlijkquote:Op zondag 21 maart 2010 20:51 schreef pussydeluxe het volgende:
Doen jullie mee?
[WIN] Versier je nagels, show en win Sally Hansen prijzen!
My thoughts exactlyquote:Op zondag 21 maart 2010 21:00 schreef kieskleurig het volgende:
@ Blizzie jaaa je geeft de konadklungels (zoals ik) hoopZiet er goed uit!
Leuke stash en mooi rekje, veel leuker in deze kleurquote:Op zondag 21 maart 2010 13:05 schreef Reska het volgende:
Tadaa! weer even wat fototjes:
[ afbeelding ]
Mijn nagellakrekje zoals hij er nu uit zietparelmoer
![]()
[ afbeelding ]
Mijn roze/rode lakjes
[ afbeelding ]
Mijn paarse lakjes
[ afbeelding ]
Mijn groen/gele lakjes
[ afbeelding ]
Lakjes die niet echt ergens anders bij passen
[ afbeelding ]
Mijn blauwe lakjes
Crap, hier zit geen trekpleister! Ik wil graag Herome spulletjes..quote:Op zondag 21 maart 2010 21:06 schreef Joysa het volgende:
Mooie nagels allemaal!
En leuk rekje met mooie stash ergens
![]()
![]()
Slecht nieuws:
De Trekpleister heeft Herome producten met 50% korting komende week..
En Kruidvat heeft 30% op Catrice en Essence en nog wat andere merken..
Is het al bekent wanneer die in de winkel ligt?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:08 schreef Mirjam het volgende:
jammer dat de nieuwe catrice-lijn er nog niet is dan
Ik doe net alsof ik dit niet gelezen hebquote:Op zondag 21 maart 2010 21:06 schreef Joysa het volgende:
Slecht nieuws:
De Trekpleister heeft Herome producten met 50% korting komende week..
geen idee, ik kon het ook niet op de site vinden laatst, die hele collectie niet trowuensquote:Op zondag 21 maart 2010 21:09 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Is het al bekent wanneer die in de winkel ligt?
Ik wil wel opsturen.. of dat we ergens in het midden tussen ons afspreken ofzoquote:Op zondag 21 maart 2010 21:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Crap, hier zit geen trekpleister! Ik wil graag Herome spulletjes..
Ooooh dat zou lief zijnquote:Op zondag 21 maart 2010 21:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik wil wel opsturen.. of dat we ergens in het midden tussen ons afspreken ofzo
Geen idee.. Maar ik denk het niet, denk dat het een beetje een Etos assortiment is.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ooooh dat zou lief zijnVerkopen ze eigenlijks ook die WIC lakjes bij Trekpleister? Daar gaat het me eigenlijk om..
ikzelf heb geen idee, misschien dat een andere dame hier er wat meer van weet>?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:12 schreef Brighteyes het volgende:
Kan ik hier ook terecht met een nagel-probleem?
Ik heb hele harde nagels van mezelf, geen probleem om ze mooi lang te laten groeien, maar... Het nadeel daarvan is dat als je je vingers stoot de nagel niet breekt, maar op een verkeerd punt buigt, dus op het roze ipv het wit.
Met als resultaat dat de nagel ook daar soms gaat scheuren. Nu heb ik dus op mijn duim een scheurtje op mijn nagel zitten een goeie 2mm onder de witte rand. Dat gaat dus zeer doen als dat verder gaat.
Is er iets dat ik daartegen kan doen? Dus het roze deel wat steviger maken ofzo? Ook met Herome?
Oh okee, jammerquote:Op zondag 21 maart 2010 21:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Geen idee.. Maar ik denk het niet, denk dat het een beetje een Etos assortiment is.
douglas hier heeft ze ook geloof ik, heb je geen douglas in de buurt/quote:Op zondag 21 maart 2010 21:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh okee, jammerWel lief van je aanbod
Ik ben op zoek naar WIC lakken maar alleen de DA op de Leidsestraat verkoopt ze voor zover ik weet hier in de buurt.. En das een half uur met de bus en dan nog een end lopen
Ik wil ze wel voor je halen bij Douglas..? Is 3min lopen vanaf mn werkquote:Op zondag 21 maart 2010 21:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh okee, jammerWel lief van je aanbod
Ik ben op zoek naar WIC lakken maar alleen de DA op de Leidsestraat verkoopt ze voor zover ik weet hier in de buurt.. En das een half uur met de bus en dan nog een end lopen
Ik zou zeggen doe er een silk wrap op, of anders een theezakje om te voorkomen dat je nagel verder inscheurt. Je hebt nodig; een theezakje, nagellijk of topcoat (hoewel nagellijm beter werkt) en een vijl. In de OP staat hoe je dit kunt doen (Fix je nagel McGyver style!).quote:Op zondag 21 maart 2010 21:12 schreef Brighteyes het volgende:
Kan ik hier ook terecht met een nagel-probleem?
Ik heb hele harde nagels van mezelf, geen probleem om ze mooi lang te laten groeien, maar... Het nadeel daarvan is dat als je je vingers stoot de nagel niet breekt, maar op een verkeerd punt buigt, dus op het roze ipv het wit.
Met als resultaat dat de nagel ook daar soms gaat scheuren. Nu heb ik dus op mijn duim een scheurtje op mijn nagel zitten een goeie 2mm onder de witte rand. Dat gaat dus zeer doen als dat verder gaat.
Is er iets dat ik daartegen kan doen? Dus het roze deel wat steviger maken ofzo? Ook met Herome?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |