Huh..quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:40 schreef Lesl het volgende:
[..]
'k Zie 'm niet! Net als sommige andere avatars...
Dat weet ik niet, ik zie best veel avatars niet. Oh, in Internet Explorer wel dus.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:43 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Huh..
Deze foto:
[ afbeelding ]
Er stond eerst een tekst op, maar die heb ik weggewerkt, en in het klein zie je het gelukkig niet.
Maar waarom zie jij hem niet?
Ik vind hem wel mooi.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:06 schreef Lesl het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik zie best veel avatars niet. Oh, in Internet Explorer wel dus.
Als ik eerlijk ben vind ik 'm net iets te onduidelijk!
Awesome! Jared is een held, echt.quote:
.. Okay.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:34 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het altijd zo vreemd hoe iemand een extreme fan kan zijn van iets of iemand. GaGa is ook gewoon een mens met fouten.
Volgens mij snap jij 't niet helemaalquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:34 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het altijd zo vreemd hoe iemand een extreme fan kan zijn van iets of iemand. GaGa is ook gewoon een mens met fouten.
*noteerquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:34 schreef Tegan het volgende:
Klik.quote:Bij de discography van RedOne staat bij 2010 'Lady Gaga' met een 5tal nummers daaronder....
http://en.wikipedia.org/w(...)aphy#Lady_Gaga_-_TBD
TBD betekent denk ik dat de titel nog niet is vrijgegeven ofzo maar de titels van de nummers zijn wel vet :-d
00. "Hurt"
00. "Want What You Got"
00. "Explicit"
00. "Push It"
00. "Fetish"
00. "Shut up"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat 't zo kort is en dat er dan ook nog eens een of andere neger constant doorheen lult. "Burn exclusive" enzovoorts, dat deden ze bij de eerdere leaks dan toch net even wat beter.quote:
Inderdaad. Zou het echt zijn? Hij is wel heel anders dan GaGa nu.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:54 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jammer dat 't zo kort is en dat er dan ook nog eens een of andere neger constant doorheen lult. "Burn exclusive" enzovoorts, dat deden ze bij de eerdere leaks dan toch net even wat beter.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:43 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
TBD betekent denk ik dat de titel nog niet is vrijgegeven ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |